Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24,693 záznamů.  začátekpředchozí24684 - 24693  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.64 vteřin. 

Finanční leasing při financování osobních automobilů
Klímová, Marie ; Randáková, Monika (vedoucí práce)
Smyslem této práce je sestavení uceleného pohledu na problematiku finančního leasingu osobních automobilů. První část je věnována charakteristice leasingu a jednotlivým účetním a daňovým dokumentům. Dále je v práci popsán vývoj legislativní úpravy finančního leasingu osobních automobilů od 1. 1. 2004 do 1. 4. 2009 a změny jsou vysvětleny na konkrétních příkladech. Práce také pojednává o účetním zachycení předmětu leasingu z pohledu nájemce i leasingové společnosti. V závěru práce jsou uvedeny příklady zvláštních případů finančního leasingu a jejich účtování.

Nová marketingová média
Linc, Zdeněk ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kukal, Radan (oponent)
Práce se zabývá novými marketingovými médii, která kategorizuje a hodnotí. Hodnotí jejich efektivitu a vnik do osobního nebo veřejného prostoru. Práce ukazuje použití nových marketingových médií na konkrétních příkladech. Jejich použití v marketingové komunikaci ilustruje na příkladu knihkupectví a vinotéky.

Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.

ZA ÚČASTI VEŘEJNOSTI...analýza veřejné diskuse dopravní politika Prahy 6
Ptáčková, Kateřina ; Kabele, Jiří (vedoucí práce) ; Illner, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se za využití nástrojů analýzy diskursu snaží ukázat, jaká je stávající podoba diskuse o dopravní politice v Praze, jakými zdroji je tato diskuse formována a které diskursy ji především utvářejí. Dílčí diskusi dopravní politiky městské části Prahy 6 využívá nejen k analýze vlastní dopravní diskuse, ale také jako vhodného příkladu ke studiu utváření (komunální) veřejné diskuse jako takové. Práce se soustředí na dvě hlavní skupiny kolektivních aktérů veřejného rozhodování - volené zástupce veřejnosti, v tomto případě zastupitele dotčených městských částí a hlavního města Prahy a nevolené zástupce, zástupce neziskových organizací a občanských sdružení, která v dané oblasti působí. Sleduje, jaké koalice a opozice mezi sebou tito aktéři utvářejí a jaké zdroje pak využívají na podporu svých řešení. Diskurs chápe především ve foucaultovském pojetí jako praktiky formující objekty o nichž ne/hovoří. Za konstitutivní vlastnost diskursu považuje jeho utlačivou sílu, jíž vykonává vůči svým objektům. S odvoláním na Fairclougha a ostatní autory, hlásící se k metodě kritické diskursivní analýzy, se soustředí také na rozdílné role konkrétních aktérů a jejich manipulační prostory uvnitř veřejné diskuse. Kromě vlastní dopravní tématiky se práce věnuje především analýze diskursu demokracie, který...

Freedom and personal rights of employees in Québec
Rácz, Andrej ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Práce se zabývá svobodou a právy zaměstnanců v kanadské provincii Québec. První část charakterizuje problematiku québeckého práva a vyzdvihuje specifika právního systému v této provincii. Druhá část pak přechází ke garanci práv a svobod a k diskriminaci. Třetí část je věnována problematice akomodačních opatření, jejich budoucímu vývoji, vztahu k rostoucímu počtu imigrantů a možným překážkám, se kterými se akomodace potýká. Zároveň je nabídnuto několik typů a návrhů, jak efektivně akomodovat pro rozvoj a prosperitu společnosti či podniku. Práce je průběžně doplňována o případové studie, které daný problém ilustrují na konkrétních příkladech z praxe.

