Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modely herní součinnosti při zakončování útoků ve fotbale
Fajfr, Jakub ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Modely herní součinnosti při zakončování útoku ve fotbale Cíle: Cílem práce je kvantitativní a kvalitativní analýza fotbalových utkání na Mistrovství Evropy ve fotbale 2012. Metody: Výzkum byl proveden pomocí nepřímého pozorování fotbalových utkání. Výsledky: Cíl práce byl splněn. Jednotlivé týmy byly porovnány v závislosti na různých kategoriích. V některých kategoriích byla hypotéza potvrzena, v jiných kategoriích byla vyvrácena. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Získané poznatky byly použity pro vytvoření tréninkových cvičení. Klíčová slova: herní výkon, hráči, herní situace, kvalitativní analýza
Rozvoj kreativity mladých hráčů a hráček volejbalu
Gabrielová, Žaneta ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Rozvoj kreativity mladých hráčů a hráček volejbalu Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit ucelený teoretický přehled o tvořivosti ve volejbale u věkové skupiny mladší školní věk a vytvořit metodu, hodnotící herní činnost jednotlivce - podání. Metody: V práci bylo využito metody sumarizace a kompilace, popisu a utřídění problému Klíčová slova: kreativita, volejbal, mládež
Obraz jako příklad a vzor v kontextu jeho vlivu a rozšíření na prožívání života člověka
Nohejl, Jiří ; Czumalo, Vladimír (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Miroslav (oponent)
Ústředním tématem této práce je snaha definovat obraz jako vizuální zkušenost. Takové vnímání obrazu lze uchopovat jako interakci člověka, kde se tento obraz stává informační jednotkou, která pro člověka může představovat možnost, příklad, vzor. Důraz je v tomto textu kladen na proces samotné percepce jedince a na způsob interakce s akcentem na kontext sociálního učení a napodobování. Podstatnou rovinou je analýza principů této interakce vyúsťující v představení jednotlivých interakčních modelů zastřešujících tyto procesy. Struktura práce je členěna do 10 hlavních kapitol. V nich se autor pokusil představit kategorie, jako jsou vnímání, definování obrazu, napodobování jako nástroj kulturního přenosu, představení jednotek tohoto přenosu, vlastní proces interakce a analogický příklad jednotlivých základních rolí, které jedinec v této interakci zastává. Jako nadstavba jsou uvedeny tři analogie těchto rolí, které odkazují na antropologickou univerzální interakci, která popisuje člověka jako sběrače a lovce. Ty mají za úkol lépe ilustrovat formu lidského způsobu prožívání. V závěru je uvedena reflexe nad tématem a jsou zde popsány možnosti a východiska, které tato práce může v praktické podobě poskytnout.
Analýza činnosti sportovních agentů v souvislosti s identifikací a rozvojem sportovních talentů (na příkladu fotbalu a ledního hokeje).
Žatkuliak, Ondřej ; Perič, Tomáš (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
1 Abstrakt Název: Analýza činnosti sportovních agentů v souvislosti s identifikací a rozvojem sportovních talentů (na příkladu fotbalu a ledního hokeje). Cíle: Cílem práce byla analýza činnosti sportovních agentů v ledním hokeji a fotbalu. Vlastní výzkum byl prováděn srovnáním informací od 4 skupin probandů - a) sportovní agenti, b) trenéři, c) sportovní manažeři, d) hráči. Metody: Hlavní výzkumnou metodou byl zvolen kvalitativní výzkum. Informace byly získávány dvěma způsoby: a) formou strukturovaných interview (sportovní agenti, trenéři a manažeři) a b) dotazníku s otevřenými otázkami (hráči). Výsledky: Výsledky výzkumu prokázaly obdobné názory na sportovní agenty ve fotbalu i ledním hokeji. Jednotlivé skupiny probandů chápou činnost agentů v odlišných intencích. Jako jednotící rys definují všechny skupiny zastupování hráčů při jednání o profesionálních smlouvách s kluby. Mimo skupinu sportovních agentů žádná jiná skupina nevidí jejich činnost jako významnou pro rozvoj výkonnosti hráčů. Klíčová slova: Sportovní agenti, hráči, trenéři, sportovní manažeři
Sestavení a ověření kompenzačního programu pro hokejisty HC České Budějovice pro kategorie přípravka až starší dorost.
