Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Gastronomie a cestovní ruch - zájezdy pro gurmány
Agafontseva, Tatiana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Současným trendem je cesta za gastronomií a za poznaním cizí zemi všemi smysly. Tématem bakalářské práce jsou gastronomický cestovní ruch a nabídka zájezdů pro gurmány.Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav gastronomického cestovního ruchu na základě nabídky zájezdů pro gurmány v českých a ruských cestovních kancelářích. Hodnocení vychází z nabídek připravených zájezdů pro gurmány, které jsou uvedené na webových stránkách cestovních kanceláří.
Účetnictví a daně v cestovním ruchu
Koudelová, Martina ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Janhubová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou cestovního ruchu. Představuje historický vývoj a právní rámec cestovního ruchu. Pojednává o účetnictví, daních a kalkulací cen zájezdu. Hlavní důraz je kladen na účetní zachycení zprostředkování prodeje zájezdů s možnosti následného zachycení provize, účtování záloh či stornopoplatků, účetní operace vyjádřené v cizí měně nebo zobrazení poukázek. Přiblížena je daň z přidané hodnoty a daň z příjmů. Pozornost je věnována společnosti Čedok a.s. s cílem ukázat některé oblasti účetní závěrky této společnosti spolu s použitými obecnými účetními zásadami. Práci doplňuje mnoho názorných příkladů, tabulek a grafů.
Nížinné lesy ČR - vzdělávací projekt
NOVOMĚSTSKÁ, Markéta
Novoměstská M., 2015: Nížinné lesy ČR - vzdělávací projekt. Bakalářská práce, Pedagogická fakulta, Jihočeské univerzita v Českých Budějovicích, 56 s. Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je seznámení žáků základních škol s krajinou České republiky, respektive seznámení se s úlohou megafauny na strukturu lesa a s tradičními způsoby hospodaření, za pomoci sestaveného výukového programu ve formě vycházky Národním parkem Podyjí. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část, kde část teoretická zahrnuje výklad o vývoji krajiny od poslední doby ledové, seznámení s důležitostí starých a mrtvých stromů v lese, představení Národního parku Podyjí. Praktická část je návodem pro lektora, který by chtěl absolvovat trasu v Národním parku Podyjí. V bakalářské práci jsou uvedeny výsledky znalostí žáků, kteří trasu absolvovali. Nejenom že došlo k průkaznému zlepšení znalostí bezprostředně po absolvování exkurze, ale statisticky významně více znalostí o nížinných lesích si účastníci exkurze udrželi i s ročním odstupem. Navržený výukový program tak lze hodnotit z hlediska získaných znalostí jako trvale efektivní.
Podnikatelský plán cestovní kanceláře
HAVLÍČKOVÁ, Daniela
Tématem této bakalářské práce je Podnikatelský plán cestovní kanceláře. Hlavním cílem bylo vypracovat podnikatelský plán pro založení cestovní kanceláře ve městě Moravský Krumlov. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje seznámení se základními pojmy, souvisejícími s tématem práce. V praktické části byl zpracován samotný podnikatelský plán. Ten popisuje zakládanou cestovní kancelář včetně produktu, se kterým plánuje vstoupit na trh, analyzuje okolí podniku a věnuje se volbě vhodné marketingové a obchodní strategie. Ve finančním plánu byly zpracovány hlavní účetní výkazy: zahajovací a výsledná rozvaha, výkaz zisků a ztrát a výkaz cash-flow. Nechybí SWOT analýza a reálné zhodnocení možných rizik. V závěru je zpracovaný podnikatelský plán zhodnocen z hlediska životaschopnosti.
Socioekonomický status klientů cestovní kanceláře PET-TOUR s.r.o.
LOUDOVÁ, Monika
Hlavním cílem této bakalářské práce je stanovení socioekonomického statusu klientů cestovní kanceláře PET-TOUR s.r.o. a určení jeho souvislosti s charakterem zájezdu. Základní sledované proměnné u klientů vybrané CK jsou pohlaví, věk, místo bydliště, vzdělání a příjem. Teoretická východiska spolu s praktickým zpracováním práce tvoří základnu pro doporučení týkající se inovací v cestovní kanceláři PET TOUR s.r.o.
