Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Editor matematických rovnic pro Android
Janičko, Adam ; Herout, Adam (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací editoru rovnic pro platformu Android. Součástí aplikace je grafické uživatelské rozhraní (GUI), možnost ukládat, editovat rovnice, výpočet rovnic a widget pro rychlejší vyhodnocování již uložených rovnic. V rovnicích je uživatel schopen používat kromě vybraných matematických funkcí a konstant i vlastní proměnné, jejichž hodnotu si je schopen nadefinovat při vyhodnocování rovnice. Rovnice ve standardní infixové notaci, nevhodné pro další zpracování je převedena na prefixovou notaci upraveným Shunting Yard algoritmem. Samotný výraz, který je vyhodnocen se sestaví jednou, což znamená rychlejší vyhodnocení v případě změny hodnot uživatelem definovaných proměnných. 
Development of Mobile Application for Android OS
Mičic, Daniel ; Meško,, Matej (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Goal of this bachelor thesis is development of mobile application for Android OS. This application will be placed on Google Play portal. Aim is to create capable, sellable product for quickly expanding market of mobile applications
Aplikace pro správu elektronického obchodu pomocí chytrého telefonu
Voneš, Jakub ; Kajan, Michal (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá správou elektronického obchodu kuplevne.com pomocí chytrého telefonu. Popisuje návrh řešení a implementaci aplikace pro správu elektronického obchodu na mobilní platformě Android OS. V první části je seznámení s Android OS, jeho historie, konkurenční platformy pro mobilní přístroje a architektura Android OS. V další fázi je seznámení s nástroji pro vývoj aplikací. Poslední fáze se zabývá již samotným návrhem řešení a implementací aplikace.  
Principy tvorby a sada demonstračních aplikací běžících nad AndroidOS
Sztefek, Lukáš ; Bidlo, Michal (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat základní principy tvorby aplikací pro operační systém Android. Čtenář se postupně seznamuje se základními stavebními prvky aplikací, včetně vytváření grafického uživatelského rozhraní. Velký důraz je věnován popisu rozhraní pro práci se senzory, na které navazuje kapitola popisující implementaci několika aplikací. Ty právě senzory využívají ke své činnosti. Po přečtení má čtenář základní povědomí o vývoji aplikací pro Android OS.
Dálkové ovládání modelu auta pomocí PC
Drdla, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Fučík, Otto (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem dálkově ovládaného modelu auta ovládaného pomocí počítače. Popisuje návrh a sestrojení fyzického modelu auta, návrh a implementaci aplikace pro mobilní operační systém Android a řídicí aplikace pro osobní počítač. Popsané principy ovládání modelu a přenosu videa jsou však obecně uplatnitelné i u jiných projektů podobného zaměření.
Pokročilé poznámky pro Android
Máca, Michal ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro práci s poznámkami na operačním systému Android. Aplikace využívá senzory mobilní platformy pro pokročilejší funkce. Úvodní část práce se zabývá teoretickými informacemi o operačním systému Android a informacemi o tvorbě aplikací pro tento operační systém. Praktická část obsahuje návrh aplikace, její implementaci a testování.
Překlad textu v reálném čase s využitím mobilního zařízení
Sztefek, Lukáš ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro operační systém Android, která bude sloužit jako real-time překladač textu v obrazu z jednoho jazyka do druhého, přičemž musí podporovat několik světových jazyků a češtinu. Text přečtený z obrazu je přeložen a následně nahradí původní takovým způsobem, aby mu byl po vizuální stránce co nejblíže. Čtenář postupně získává povědomí o oblastech získávání textu z obrazových dat, překladu takto získaných dat, jejich zobrazení na mobilním zařízení a implementace v Android OS. V závěru práce se nachází popis experimentů s různými typy obrazových dat a porovnání s konkurenčními aplikacemi.
2D Java Strategy Game
Nývlt, Jiří ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
This thesis aims at designing and implemetation of video strategy game. Part of thesis will be aimed at simulation of nontrivial computer enemy. Implementation process of simple computer game War paths will be described in practical part of thesis.
Interaktivní turistický průvodce
Henry, Andrii ; Szentandrási, István (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace Interaktivní turistický průvodce pro platformu Android. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace, která prostřednictvím tzv. rozšířené reality zobrazuje na obrazovce mobilního přístroje informace o kolem ležících objektech. Také se zabývá problematikou práce s vestavěnými senzory mobilních zařízení s operačním systémem Android. Práce také zasahuje do problematiky zobrazování OpenGL grafiky pomocí knihoven OpenGL ES.
Informační systém pro Android
Máca, Michal ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací informačního systému pro operační systém Android s dostupným webovým rozhraním. Úvodní část práce se zabývá teoretickými informacemi a informacemi o vývoji aplikací. Praktická část obsahuje návrh aplikace a její implementaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.