Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Princip místního rozměru v projektech zaměřených na sociální podnikání
Plecháčková, Taťána ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Šloufová, Romana (oponent)
Diplomová práce se zabývá naplňováním principu místního rozměru, jako jednoho z klíčových principů sociální ekonomiky v projektech financovaných ze strukturálních fondů EU. První část práce se věnuje konceptu sociálního podnikání a jeho vývoji v ČR v posledních letech, včetně aktuálních možností finanční podpory sociálních podnikatelů ze strukturálních fondů EU. Následuje empirická část zaměřená na vyhodnocení šetření realizovaného přímo v sociálních podnicích, které by mělo přinést zpětnou vazbu z reálného podnikatelského prostředí ohledně chápání principů sociální ekonomiky, které jsou postupně zaváděny do praxe. Naplňování principu místního rozměru je popsáno na základě odpovědí respondentů na výzkumné otázky zjišťující nástroje zveřejnění podniků v lokalitě, formu komunikace a spolupráce se stakeholdery, využívání místních zdrojů a uspokojování místních potřeb, samotné vnímání své role v regionu a zapojení do komunitního plánování.
Analýza společensky odpovědných aktivit vybraného podniku
Matějka, Tomáš ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce Analýza společensky odpovědných aktivit ve vybraném podniku je analýza CSR aktivit, které podnik aktuálně vykonává. Cílem diplomové práce je pomoci firmě zjistit, zda se má aktivně věnovat zavedení konceptu CSR. A také navrhnout první kroky, která má firma realizovat při jeho případném zavádění.
Řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol
Schüller, David ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou řízení spokojenosti zájmových skupin vysokých škol s kvalitou služeb těchto institucí. Zkoumá vazby mezi spokojeností, zájmovými skupinami (stakeholdery) a kvalitou služeb. Práce pojednává o jednotlivých přístupech a metodách k měření spokojenosti s kvalitou služeb, přičemž důraz je kladen na oblast terciárního vzdělávání. Na základě získaných teoretických znalostí z odborných publikací byly stanoveny cíle a hypotézy disertační práce. Hlavním cílem je vytvoření modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol. Druhým hlavním cílem práce je navržení nové metodiky hodnocení spokojenosti studentů s kvalitou služeb vysokých škol. Studenti jsou v práci chápáni jako klienti vysoké školy. Oba hlavní cíle spolu úzce souvisí. Hypotézy a dílčí cíle jsou úzce navázány na cíle hlavní a jsou formulovány tak, aby přispěly k jejich naplnění a ověření v praxi. Například jedním z dílčích cílů disertační práce je identifikace zájmových skupin vysoké školy, což výrazným způsobem pomohlo naplnit jeden z cílů hlavních. Dílčí cíle jsou také zaměřeny na oblast marketingové komunikace. Marketingová komunikace tvoří neoddělitelnou součást navrženého modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin. Záměrem proto je, aby jako jeden z dílčích výstupů disertační práce byl formulován soubor doporučení, jakým způsobem lze zlepšit marketingovou komunikaci vysokých škol se svými zájmovými skupinami. Autor při zpracování disertační práce vycházel jak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury českých a zahraničních autorů, tak z provedených výzkumných šetření. Primární výzkum byl proveden pomocí kombinace následujících technik – individuální rozhovory, skupinové rozhovory a dotazníkové šetření. Výsledky získané během primárního výzkumu byly zpracovány především za pomocí programu Microsoft Office Excel, Statistika a QC. Expert. Zpracování získaných dat z primárního výzkumu sloužilo k vymezení důležitosti jednotlivých zájmových skupin v modelu řízení jejich spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol. Dále byly identifikovány faktory a zhodnocena jejich důležitost pro měření spokojenosti studentů s kvalitou služeb. Výsledky primárního výzkumu dále umožnily statistické potvrzení stanovených hypotéz v disertační práci. Práce obsahuje stanovení východisek, cílů a hypotéz disertační práce, metody a techniky zpracování disertační práce, současný stav úrovně vědeckého poznání, analýzu a diskusi výsledků primárního výzkumu, shrnutí výsledků a zhodnocení přínosů disertační práce a doporučení pro další výzkum.
Řízení rizik ve stavebním podniku
Resl, Jan ; Chval, Petr (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozbor problematiky řízení rizik ve stavebním podniku, především pak v kontextu realizace stavebních zakázek. První část je věnována používané terminologii a obsahovému výkladu příslušných pojmů. Je zde uvedena klasifikace rizik z různých pohledů, jejich možné dělení a třídění. Dále jsou zmíněny významné zdroje rizik a účastníci výstavby, kteří jsou riziky dotčeni. Třetí kapitola se zabývá řízením rizik, jsou zde popsány jednotlivé etapy tohoto komplexního procesu, ve správných posloupnostech, včetně uvedení vybraných metod a technik, které se v dílčích etapách řízení rizik standardně používají. V poslední, čtvrté kapitole je shrnuta a završena celá problematika rizika na příkladu aplikace vybrané metodiky řízení rizik u konkrétní stavební firmy a na konkrétní stavební zakázce.
