Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27,390 záznamů.  začátekpředchozí27371 - 27380další  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.13 vteřin. 

Podniková kultura ve vybraných organizacích
POKORNÁ, Petra
Hlavním cílem této bakalářské práce s názvem "Podniková kultura ve vybraných organizacích" je specifikovat problematiku podnikové kultury ve vybraných organizacích. Tuto práci jsem se rozhodla rozdělit do dvou částí. Na základě literatury vztahující se k podnikové kultuře byla zpracována teoretická část této práce. Zde jsem definovala pojem podniková kultura a pojmy s ní související. V praktické části jsem analyzovala podnikovou kulturu ve vybraných organizacích. Výsledky byly získány pomocí dotazníku VSM 94 & 2013 od Geerte Hofstedeho. Pro zkvalitnění výzkumu byly provedeny neřízené rozhovory. Vše bylo doplněno pozorováním. Data byla vyhodnocena pomocí vzorců dle Geerta Hofstedeho. V závěru jsem na základě vyhodnocených dat určila změny podnikové kultury v daných organizacích.

Výzkum marketingového potenciálu vybraného megatrendu
Jandová, Iveta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hnídek, Michal (oponent)
Diplomová práce s názvem "Výzkum marketingového potenciálu vybraného megatrendu" se věnuje především výzkumu megatrendu a jeho marketingového potenciálu pomocí kvalitativní metody Delfi, tedy dotazování odborníků. Spolu s daty MML-TGI se podařilo odkrýt budoucí megatrend ve formě vzniku nové platformy nahrazující současný internet a formulaci jeho marketingového dopadu. Samotná práce pojednává o teoretickém úvodu do světa megatrendů, vymezuje pojem megatrend, pokusy o predikci budoucnosti, obecnou charakteristiku megatrendů, odkrytí současných megatrendů, způsoby jak se s megatrendy vypořádat a také uvádí příklady ze současné praxe firem reagujících na megatrendy. Následuje teoretické pojednání o výzkumu, především o metodě Delfi. Poté je detailně popsán průběh celého výzkumu, tedy definice problému a stanovení cíle výzkumu, dále pak tvorba plánu získání potřebných informací zahrnující taktéž výběr, oslovení a komunikaci s odborníky, poté následuje implementace plánu, neboli zahájení dotazování, sběr a analýza data, a to nejen z Delfi dotazování, nýbrž taktéž z dat MML-TGI, a na závěr shrnutí plynoucí z výzkumu, tedy vymezení nového megatrendu v podobě vzniku nové platformy nahrazující současný internet a jeho marketingového potenciálu. Součástí práce je, jako představitel určité hrozby pro platformu, kapitola věnována právní úpravě marketingové komunikace v České republice. Cíl diplomové práce tedy spočívá v provedení výzkumu a odkrytí budoucího megatrendu a jeho marketingového potenciálu. Hlavní cíl je podmíněn cílem vedlejším, spočívajícím v získání relevantních informací, pomocí kterých bude možné odkrýt budoucí megatrend a jeho marketingový potenciál. Tato diplomová práce tedy řeší problém v podobě možnosti předpovědi budoucího megatrendu a jeho marketingového potenciálu, zejména ve vztahu dostupnosti a dostatku relevantních důvěryhodných informací.

Problematika zdravotně postižených na trhu práce se zaměřením na možnosti získání zaměstnání adekvátního k jejich postižení a dosaženému vzdělání
Krauzeová, Tereza ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Johanis, Milan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zdravotně postiţených na trhu práce a jejich moţnostmi získání zaměstnání, které by bylo adekvátní k jejich zdravotnímu postiţení a kvalifikaci. V teoretické části je definován pojem zdravotního postiţení dle různých definic světových organizací, dále význam práce pro zdravotně postiţeného člověka. Je zde přiblíţen problém marginalizace a sociálního vyloučení. Dále je nastíněna politika zaměstnanosti a speciální pracovní příleţitosti pro zdravotně postiţené osoby. Analytická část je prováděna dvěma metodami. První je dotazníkové šetření mezi samotnými zdravotně postiţenými. Druhou metodou jsou řízené rozhovory se zaměstnavateli a pracovníky Úřadů práce. Přidaná hodnota práce je v doporučeních pro zlepšení v této problematice, která jsou uvedena na konci analytické části.

