Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj IS pro studentskou organizaci
Dao, Ha My ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Tomášková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou již existující databáze a jejím rozvojem pro budoucí použití. Databáze náleží informačnímu systému zvanému BuddyIS, který je využíván studentskou neziskovou organizací ESN VŠE Praha - Buddy System. Cílem práce je konsolidace stávající databázové struktury, čehož lze dosáhnout pomocí refaktoringu a návrhu nových prvků. Práce je zpracována na základě znalosti fungování organizace a jejího operačního systému, které autorka získala svým působením v organizaci. Aktuální požadavky jsou vydedukovány z konzultací se zainteresovanými osobami. Přínosem práce je položený základ pro další rozvoj celého informačního systému a dále vzniklá dokumentace, která poslouží další generaci členů ve spolku.
Visual Studio Refactoring and Code Style Management Toolset
Linka, Marek ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Krijt, Filip (oponent)
Dodržování konzistentního stylu je nezbytné pro udržení spravovatelného zdrojového kódu. V době, kdy složitost softwarových řešení neustále roste, je tento požadavek důležitější než kdy dřív. Většina komerčně dostupných nástrojů pro zvýšení productivity psaní kódu se ale zaměřuje více na refaktoring a podporu dodatečných technologií než na dodržování konzistentního stylu psaní. Rozhodli jsme se proto napravit tuto situaci tím, že naimplementujeme sadu nástrojů pro Visual Studio rozšiřitelnou pomocí zásuvných modulů zaměřenou na hledání a nápravu porušení stylistických pravidel v jazyku C#. Dokončením našeho záměru jsme vytvořili nástroj, který se hladce integruje s Visual Studiem a poskytuje uživatelům efektivní a intuitivní prostředky pro zlepšení spravovatelnosti jejich kódu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Strategická hra v multi-agentním prostředí Jason
Vais, Roman ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá umělou inteligencí využívanou v~oblasti počítačových her, zejména pak tzv. strategií v~reálném čase, a implementuje rozšíření pro jednu z~těchto her. Analyzuje možnosti využití přístupu multi-agentních systémů právě pro účely umělé inteligence v~počítačových hrách. Zabývá se konceptem swarm inteligece (inteligence roje), jako vhodné, ale nevyužívané, varianty umělé inteligence nejen pro strategické hry. Mimo jiné se tato práce pokouší o~volbu vhodné reprezentace vjemů jednotlivých smyslů pro softwarové agenty a poukazuje na náročnost tohoto problému.
Web Site Optimisation
Petrželka, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Eysselt, Miloš (vedoucí práce)
This BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, boost the site's traffic and so increase the company's revenues. The project follows these steps to accomplish this: a ) A partial refactoring of the back-end (PHP scripts). b ) Transformation of the website contents according to the recommendations of the World Wide Web consortium (W3C) and in particular to those of the Web Accessibility Initiative (WAI). c ) Application of the Search Engine Optimization (SEO) techniques and analysis of their impact. In this step, the project touches upon the Search Engine Marketing (SEM).
Generování zdrojových kódů aplikací pomocí návrhových vzorů
Hanák, František ; Malinka, Kamil (oponent) ; Jurnečka, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá generováním zdrojových kódů aplikací pomocí návrhových vzorů. Práce popisuje problematiku specifikace návrhových vzorů a jejich užití při generování kódů aplikací. Podstatná část práce se věnuje popisu návrhových vzorů, jejich dělení, účelu použití, ale i způsobům specifikace vzorů. Detailně popisuje nejčastěji používané formální specifikace návrhových vzorů, jejich možnosti využití při generování kódu a návrh algoritmu pro vyhledání podobných struktur vzorů ve zdrojovém kódu.
Refaktoring objektově orientované aplikace
Solárik, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tento dokument je magisterskou diplomovou prácou na tému refaktoring objektovo orientovanej aplikácie. Jej cieľom je zoznámiť sa s problematikou refaktoringu, jeho základnými princípmi, výhodami, nevýhodami a základnými používanými vzormi a získané znalosti aplikovať na reálnu aplikáciu. Dokument je rozdelený do niekoľkých častí. V úvode sa venujem definovaniu pojmu refaktoring, v ďalšej jeho základným princípom, výhodám, nevýhodám ako aj dôvodom prečo refaktoring používať. Tretia časť je venovaná vzorom refaktoringu, tvorí akýsi katalóg jednotlivých refaktoringov. Ďalšia časť je venovaná platforme .NET a nástrojom na podporu refaktoringu v tejto platforme. Predposledná kapitola sa venuje predstavením aplikácie a následnej aplikácii refaktoringu. Posledná časť nazvaná záver, je venovaná zhodnoteniu dosiahnutých výsledkov.