VONDRUŠKA, Radek
Tato práce má za úkol vyšetřit držení těla od dětských až po dorostové kategorie hokejistů HC České Budějovice, kteří se pravidelně věnují lednímu hokeji. Následně vypracovat kompenzační program a ten zařadit do tréninkového programu. Na závěr kompenzačního programu provést výstupní šetření shodné s vyšetřením úvodním.
Historie československého volejbalu do roku 1945
LIŠKA, Jaroslav
Tato bakalářská práce pojednává o historii volejbalu v období mezi světovými válkami v Československu. Volejbal vznikl zásluhou Williama George Morgana v USA roku 1895. Tato nová hra si rychle vydobyla popularitu a začala se šířit z USA do dalších zemí světa. Do Československa se volejbal dostal roku 1919, a to díky organizaci YMCA. Z předkládané práce se dozvíme, jak se volejbal v Československu šířil pomocí armádních kurzů a vysokoškolského sportu. O jeho šíření a zpopularizování se však rovněž značně zasloužili tehdejší významní tělovýchovní funkcionáři, a to např. Josef Amos Pipal, Josef František Machotka, J. W. Yonger, Bohučest Škarda, František Miloslav Marek či Lewis William Riess. Volejbal tak začala v meziválečném Československu pěstovat řada organizací, jakými byly YMCA, YWCA, ČOS, DTJ, RTJ či FPT. Nezanedbatelnou roli v rozvoji a šíření volejbalu sehrály v Československu také trampské osady. Popularita volejbalu v průběhu 20. a 30. let neustále rostla. Jeho vývoj nezastavila ani druhá světová válka, která ho pouze zpomalila a připravila o řadu skvělých hráčů.
DEMO: What Lies Beneath Players' Non-Rationality in Ultimatum Game?
Avanesyan, Galina ; Kárný, Miroslav ; Knejflová, Zuzana ; Guy, Tatiana Valentine
The rational strategy suggested by the game theory predicts a human playing Ultimatum Game (UG) would have tendency to decide in accordance with the assumption of self-interested rationality, i.e. to choose more for oneself and offer the least amount possible for co-players [2]. This “utilitarian” and gametheoretically correct “rational” behaviour is however rarely observed when experiments are conducted with human beings [1]. Long-term research in experimental economics indicates that humans do not behave as selfish as traditional economics assume them to do. In UG, human-responders reject offers they find too low while human-proposers often offer more than the smallest amount. An intuitively plausible interpretation of this phenomenon is that responders would rather give up some profit than be treated unfairly. This “non-rational” behaviour provides an insight into human’s motivation as a social being. The work challenges this view and insists on human rationality.
Vytvoření modelu moderní úvodní části tréninkové jednotky u hráčů kopané U18
ČÍŽEK, Petr
Sledování byli hráči fotbalu ? starší dorost U18 z SK Dynama České Budějovice. Pro testování výkonnosti hráčů byl použit Unifittest 6 ? 60. Byl proveden jako vstupní a zároveň i výstupní test pro zhodnocení výkonnosti hráčů. Testovaná skupina pracovala podle navržené baterie cviků zavedené do úvodní části tréninku, která se skládala z aktivace kloubního spojením, dynamického strečinku a atleticko-fotbalové abecedy. Délka aplikace strečinku byla šest měsíců. Výsledky byly zaznamenány písemnou formou do tabulek.
Počítačové hry a simulace (se zaměřením na MMOG)
Šach, Martin ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem této práce je nejen popsání obecnějších charakteristik Massive Multiplayer Online Games (včetně jejich třídění, nevyjímaje platforem, na kterých jsou provozovány), ale také jejich začlenění do všeobecně širšího rámce -- do kyberprostoru. Kyberprostor zde prostupuje všemi snahami o doporučení a specifika her. Je základní složkou, autoritou, ke které se všechny části práce odvolávají a vrací. A s tím také souvisí druhý a hlavní cíl, a sice nutnost, do tohoto virtuálního světa -- kyberprostoru, zařadit hráče. Pokusit se nalézt jeho touhy a tužby, jeho skutečnou povahu. Ať už se tak tedy děje pomocí popisů rozličných herních zařízení a způsobů připojení jejich uživatelů do kyberprostoru, či rozšiřováním obzorů čtenáře na jemu dosud neznámá místa, je celá práce vedena snahou o jediné. Aby ten, kdo podrobně toto pojednání prostuduje, byl sám schopen si odpovědět na otázku, zda hráči dostávají od hry to, co chtějí. A to dříve než si přečte kapitolu závěrečnou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.