Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 265 záznamů.  začátekpředchozí245 - 254dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ÚLOHA NEZISKOVÉ ORGANIZACE PŘI ŘEŠENÍ NEZAMĚSTNANOSTI (NA PŘÍKLADU MĚSTA PLZEŇ)
Taškeová, Barbara ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
Diplomova prace se zabyva moznostmi uplatneni neziskove organizace pri reseni problemu nezamestnanosti na prikladu mesta Plzen. V teoreticke casti je definovan trh prace, nezamestnanost, jeji druhy a priciny, jakozto i moznosti statu jak s nezamestnanosti bojovat. Je zde definovan neziskovy sektor a jeho postaveni v CR obecne s podrobnejsim zamerenim na neziskove organizace pusobici v socialni oblasti. Druha cast je venovana pripadove studii ve meste Plzni, konkretne cinnosti Obcanske poradny v Plyni a jejimi moznostmi pomoci nezamestnanym v Plzni. Hlavnim cilem teto prace je ukazat prinosy neziskovych organizaci, zduraznit jejich postaveni ve spolecnosti jakozto jednoho z participujicich subjektu na deni v regionu a nastinit jejich moznosti pusobeni v oblasti prace s nezamestnanymi.
Faktory úspěšnosti neziskových organizacích v rámci ČSOP
Tejnická, Petra ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Tomáš (oponent)
Cílem je analýza financování neziskové nestátní organizace ZO ČSOP. Druhým cílem bylo přispění do výzkumu, který probíhá na VŠE a je zaměřen na faktory úspěchu neziskových organizací. Vybrala jsem ve Středočeském kraji a v Praze 20 organizací, které jsem osobně navštívila a provedla u nich tento výzkum. Fundraising hraje klíčovou roli ve vývoji a růstu organizace. Přínosem pro organizaci bylo získání grantu od evropského sociálního fondu na doplnění sítě center environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty. Dalším úspěšným projektem je grant na síť center pasivních domů. Mezi nejvýraznější schopnosti organizace patří flexibilita, přístup dobrovolníků, kvalitní informační činnost, zaměření se na kvalitu služeb a hlavně na ochranu přírody.Finanční zdraví celého Českého svazu ochránců přírody jsem hodnotila pomocí ukazatelů finanční analýzy.
Rámcová směrnice o vodě - příčiny a důsledky institucionální reformy vodního hospodářství v ČR s důrazem na zapojení veřejnosti do tohoto procesu
Romášková, Adéla ; Čamrová, Lenka (vedoucí práce) ; Hadrabová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aktuální problematikou zavádění nové evropské legislativy, konkrétně Rámcové směrnice o vodě. Snaží se objasnit s tím spojené problémy a následně zanalyzovat jejich příčiny. Cílem práce je zhodnocení této institucionální reformy vodního hospodářství v podmínkách České republiky. Zvláštní důraz je kladen na zapojení veřejnosti do tohoto procesu, což vychází z nové ?filozofie? Evropské unie a v České republice toto pojetí nemá prakticky žádné historické kořeny. V této souvislosti vznikají mnohé problémy, které jsou demonstrovány na případové studii v konkrétní oblasti povodí.
Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Livorová, Hana ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent)
V současné době se stále více zdůrazňuje nutnost používání metod a nástrojů marketingové komunikace v organizacích neziskového sektoru. Díky kvalitní komunikaci s širokou veřejností mohou neziskové organizace rychleji a efektivněji dosáhnou cíle, za kterým byly založeny. Cílem práce je seznámení s problematikou neziskového sektoru v české společnosti, vymezení neziskových organizací, se zaměřením na soukromé neziskové organizace, jejich klasifikace, analýza funkcí neziskového sektoru v české ekonomice a charakteristika marketingu a marketingových nástrojů používaných neziskovými organizacemi. Součástí práce je také praktická analýza marketingové komunikace v konkrétní české nadaci a dále pak návrh komunikačního plánu pro české občanské sdružení.
Účetnictví a specifika financování neziskových organizací
Veselá, Jana ; Šímová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Takáčová, Hana (oponent)
Práce se zabývá neziskovým sektorem. Rozčleňuje jej z hlediska účetní právní úpravy na vládní a nevládní neziskový sektor. V případě nevládního sektoru jsou vymezeny četně zastoupení formy organizací z právního a účetního hlediska, nevládní sektor je zastoupen příspěvkovými organizacemi. Třetí část je věnována rozboru hospodaření příspěvkové organizace. Čtvrtá část porovnává nevládní neziskové organizace z oblasti školství se střední školou (příspěvkovou organizací).
Rozvíjení vztahů s klienty neziskové organizace
Bledý, Lukáš Bc. ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Balcarová, Jitka (oponent)
Teoreticko-metodologická část: teoretické modely a faktory, které ovlivňují vzájemné vztahy mezi klientem (pacientem) a organizací (lékařem) Aplikační část: kvalitativní výzkum v organizaci, zjištění teoretického modelu aplikovaného organizací, návrhy na zlepšení Závěr: překážky a naplnění cílů práce
Možnosti využívání bankovních produktů neziskovými organizacemi
Špatná, Hedvika ; Nový, Jan (vedoucí práce)
V bakalářské práci se týká bankovních produktů určených pro soukromoprávní neziskové organizace. Jsou zde uvedeny hlavní rysy a charakteristika bankovních produktů, přehled základních bankovních produktů. Byly představeny produkty bank sídlících v Jindřichově Hradci a provedena analýza nákladovosti vzájemně srovnatelných produktů těchto bank.
Financování neziskových organizací na Jindřichohradecku
Čížek, Jan ; Nový, Jan (vedoucí práce)
Práce prezentuje výsledky průzkumu mezi regionálními nestátními neziskovými organizacemi v oblasti Jindřichohradecka zaměřeného na zjištění struktury jejich finančních zdrojů. Zabývá se také obecně neziskovým sektorem a možnostmi financování neziskových organizací. Na základě výsledků dotazníkového šetření posuzuje frekvenci využívání jednotlivých zdrojů a určení příčin jejich nízkých či vysokých preferencí při jejich vyhledávání a využívání a obsahuje návrh optimálního řešení zjištěných disproporcí.
Sociální marketing v Nadaci Naše dítě
Flanderková, Dagmar ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kácovská, Petra (oponent)
Diplomová práce je věnována oblasti sociálního marketingu s aplikací na neziskovou organizaci Nadace Naše dítě. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit postavení této nadace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž se teoretická část věnuje marketingu, komunikaci, reklamě a médiím. Zvláštní kapitola je vyčleněna charakteristice neziskového marketingu a neziskového sektoru. Praktická část práce seznamuje s Nadací Naše dítě a s jejími mediálními kampaněmi. Poslední kapitola je věnována zhodnocení činnosti této nadace a představení vlastního výzkumu na základě dotazníkového šetření.
Financování neziskových organizací na Jindřichohradecku
Fröhlich, Vojtěch ; Nový, Jan (vedoucí práce)
Práce prezentuje výsledky průzkumu mezi regionálními nestátními neziskovými organizacemi v oblasti Jindřichohradecka zaměřeného na zjištění struktury jejich finančních zdrojů. Zabývá se také obecně neziskovým sektorem a možnostmi financování neziskových organizací. Na základě výsledků dotazníkového šetření posuzuje frekvenci využívání jednotlivých zdrojů a určení příčin jejich nízkých či vysokých preferencí při jejich vyhledávání a využívání a obsahuje návrh optimálního řešení zjištěných disproporcí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 265 záznamů.   začátekpředchozí245 - 254dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.