Transformace krajských nemocnic metodou řízené změny
Kozár, Michal ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Mlčák, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na popsání transformačního procesu sloučení pěti nemocnic Kraje Vysočina v jeden funkční celek, za pomoci využití Kotterova modelu změny. Z důvodu ovlivňování procesu změny zájmovými skupinami, je v rozsahu popisovaného procesu provedena analýza vlivu zájmových skupin, s cílem určit způsob komunikace mezi těmito skupinami a týmem provádějícím změnu. Obsahem diplomové práce je i zpracování akčního plánu provedení změny se stanovením časového rámce pro jednotlivé úkony.
CSR ve vybrané společnosti
Mejdrová, Aneta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Valentová, Diana (oponent)
Cílem této diplomové práce je posouzení současného stavu CSR aktivit společnosti Accenture. Teoretická část práce charakterizuje CSR v základních souvislostech, představuje etiku v podnikání, teorii stakeholderů a tři pilíře CSR. Dále poskytuje ucelený pohled na historii a vývoj CSR a ukazuje možné způsoby jejího hodnocení. Praktická část práce je zaměřena na globální i lokální CSR aktivity společnosti Accenture a využívá teoretického základu z první části práce. Součástí posouzení stavu CSR aktivit je dotazníkové šetření mezi zaměstnanci Accenture, ze kterého vychází návrhy na vylepšení CSR strategie do budoucna.
Nové trendy CSR strategií a jejich aplikace pro lokální strategii vybrané společnosti, včetně možností komunikace
Nováková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá rozborem současných trendů na poli CSR aktivit nadnárodních firem, zejména pak společností s rychloobrátkovým zbožím (FMCG), s detailnějším pohledem na příklad společnosti Unilever. Tato práce se pokouší odpovědět na otázku, jaké jsou vnímané přínosy CSR strategií a jaké existují její limity. Cílem práce je prozkoumat současný vývoj v oblasti společenské odpovědnosti firem za pomocí analýzy současných strategií mezinárodních FMCG společností. Práce je rozdělena na teoretickou část čerpající z dostupných děl o CSR a praktickou část, ve které ja použita PEST analýza, SWOT analýza, dotazníkové šetření a obsahová analýza pro účely vyvrácení či potvrzení stanovených hypotéz.
Politika cestovního ruchu v České republice a Velké Británii
Loyková, Markéta ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku politiky cestovního ruchu a její aplikaci ve dvou zemích EU. Vymezuje základní atributy politiky cestovního ruchu a věnuje zvláštní pozornost řízení cestovního ruchu na národní a regionální úrovni. Hlavním cílem této práce je popsat a porovnat systémy politiky cestovního ruchu v České republice a ve Velké Británii. Na národní úrovni jsou tyto systémy analyzovány z hlediska cílů politiky cestovního ruchu, nástrojů, hlavních strategických dokumentů a organizací zapojených v uplatňování politiky cestovního ruchu. Na regionální úrovni se práce zabývá organizacemi destinačního managementu, které představují klíčové hráče pro úspěšnou realizaci politiky cestovního ruchu. Využívá tři atributy 'Stakeholder Circle Method' pro popis vztahu mezi dvěma vybranými regionálními organizacemi destinačního managementu a jejich nejdůležitějšími partnery.
Analýza destinačních stakeholderů v Jihočeském kraji
Zaunmüllerová, Pavla ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku plánování rozvoje turismu v souvislosti s konceptem udržitelné konkurenční výhody, které je možné dosáhnout zapojením regionálních stakeholderů do fáze implementace strategie. Jejím cílem je zhodnocení způsobu spolupráce mezi regionální organizací destinačního managementu a destinačními stakeholdery při procesu implementace priorit Strategie rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Diplomová práce využívá informací od zástupců organizace destinačního managementu a samotných regionálních aktérů k realizaci tzv. stakeholder analýzy. Destinační stakeholdery zkoumá z pohledu tří klíčových atributů, dále se zaměřuje na formy jejich zapojení do procesu plánování rozvoje cestovního ruchu a jejich zkušenosti s tímto procesem. Na tomto základě formuluje podklady pro opatření ke zlepšení současného stavu spolupráce s klíčovými regionálními stakeholdery.
Současný přístup velkých společností v České republice k firemní filantropii
Hladíková, Tereza
Hladíková, T. Současný přístup velkých společností v České republice k firemní filantropii. Bakalářská práce. Brno: MZLU v Brně, 2015. Tématem této práce je firemní filantropie -- podpora poskytovaná vybraným subjektům ze strany podniků. V úvodní, teoretické části práce je uvedeno vysvětlení pojmu CSR, její výhody a nevýhody a základní hlediska. Druhá část teoretické práce je zaměřena na samotnou firemní filantropii, s tím související firemní dárcovství, jeho nástroje a způsoby organizování. Praktická část se zaměřuje na kvalitativní výzkum, kdy při využití dotazníkového šetření o 35 otázkách, za účasti 11 firem, byly rozebrány nejrůznější přístupy vybraných společností k firemní filantropii a nalezeny jejich souvislosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.