Refaktoring při vývoji software
Dilík, Ján ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problematikou využitia refaktoringu, pri vývoji objektovo orientovaných aplikácií. Osvetluje problematiku refaktoringu a jeho vlastnosti ovplyvnujúce vývoj softwarového projektu. Pred samotným refaktoringom je potrebné pokryt refaktorovaný systém testami. Samotný refaktoring je možné aplikovat v procese vývoja pri oprave chýb, kontrole kódu ale aj ako celkový refaktoring systému. V tejto práci sú uvedené dopady refaktorovania produktu OKbase firmy OKsystem s.r.o. a ich zhodnotenie vzhladom k refaktorovaniu objektovo orientovaných aplikácií.
Čistý kód v jazyce C#
Holota, Lukáš ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Vít, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá čistotou kódu v jazyce C# na platformě Microsoft .NET a bere si za cíl sloužit jako příručka pro vývojáře ukazující jak a proč měřit, udržovat a zlepšovat čistotu kódu v jazyce C#. Definuje základní pravidla pro vzhled čistého kódu a doporučení vedoucí k udržitelnosti čistoty kódu od pravidel pro formátování kódu, pojmenování používaných prvků, modelování tříd a jejich metod nebo psaní komentářů v kódu po zpracování výjimek. Druhá část práce se zabývá procesem doporučeními pro refaktorování a uvádí seznam pachů v kódu, které lze pokládat za indikátory nekvalitního kódu. Třetí část se pak zabývá výzvami, které přináší vývoj softwaru v týmu. Dále jsem v rámci této práce provedl průzkum za účelem zjištění stavu povědomí o čistém kódu mezi vývojáři. Jako důkaz smyslu údržby čistého kódu uvádím i ekonomický dopad této praktiky na náklady softwarového projektu.
Refaktoring v PHP
Martišek, Jiří ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem metodiky refaktoringu webových aplikací v PHP. Hlavním cílem práce je navrhnout tuto metodiku a ukázat její praktickou aplikaci na reálném projektu. V první kapitole vymezuji cíle, omezení a očekávané přínosy práce. Ve druhé pak uvádím výsledky průzkumu existující literatury na podobná témata. Ve třetí kapitole pak komentuji přístup některých metodik vývoje softwaru k problematice refaktoringu. Ve čtvrté kapitole uvádím obecně známé pachy a přidávám další, obvyklé v PHP. Také si všímám specifik refaktoringu v PHP. V páté kapitole shrnuji požadavky na metodiku, předpoklady jejího použití, její principy a obecné vlastnosti. Dále uvádím doporučený postup refaktoringu webové aplikace, jehož jednotlivé části jsou okomentovány dále v kapitole. Jedná se především o způsob identifikace oblastí k refaktoringu, jejich prioritizace a následně praktik pro samotný refaktoring. V závěru uvádím tipy pro zavedení předkládané metodiky do praxe. V šesté kapitole ukazuji praktickou aplikaci metodiky na reálném projektu. Komentuji jednotlivé kroky provedené dle metodiky a následně postřehy získané při vlastním refaktoringu.
Refactoring softwaru Ristatestudio s využitím frameworku CodeIgniter
Postránecký, Štěpán
Tato práce se zabývá Refactoringem Ristatestudia, softwaru pro realitní kanceláře. Hlavním cílem práce je po analýze původního softwaru implementovat software do frameworku Codeigniter za použití návrhového vzoru MVC. V první kapitole je popsáno Ristatestudio, jeho vznik a důvody k refactoringu. Ve druhé kapitole je popsána funkčnost původního softwaru a vyvozeny závěry potřebné k refactoringu. Třetí kapitola pojednává o návrhu nového systému a jakým způsobem bude refactoring prováděn. Ve čtvrté kapitole je popsáno použití upraveného prostředí a výrazné změny v frameworku Codeigniter

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.