Big Data, jejich skladování a možnosti využití
Macek, Jáchym ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Obsah bakalářské práce analyzuje práci s daty, a to konkrétně s velkoobjemovými nestrukturalizovanými data, tedy Big Data. Práce je rešeršního charakteru, a obsahuje informační průzkum založený na dotaznících a rozhovorech. Cílem je zhodnocení a přiblížení tématu velkých dat, jejich skladování, nástrojů pro jejich správu a možností využití čtenáři, jak z technologického, tak obchodního pohledu. Cílem pro praktickou část práce je realizace průzkumu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část definuje pojem, podává užší pohled do problematiky a věnuje se otevřeným a propojitelným datům. Druhá část se zabývá otázkou skladování a možnostmi následného využití uskladněných dat, nástroji a technologiemi pro správu a práci s Big Data. Dále zhodnocení výhod a nevýhody a porovnání technologií Hadoop. Ve třetí části je zveřejněn průzkum o problematice Big Data. Používám metody dotazníků a rozhovorů pro získání informací od studentů a odborníků z praxe. Dále popisuje současné trendy, problémy a nabízí řešení z praxe.

Analýza slevových portálů hlediska bezpečnosti
Maskaliunets, Stanislau ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Luc, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje trh slevových portálů z hlediska bezpečnosti. Nejprve je popsán pojem bezpečnosti informačních systémů. Poté jsou vysvětleny metody zabezpečení webových aplikací. Webové aplikace běží pomocí protokolu HTTP a více zabezpečené aplikace používají protokol HTTPS, který obsahuje bezpečnostní vrstvy TLS/SSL. V této práci je popsán princip fungování HTTP protokolu. Dále jsou popsány SSL/TLS protokoly a metody jejich získání. Taky v teoretické části jsou popsány metody šifrování. Praktická část je zaměřena na obranu proti útokům a analýzu slevových portálů. Je objasněna historie vývoje světových a českých slevových portálů. Na konci práce je provedena analýza slevových portálů z hlediska bezpečnosti, poté následuje porovnání výsledků této analýzy.

Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují
Darebník, Radim ; Říha, David (vedoucí práce) ; Maur, Vilém (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix neziskové organizace MFK Nové Město nad Metují, amatérského fotbalového klubu, jehož hlavním cílem je nabídnout sportovní činnost mládeži. Analýza byla provedena na základě získání interních informací od vedení klubu a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím papírového dotazníku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část vymezuje pojem marketingový mix a poukazuje na jeho specifika v oblasti neziskových organizací a sportu. V praktické části je nejprve představen fotbalový klub a popsán jeho stávající marketingový mix, posléze dochází k vyhodnocení marketingového výzkumu, na jehož základě jsou předloženy návrhy ke zlepšení.

Zjištění přínosů zavedení systému environmentálního managementu v konkrétních organizacích
Wiedermannová, Pavla ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění hlavních přínosů zavedení systémů environmentálního managementu (EMS) a dalších informací, o již zavedených EMS. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je rozebrán pojem systém environmentálního managementu, dále pak jeho historie a standardy pro EMS. V praktické části je popsáno vytvoření dotazníku pro získání informací od konkrétních organizací. Současně jsou také vyhodnoceny odpovědi od respondentů. V závěru následuje srovnání s podobnými studiemi z minulých let.