Metanolová aféra v českých médiích
Kolátorová, Lucie ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
(abstrakt) Tato diplomová práce se zabývá medializací veřejné zdraví ohrožujících událostí spojených s metylalkoholovou aférou, která vznikla na českém území v září roku 2012. Zkoumány jsou způsoby, jakými čtyři vybrané celostátní deníky o kauze informovaly veřejnost. V teoretické části jsou představeny koncepty, prostřednictvím kterých je možné nahlížet na fungování médií - jejich roli ve společnosti, nároky na ně, zákonitosti a rutinní způsoby mediální produkce, úlohu v případě nenadálých událostí a krizí. Analytická část práce nejprve nastiňuje metodologická východiska a následně představuje výstupy kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Část kvantitativní popisuje především, jaký prostor byl ve zkoumaných denících aféře poskytován, jaká dílčí témata byla v souvislosti s ní nejvíce akcentována, jaká důležitost byla v průběhu času kauze přisuzována, jaké motivy byly zobrazovány v publikovaných fotografiích, do jaké míry byla zachována zpravodajská neutralita uveřejňovaných titulků. Kvalitativní část výzkumu se zaměřuje na jazykové prostředky používané v článcích z hlediska neutrality, na neverbální výrazové prostředky a podrobněji ilustruje, jakým způsobem jednotlivé zkoumané deníky referovaly o konkrétních událostech spjatých s metylalkoholovou aférou.

První a poslední v Lukášově evangeliu
Leštinová, Lucie ; Mrázek, Jiří (vedoucí práce) ; Pokorný, Petr (oponent)
Na následujících stránkách se věnujeme tématu "první a poslední" v Lukášově evangeliu. I když se jedná o konkrétní vymezení tématu, my ho pojímáme trochu více zeširoka, než jak by se na první pohled mohlo zdát. Téma prvních a posledních totiž velmi úzce souvísí s obecnějším tématem povýšení a ponížení, konkrétně povýšení ponížených a ponížení povýšených, které pod téma "první a poslední" musíme bezpodnímenčně zahrnout, a tak se téma poněkud rozšiřuje. V první řadě se práce zaměřuje na exegeze jednotlivých textů. Soustředíme se na jednotlivé Lukášovy texty, v kterých se objevuje buď spojení konkrétních výrazů "první - poslední" nebo spojení výrazů související s terminologií povýšení - ponížení, ale také texty, které se pouze nesou v tomto duchu. Kromě exegezí jednotlivých textů zařazujeme, dle nutnosti, exkurzi do souvisejících témat. Na základě těchto exegezí se na závěr pokusíme vypracovat jakýsi průřez tím, jak spolu jednotlivé texty souvisí, jak Lukáš téma uchopil a jak ho celkově zpracoval. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Integration of marketing and sales departments in the company
Mészárosová, Karin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Richter, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního výzkumu aktuální vztahy, spolupráci a jednotlivé cíle obou oddělení v pěti konkrétních společnostech. Výzkum byl dělaný prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů s manažery obchodních a marketingových oddělení. Hlavním přínosem této práce je zjistit, jak tyto oddělení skutečně spolupracují a jestli by propojení těchto oddělení bylo přínosné pro zlepšení spolupráce mezi odděleními.

Regulace reklamy s dětmi a pro děti v kontextu současné právní a etické úpravy v ČR a EU
Pražáková, Tereza ; Benda, Josef (oponent) ; Winter, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Regulace reklamy s dětmi a pro děti v kontextu současné právní a etické úpravy v ČR a EU" se zabývá oblastí komerční komunikace určené dětskému recipientovi. V teoretické části jsou analyzovány současné legislativní a samoregulační mechanismy pro reklamu v rámci České republiky a Evropské unie, praktická část se prostřednictvím ukázek konkrétních reklam věnuje demonstraci dodržení či nedodržení těchto direktiv. Cílem práce je posoudit účinnost právní a etické regulace v ČR a nastínit interakci mezi výslednou podobou marketingové komunikace a zmíněnými mechanismy.

Frazémy a jejich funkce v textech různých funkčních stylů
PIXOVÁ, Žaneta
Práce se věnuje frazémům a jejich užití ve funkčních stylech. Skládá se ze dvou částí. První teoretická část se věnuje vysvětlení základních termínů, klasifikaci idiomů a mechanismů jejich vzniku. Teoretické poznatky jsou ilustrovány příklady daných frazémů. Druhá část obsahuje úvod do teorie funkčních stylů a kapitoly sledující užití frazémů v jednotlivých stylech. Tato převážně analytická část zkoumá nejméně deset textů každého funkčního stylu a sleduje frekvenci a nalezené aktualizace frazémů. Práce se snaží zjistit, jakou funkci frazémy zastávají v jednotlivých stylech. Obecně a na konkrétních příkladech jsou popsány jejich znaky. Tři vzorové texty každého stylu jsou připojeny v příloze. V závěru práce shrnuje možnosti a způsoby užití frazémů v jednotlivých funkčních stylech.