Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti určení původu vína z prvkového složení
Škařupa, Přemysl ; Gregor,, Tomáš (oponent) ; Diviš, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo posoudit možnosti určení původu vína na základě prvkového složení. Za tímto účelem byla provedena analýza majoritních a minoritních prvků ve vybraných odrůdách vín z šesti vinařských podoblastí Čech a Moravy. Celkově bylo stanoveno a posouzeno 48 parametrů, z toho 35 představovalo koncentrace zvolených prvků a 13 bylo následně vytvořeno z naměřených hodnot. Koncentrace prvků byla stanovena hmotnostní spektrometrií s indukčně vázaným plazmatem (ICP-MS). Pro účely klasifikace vzorků do skupin byly použity vícerozměrné statistické metody. Naměřený soubor dat byl nejprve protříděn pomocí analýzy rozptylu (ANOVA) a diskriminační analýzy (DA). Bylo prokázáno, že vybrané proměnné mají vliv na rozdělení vín do kategorií podle svého zeměpisného původu. Pro grafické znázornění výsledků byla použita kanonická diskriminační analýza, analýza hlavních komponent (PCA) a shluková analýza. Zároveň byl vytvořen model umožňující na základě provedených analýz určit původ vína neznámého vzorku.
Současný stav a vývojové tendence v konstrukci prvků aktivní bezpeč. vozidel.
Havel, Jan ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
V této práci je provedena rozsáhlá rešerše prvků aktivní bezpečnosti v současných vozidlech z oblasti kondiční, ovládací a pozorovací bezpečnosti. U vybraných prvků jsou detailně popsány požadavky na ně kladené a moderní konstrukční řešení. Dále je zpracován přehled vybraných prvků podle zvolených výrobců a zhodnoceny předpokládané trendy vývoje v budoucnosti.
Lean Enterprise
Trnovská, Lucia ; Klečka, Jiří (vedoucí práce) ; Košturiak, Ján (oponent)
Měnící se ekonomické podmínky, globálně a lokálně, způsobili v posledních letech narůstající zájem o nové manažerské přístupy. Do popředí se neustále dostává zavádění štíhlých systémů, a právě tématem štíhlého podniku se zaobírá tahle bakalářská práce. V první části se práce zaměřuje na historii vývoje štíhlého podniku, jeho charakteristiku a základní principy, metody a prvky, které takovýhle podnik aplikuje. Zaobírá se i ekonomickými aspekty, které přináší zeštíhlování. Praktická část se zaobírá analýzou implementace štíhlých prvků ve výrobním podniku OMS, spol. s.r.o. Společnost je jedním z největších výrobců svítidel v střední a východní Evropě. V posledních letech realizovala mnoho projektů a změn v oblasti zeštíhlování, mnoho systémů je v společnosti už dnes uplatňovaných anebo jejich zavádění je už v pokročilém stádiu. Tato část zmiňuje i určité problémy, které se vedle implementace prvků vyskytli a návrhy na jejich řešení.
Designing a user interface for creating applications in VBA
Nagrant, Richard ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Moje bakalářská práce je věnována problematice používání ovládacích prvků pomocí jazyka VBA a maker v Excelu. Jejím cílem je podat uživatelům detailní pohled na tvorbu uživatelského rozhraní s následnou aplikací ovládacích prvků. V úvodu jsou uvedeny rozdíly verzí MS Excelu 2003 a 2007, k čemuž jsou připojeny i výsledky průzkumu. V teoretické části jsou popsány nejpoužívanější ovládací prvky, jejich nejdůležitější vlastnosti a také je uveden srozumitelný příklad. V praktické části jsem aplikoval využití jednotlivých ovládacích prvků v uživatelském rozhraní, také jsem kladl důraz na interakci ovládacích prvků a listů v sešitu. Výsledkem je aplikace pro dynamickou správu záznamů, z níž lze dělat výstupy v podobě kontingenčních tabulek nebo exportu do textových záznamů. Tato práce může sloužit jako návod pro uživatele, kteří nemají s tvorbou uživatelských rozhraní pomocí VBA zkušenosti.
Podnikový intranet firmy Ferona
Kos, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
V době internetových obchodů, aukcí a burz, v době nárůstu počtu mezinárodních firem, začíná rapidně nabývat na významu informační management. To, jak získat a doručit správné informace ve správný okamžik na správné místo, jak komunikovat s obchodními partnery, spolupracovníky, nadřízenými, to jsou dnes často skloňovaná témata. Mezi nástroje pro řízení informací patří mimo jiné i intranet a právě tímto tématem se zabývám v diplomové práci. K hlavním cílům tohoto textu patří především vymezení tématiky intranetu, tzn. terminologie, prvků, principů fungování, současných trendů a v neposlední řadě poskytnutí návodu pro budování, resp. rekonstrukci firemního intranetu. Metodou dosažení cílů bylo především detailní studium současných trendů při budování podnikového informačního systému, případových studií a návodů dle "Best practices". Informace jsem čerpal hlavně z internetových informačních zdrojů, které se zabývají touto tématikou, jedná se především o zahraniční servery. Přínos celé diplomové práce vidím v tom, že se snaží poskytnout návod pro řízení projektu vybudování firemního intranetu, jeho načasování a upozorňuje na kritické faktory úspěchu. Vyvrcholením mojí práce je pak návrh nové podoby podnikového intranetu. Práce je jasně strukturovaná - v teoretické části podávám výklad o problematice firemního informačního systému, v praktické části se zabývám zjištěním hlavních nedostatků a formulací požadavků nové podoby firemního intranetu a zároveň navrhuji možnou novou podobu. V závěru diplomové práce hodnotím dosažení stanovených cílů a rekapituluji hlavní myšlenky.
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kohlová, Lenka (oponent)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
Mezinárodní marketing sítě Bosch Car Service v České republice
Němcová, Eva ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přechodu servisní sítě Bosch Car Service v České republice na franchisingový řetězec, analyzuje jednotlivé prvky franchisového balíku. Cílem práce je identifikovat hlavní problémové oblasti tohoto procesu a navrhnout možnosti jejich řešení. Významným nástrojem pro kladné přijetí této změny partnery je účinná komunikační strategie firmy Bosch, jejíž jednotlivé prvky práce rozebírá.
Vliv kulturních prvků na marketing
Svatošová, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šindelář, Václav (oponent)
Práce popisuje jednotlivé kulturní prvky, které ovlivňují marketing. Uvádí také vliv kulturních dimenzí. Práce se zabývá reklamou, ve které se popsané kulturní prvky či dimenze mohou vyskytovat. Jsou zde uvedeny národní styly reklamy v rámci Evropské unie. V práci je uveden výzkum, který se věnuje vybraným kulturním prvkům. Konkrétně se jedná o jazyk v reklamních textech a o barvy, které vyjadřují obor podnikání. V závěru práce je zhodnocení reklamní kampaně společnosti Philips z hlediska kulturních dimenzí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.