Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nosná ocelová konstrukce železničního mostu
Ganglbauer, Tereza ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nosné ocelové konstrukce železničního mostu s dolní mostovkou o rozpětí 28 + 45 + 23 m, převádějícího drážní komunikaci. Konstrukce je situována v obci Třebestovice. Jsou vypracovány čtyři varianty řešení. Dvě varianty jsou tvořeny plnostěnnými hlavními nosníky s proměnným profilem, další varianta je tvořena jako příhradová konstrukce a čtvrtá varianta je tvořena kombinací plnostěnného hlavního nosníku s příhradovým ztužením v prostředním poli. Nejvýhodnější varianta je zpracována detailněji. Výpočty jsou provedeny podle platných norem ČSN EN.
Návrh železničního rámového mostu
Findura, David ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh dvoukolejného železničního rámového mostu přes údolí. Ze tří navrhovaných variant byla zvolena varianta 1 - předpjatá rámová konstrukce proměnného trámového průřezu. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Návrh mostu o jednom poli přes místní potok
Haluška, Ľuboš ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je návrh mostu o jednom poli cez miestny potom. Boli vypracované dva varianty premostenia. Pre bosúdenie bol vybraný variant predpätého parapetného mostu o jednom poli s dolnou mostovkou. Výpočet účinkov zaťaženia bol prevedený v programe Scia Engineer. Nosná konštrukcia bola posúdená na medzný stav použiteľnosti a únosnosti podľa európskych noriem. Fázy výstavby konštrukcie neboli uvažované.
Železniční most s ocelovou nosnou konstrukcí
Šarmanová, Iveta ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování statického přepočtu nosné konstrukce stávajícího historického jednokolejného železničního mostu přes řeku Vltavu na trati Praha Modřany – Vrané nad Vltavou. Ocelový nýtovaný most převádí drážní komunikaci přes pět polí. Součástí diplomové práce je vypracování variantního návrhu nejdelšího pole s využitím obloukové konstrukce.
Deformačně napěťová analýza železničního mostu přes řeku Svratku
Kovář, Jaroslav ; Žák, Stanislav (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá provedením deformační a napjatostní analýzy reálné mostní příhradové konstrukce. Tato konstrukce je modelována jako rovinná prutová soustava. Úvodní část se věnuje teorii, která je dále použita pro výpočty. Výpočtová část se věnuje porovnání staticky určité a neurčité varianty konstrukce pro zatížení vlastní tíhou a při zatížení průjezdem vlaku. Analytické výpočty jsou numericky verifikovány programem ANSYS. V práci je také posouzena koncentrace napětí při vypadnutí nýtu z konstrukce. Další část práce se věnuje prostorovému modelu mostu, který je srovnán s modelem rovinným.
Železniční most přes místní silnici
Olbert, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá variantním návrhem nosné ocelové konstrukce jednokolejného železničního mostu na trati Tišnov – Nové Město na Moravě. Úkolem je přemostění místní komunikace mostním objektem o jednom poli na rozpětí 40 m.
Deformačně napěťová analýza železničního mostu přes řeku Odru
Svoboda, Josef ; Profant, Tomáš (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá napjatostní, pevnostní a deformační analýzou rovinné mostní příhradové konstrukce. Cílem je určení osových sil pro staticky určitou soustavu a následně provedením konstrukčních změn a snížit osová napětí v jednotlivých prutech konstrukce. Touto konstrukční úpravou se stává konstrukce staticky neurčitou. Pro řešení uvažujeme různou polohu vlakové soupravy na mostě. Získané hodnoty použijeme k posouzení napjatosti a deformace konstrukce a tyto analytické výsledky následně porovnáme s výsledky, které získáme pomocí metody konečných prvků.
Železniční most přes řeku Svitavu
Findura, David ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh jednokolejného železničního mostu přes řeku Svitavu. Ze tří navrhovaných variant byla jako nejhospodárnější a nejlépe proveditelná zvolena varianta 2 - dvoutrámový předpjatý most o jednom poli. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Návrh železničního mostu o jednom poli
Tomisová, Gabriela ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh mostní konstrukce převádějící jednokolejnou železniční trať přes vodoteč, cyklostezku a stezku pro chodce. Z vypracovaných variant je preferována konstrukce předpjatého parapetního mostu o jednom poli s dolní mostovkou. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stavy únosnosti a mezní stavy použitelnosti dle platných norem EN.
Železniční most přes místní potok
Libiger, Martin ; Trenz, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem práce bylo navrhnout přemostění místní vodoteče pro převedení jednokolejné železniční trati. Z možných variant se zabývá konstrukcí předpjatého trámového mostu o jednom poli s dolní mostovkou. Cílem této práce bylo navrhnout a posoudit nosnou konstrukci na základě mezních stavů únosnosti a mezních stavů použitelnosti dle platných norem EN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.