The Risk of Vampire Effect in Advertising
Kuvita, Tetyana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Pojem vampire efekt je stále málo prozkoumaný marketingovými odborníky. Během závodu o získání pozornosti cílové skupiny, zadavatelé reklamy často používají speciální poutavé zařízení. To však na druhé straně vystavuje značku i produkt vyššímu riziku vampire efektu, kdy hlavní myšlenka je zakrytá těmito zařízeními. Tato práce se tedy zabývá hlubším výzkumem vampire efektu, založené na deduktivní metodě. První část práce je pokrývá teorie rúzných typů vampire efektu. Druhá část práce se skládá z praktické části, kdy bylo provedeno sběr a analýza dat. Celá studie je zaměřená na rizika vampire efektu, při využívání známých osobností jako centrum pozornosti, jak v poutacích zařízeních, tak v tištěné reklamě. Nástroje použité při této studii zahrnuje zařízení sledující pohyb očí a 72 studentů z Vysoké školy ekonomické v Praze. Závěrem této práce je, že dochází k vyššímu riziku vzniku vampire efektu, pokud je použit nesouvisející poutavý nástroj. Obchodníkům je doporučeno využívat známé osobnosti, které jsou spojené s produktem. Nicméně objekty, které mají být "související" s produktem by měly být efektivně předem testovány před zahájením reklamní kampaně.

Regionální integrace v jižní Asii (na základě SAARC)
Iyer, Arun ; Druláková, Radka (vedoucí práce) ; Maslowski, Nicolas (oponent)
Cílem práce bylo ukázat slabost SAARC přímo z jeho počátků, stejně jako velkou chybu v procesu charty, která vyloučeny pojem bezpečnosti, jakož i "bilaterální" a "sporných" otázek, které mají být projednány v organizace. Jižní Asie je dlouhodobě oblast náchylná k násilí a nedůvěry a vyloučení prvků životně důležité dále doplnila slabosti SAARC. V následující práci jsem se vylíčit dynamiku a fungování regionu SAARC stejně jako jednotlivé země o tom, jak to ovlivňuje region jako celek a také důvod, proč SAARC nadále bezzubá organizace, navzdory znát původ problému a proč se nic děje. Také se případové studie v Indii a Pákistánu, to nám ukazuje, že když existují dva národy od získání nezávislosti zcela opačných ideologií a krvavých počátků v rámci regionu, myšlenka integrace je přitažené za vlasy sen.

Vyjednávání a rozumění pojmu domov v rodině českých reemigrantů z rumunského Banátu
Baudyšová, Jana ; Zandlová, Markéta (vedoucí práce) ; Ezzeddine, Petra (oponent)
Diplomová práce se zakládá na sedmiměsíčním výzkumu jedné rodiny českých reemigrantů z rumunského Banátu. Cílem výzkumu bylo prostřednictvím metody kvalitativních rozhovorů zjistit, jak rozumějí pojmu domov, jak ho vyjednávají, k čemu jej vztahují. Výzkumný vzorek zde nezastupuje celou populaci, nýbrž řešený problém. Smyslem výzkumu tak bylo získání co nejvíce vyčerpávajících dat k problematice domova (tedy k rozumění, vyjednávání a konstruování významu pojmu domov) u dané rodiny, nikoliv obecná aplikace či generalizace získaných dat na skupinu českých reemigrantů z Banátu. Pojem domov autorka obecně vymezuje jako multidimenzionální, vycházející z individuální a skupinové zkušenosti a aktuální situace jednotlivce a jako takový se ho snaží uchopit různými teoretickými koncepty. Práce rovněž předkládá přiblížení historicko-společenského kontextu existence české menšiny v Rumunsku a její reemigrace. Na pozadí konkrétního příběhu událostí reemigrace a přesídlení této rodiny z Rumunska, se ve vztahu k ústřednímu tématu domova objevila i témata jako motivace reemigrace, vnímání Rumunska a České republiky, reakce majority, přijetí okolím či vliv náboženství. Klíčová slova Česká menšina, Rumunsko, Banát, reemigrace, domov, rodina, paměť