Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Herní engine v Silverlightu
Šebedovský, Richard ; Jurnečka, Peter (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje tvorbu 2.5D herního enginu určeného pro platformu Microsoft Silverlight 3.0 s využitím programovacího jazyka C# pro kód jadra samotního engineu a jazyka XAML pro tvorbu uživatelského rozhraní. V první kapitole je úvod do světa herních enginu, dále jsou vzpomenuty cíle této práce a motivace. V druhé kapitole následuje představení jednotlivých využitých nástrojů a technologií včetně porovnání platformy Microsoft Silverlight s platformou Adobe Flash. Třetí kapitola popisuje řešení které existovaly v čase psaní této práce. Čtvrtá kapitola popisuje popis herního enginu a návrh jednotlivých částí enginu. Samotný postup tvorby enginu je popsán v páte kapitole. Jednotlivé části zahrnují popis herní smyčky a více možností jak ji realizovat, vykreslování mapy, herní objekty, jejich hierarchie a jejich využití, spracovaní uživatelských vstupů z klávesnice a myši, systém řídící pohyb objektů po mapě, jejich animaci, systém událostí, efekty počasí a pixel shader efekty, zvukový systém a nakonec editor map. Šestá kapitola obsahuje výsledky testů a jejich vyhodnocení. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky práce a jsou představeny návrhy pro další rozšiření. Pŕílohy obsahují detailní popis formátu, v kterém se ukládají mapy, obsah přiloženého CD, ukázkový kód v jazyce XAML a v jazyce HLSL.
Design and Performance Analysis of Parallel Processing of SRTP Packets
Wozniak, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Jurnečka, Peter (vedoucí práce)
Encryption of real-time multimedia data transfers is one of the tasks for telecommunication infrastructure in order to provide essential level of security. Execution time of ciphering algorithm could play fundamental role in delay of the packets, therefore, it provides interesting challenge in terms of optimization methods. This thesis focuses on parallelization possibilities of processing SRTP for the purposes of private branch exchange with the use of OpenCL framework and analysis of potential improvement.
Generování zdrojových kódů aplikací pomocí návrhových vzorů
Hanák, František ; Malinka, Kamil (oponent) ; Jurnečka, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá generováním zdrojových kódů aplikací pomocí návrhových vzorů. Práce popisuje problematiku specifikace návrhových vzorů a jejich užití při generování kódů aplikací. Podstatná část práce se věnuje popisu návrhových vzorů, jejich dělení, účelu použití, ale i způsobům specifikace vzorů. Detailně popisuje nejčastěji používané formální specifikace návrhových vzorů, jejich možnosti využití při generování kódu a návrh algoritmu pro vyhledání podobných struktur vzorů ve zdrojovém kódu.
Synchronizace dokumentů uložených na 3 a více počítačích
Nykrýn, Lukáš ; Michlovský, Zbyněk (oponent) ; Jurnečka, Peter (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu a implementaci aplikace pro sdílení souborů mezi více počítači za pomoci externího disku. Aplikaci je možné provozovat jak na systému GNU/Linux, tak na systému MS Windows. V prostředí systému Windows aplikace provádí synchronizace v pravidelných intervalech. V případě běhu v systému GNU/Linux nabízí navíc možnost hlídat stav souborů a ihned po každé změně soubor automaticky synchronizovat. Celý systém hlídá a ošetřuje veškeré možné kolizní stavy souborů.
Analyzátor protokolů řízený pravidly
Jurnečka, Peter ; Zbořil, František (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Práce se zaobírá přehledem problematiky potřebné na návrh síťového analyzátoru. Popisuje existující řešení, poskytuje teoretické východiska potřebné pro návrh vlastního analyzátoru. V části popisující návrh se specifikuje struktura aplikace jako celku. Samostatná část práce je věnovaná specifikaci metamodelu určeného na popis protokolů a kompilátoru modelů vytvořených v daném metamodelu.
Počítačový systém pro organizaci sportovních soutěží
Sláma, Jiří ; Jurnečka, Peter (oponent) ; Kačic, Matej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje počítačový systém pro organizaci sportovních soutěží. Hlavním úkolem bylo vytvořit aplikaci, která kompletně pokryje potřeby výpočtové techniky na sportovních soutěžích. Mezi tyto úkoly patří tvorba webu, harmonogramu, rozpisu a dále bezdrátové spuštění časomíry. Aplikace byla implementována ve vývojovém prostředí Qt s použitím programovacího jazyka C++.
Nástroj pro generováni informančního systému
Falhar, Radek ; Hanáček, Petr (oponent) ; Jurnečka, Peter (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat nástroj pro pasivní generování zdrojových kódů pro specifický framework informačního systému. Tímto frameworkem je ZeroFramework, který je určen k vývoji klient-server aplikací na platformě .NET. Pro generování je použita knihovna T4Scaffolding, která umožňuje rozdělit logiku generování kódu na separátní části (tzv. scaffoldery). Tato práce se zabývá převážně návrhem a implementací těchto scaffolderů a jejich provázání s knihovnou T4Scaffolding. Výsledkem této práce jsou šablony a logika pro vygenerování souborů a tříd, které implementují logiku potřebnou pro zobrazení, přidání, úpravu a smazání konkrétní databázové entity.
Design Patterns for Parallel and Distributed Systems
Jurnečka, Peter ; Chudá, Daniela (oponent) ; Zbořil, František (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
This Ph.D. thesis describes proposed notation and method for working with parallel design patterns, which allowes proposing of automatic corrections to existing parallel source code with help of refactoring. In order to define the proposed notation, this work must cover areas of static code analysis, formal description of parallel design patterns and refactoring. Static code analysis is used to analyse the existing parallel source code for definition of places where you want to insert specified design pattern. Formal description of design pattern allows you to automatically apply the pattern to the existing source code. Finally, refactoring allows you to edit an existing source code without changing its functionality. The first part is devoted to the description of the current status in these three areas e.g. code analysis, design patterns and refactoring. The second part is devoted to a description of the methodology and experimental verification of its deployment.
Techniky napadení ELF/PE souborů a jejich detekce
Brunai, Adam ; Jurnečka, Peter (oponent) ; Barabas, Maroš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá technikami napadení spustitelných souborů v OS Windows. Jejím hlavním cílem je analyzovat techniky infekce v kontextu složitosti jejich implementace a detekce. Před samotnou analýzou technik infekce bude čtenář obeznámen s problematikou spustitelných souborů. Součástí práce je demonstrační nástroj "pein", který řeší implementaci infekce. V závěru se práce zabývá analýzou malwaru a technikami detekce.
Překladač jazyka C# do jazyka Nvidia CUDA
Zajíc, Jiří ; Kačic, Matej (oponent) ; Jurnečka, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na akceleraci výpočtů na grafické kartě NVidia pomocí technologie CUDA s implementací na platformě .NET. Problém je řešen jako překladač jazyka C# do jazyka NVidia CUDA s využitím výrazových schopností jazyka C#, jenž přináší větší míru abstrakce při zachování stejné sémantiky akcí. Aplikace je implementována v jazyce C# s využitím open-source knihovny NRefactory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.