Analýza nabídky cestovních kanceláří do vybraných destinací subregionu Karibik
Wachalová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky českých cestovních kanceláří do vybraných destinací subregionu Karibik a komparací jejich jednotlivých nabídek. V první kapitole jsou definovány pojmy související s danou problematikou. Dále jsou popsány faktory ovlivňující cestovní ruch a konkrétní předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu subregionu Karibik. Praktická část se zabývá analýzou a následnou komparací nabídek vybraných českých cestovních kanceláří. Součástí práce je také vyhodnocení poptávky české klientely po zájezdech do Karibiku a její preference při výběru zahraniční exotické cesty.
Analýza trhu zájezdů na prodloužené víkendy
Frenclová, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce zpracovává informace o trhu zájezdů na prodloužené víkendy. Teoretická část je zaměřena především na vymezení základních pojmů. Praktická část se zabývá podrobnou analýzou trhu zájezdů na prodloužené víkendy. Detailně analyzována je strana nabídky i poptávky. Na straně nabídky jsou vystihnuty rozdíly v nabídce vybraných cestovních kanceláří. Dotazníkové šetření v populaci přináší informace o poptávce potenciální klientely po daných zájezdech. Na základě dotazníkového šetření a informací zjištěních z analýzy nabídkové strany jsou formulovány doporučení a opatření, která by mohla vést ke zlepšení úspěšnosti cestovních kanceláří, které tento typ zájezdů nabízí.
Analýza nabídky zájezdů cestovních kanceláří do Mexika
Bradová, Lucie ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nabídkou zájezdů cestovních kanceláří do Mexika, jejich analýzou a vzájemnou komparací. V první části jsou vymezeny obecné předpoklady rozvoje cestovního ruchu a jejich konkrétní charakteristika v rámci destinace Mexiko. Druhá část je zaměřena na analýzu zájezdů do Mexika českých, ale také některých zahraničních cestovních kanceláří. V druhé části je také provedena komparace jednotlivých pobytových a poznávacích zájezdů všech analyzovaných cestovních kanceláří.
Analýza nabídky cestovních kanceláří v České republice
CHALUPSKÁ, Lucie
Prvním cílem diplomové práce bylo zmapovat trh cestovních kanceláří v České republice. Sekundárních dat bylo využito pro zjištění trendů včetně trendů v oblasti marketignu a pro porovnání českého trhu se zahraničním. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, kdy byly dotazovány českobudějovické cestovní kanceláře a agentury na otázky týkající se zejména finanční krize. Na základě zjištěných dat bylo navrženo následující. Aby české cestovní kanceláře cenově konkurovaly německým, musely by zavést více charterových letů a upravit výhody first minute a last minute. Měly by také zvýhodnit své nabídky poskytováním různých slev, výhod nebo půjček, aby tak čelily důsledkům finanční krize. Nabídka zájezdů prodávaných na internetu by se měla zaměřit také více na mladší generace. A nakonec, protože se velké cestovní kanceláře stávají stále oblíbenějšími, dá se očekávat pokles celkového počtu cestovních kanceláří na českém trhu.
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Schmittová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o procesu transformace vybrané cestovní agentury VS Tours na cestovní kancelář. Jsou zde analyzovány a vyhodnoceny jednotlivé potřebné formality a praktické kroky, které jsou pro úspěšný proces nutné. V první části práce se přitom jedná zejména o obecné legislativní podmínky v oblasti cestovního ruchu v České republice a o formální náležitosti procesu. Ve druhé části je nejprve představena existující cestovní agentura VS Tours a v návaznosti jsou řešeny praktické aspekty procesu její transformace na cestovní kancelář včetně návrhu na vyhotovení jednotlivých potřebných dokumentů. Třetí část se poté zabývá již ryze praktickou stránkou věci, tedy návrhem profilového produktu nové cestovní kanceláře, její marketingovou strategií a kalkulací příjmů. Práce jako celek navrhuje komplexní plán pro cestovní agenturu VS Tours při její transformaci na cestovní kancelář. Zároveň lze tuto práci vnímat jako obecný návod na uskutečnění obdobného kroku jakoukoli další cestovní agenturou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.