|
Network marketing as an opportunity
Hakun, Peter ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit princip fungování síťového marketingu, popsat jeho výhody, nevýhody a příležitost, kterou představuje pro výrobce, distributora i spotřebitele. První kapitola definuje síťový marketing a vysvětluje princip jeho fungování a historii. Druhá kapitola srovnává síťový marketing s klasickou formou distribučního řetězce z pohledu výrobce i spotřebitele. Příležitosti, které síťový marketing nabízí distributorům, jsou popsané ve třetí kapitole, které také poukazuje na rozdíly mezi síťovým marketingem a pyramidovými strukturami. Poslední kapitola představující praktickou část přibližuje využití síťového marketingu ve firmě Amway.
|
|
Multilevel marketing v praxi
Sloupová, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Norková, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o multilevel marketingu v současné době. Počet společností fungující na principu multilevel marketingu za posledních dvacet let značně vzrostl. V teoretické části jsou dále uvedena kritéria, která je vhodná brát v úvahu při volbě konkrétní společnosti MLM. Praktická část je věnována mínění respondentů ohledně MLM. Součástí je také analýza společnosti Oriflame. Na základě zjištěných problémů společnosti jsou navržena možná řešení.
|
|
Multilevel marketing společnosti Amway
Drozdková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent)
Tato práce analyzuje fungování a podstatu multilevel marketingu jako možného systému prodeje výrobků a služeb. V teoretické části je popsán marketing jako takový a přímý prodej, ze kterého multilevel marketing vychází. Jsou zde také uváděny nelegální formy prodeje, které využívají výhod multilevel maketingu. V praktické části jsou aplikovány nabylé znalosti na společnost Amway, jsou pospány její zásady a systém fungování firmy, který je zhodnocen SWOT analýzou.
|
|
Multilevel marketing
Trübenekr, Jakub ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zaměřuje na seznámení se vznikem, vývojem a současnou podobou multilevel marketingu v rámci firmy Amway, corp. V praktické části se věnuje zásadám budování distributorské sítě. V závěru autor popisuje vlastní zkušenosti a zhodnocuje perspektivu síťového marketingu.
|
|
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Kmoníčková, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato práce analyzuje odvětví přímého prodeje jako alternativní nabídku zboží a služeb. Záměrem je seznámit čtenáře s možnostmi, které přímý prodej nabízí, a přinést informace o tom, jak je v současnosti vnímán, a úspěchy tohoto odvětví demonstrovat na jedné z vybraných firem. Práce obsahuje část teoretickou, která se zabývá definicí přímého prodeje, jeho výhodami a nevýhodami a představuje organizace, které se zabývají jeho podporou. Druhá, praktická část práce se věnuje konkrétní firmě, kterou je v tomto případě Amway Česká republika. Závěrem jsou shrnuty výsledky dotazníkové šetření, které prezentují mínění spotřebitelů využívajících přímý prodej.
|
| |
|
Principy multilevelmarketingu a přímého prodeje
Strnad, Martin ; Slabá, Marie (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Teoretická část se zabývá multilevel marketingem, principy, na kterých stojí a odlišnostmi od přímého prodeje. Dále se zaměřuje na pyramidové hry, analyzuje rozdíly mezi pyramidovými hrami a multilevel marketingem a poukazuje na důvody nelegálnosti pyramidových her. Praktická část se věnuje společnosti Amway Corporation, na její historii a soudní spor, kterým prošla. Poté jsou zde analyzovány principy multilevel marketingu ve společnosti, představeny produktové řady společnosti a její česká pobočka.
|
|
Fenomén Multilevel marketing
Hochman, Jiří ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá fenoménem multilevel marketing, který je v České republice v posledních letech na vzestupu. Snaží se objasnit proč to tak je a ukázat reálné problémy a situace, se kterými se zájemce o tento druh podnikání setká. Praktická část je zaměřená na společnost EFCZ. V této části je nastíněno několik praktických problémů, se kterými se společnost potýká. V závěru jsou doporučeny kroky které by společnost měla provést k zlepšení její situace.
|
|
Srovnání přímého prodeje na americkém a českém trhu
Chvátalová, Karolina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se věnuje analýze a komparaci situace přímého prodeje na americkém a českém trhu. Metoda přímého prodeje s rostoucí technologickou vyspělostí nabývá na významu a jak v USA, tak v České republice roste počet přímých prodejců i obrat jejich prodejů. Práce rovněž poukazuje na problémy spojené s tenkou hranicí mezi multilevel marketingem a ilegálními pyramidovými hrami. Práce rovněž obsahuje po jednom praktickém příkladu společnosti zabývající se přímým prodejem kosmetiky z amerického i z českého prostředí.
|
| |