Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nová politická hnutí v komunálních volbách do Zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014
Kušková, Klára ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Husák, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novými politickými hnutími, která kandidovala do Zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v komunálních volbách v roce 2014. Cílem práce je zjistit, zdali občané dali přednost novým politickým hnutím nebo zůstali u tradičních stran. Na základě analýzy předvolebních kampaní a bližšího prozkoumání volebních programů je naplňován cíl práce. Práce se rovněž zaměřuje na faktory, které ovlivnily výsledky voleb, zejména u hnutí ANO 2011 a Pro Prahu. Část práce se zabývá i teoretickou částí, kde jsou především definována politická hnutí, politický marketing, hlavní město Praha a jeho orgány.
Analýza komunikační strategie TOP 09 v předvolební kampani 2013
Vávrová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá předvolební kampaní a komunikační strategií politické strany TOP 09 ve volbách v roce 2013. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii politické strany TOP 09 v předvolební kampani, analyzovat jednotlivé nástroje komunikace a zhodnotit kvalitu jejich provedení. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první teoretická část má za cíl vymezit politický marketing a jeho jednotlivé koncepty a modely, a následně volební kampaně a strategie. V analytické části práce bude provedena strategická analýza strany TOP 09 a následně její komunikační strategie. Přínos práce tkví v komplexním zhodnocení komunikační strategie politické strany TOP 09 a v návrzích na její zefektivnění.
Mediální reflexe voleb do Evropského parlamentu
Trávníčková, Karolína ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kultová, Dana (oponent)
V roce 2014 Česká republika oslavila desetileté výročí vstupu do Evropské unie a zároveň proběhly třetí volby do Evropského parlamentu. Těmto volbám a především předvolebním kampaním se věnuje tato diplomová práce, jejímž cílem je zanalyzovat předvolební kampaně, vyhodnotit zdali byly efektivní a zdali výběr médií v nich užitých měl vliv na volební výsledek.
Komparace komunikačních kampaní kandidátů v prezidentských volbách 2013.
Kultová, Dana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Přímá volba prezidenta je v České republice nový fenomén, který přinesl výzvu pro politický marketing. S prezidentskými kampaněmi neměla ČR prozatím zkušenost, a proto vyvstala řada očekávání, jak kandidáti předvolební komunikační kampaně uchopí. Práce se soustředí na předvolební kampaně kandidátů na prezidenta ČR 2013. Na základě teoretického rámce je ambicí práce analyzovat a porovnat kampaně kandidátů a následně vyhodnotit, zda právě ony hrály důležitou roli při prezidentských volbách a ovlivnily rozhodování voličů a s tím spojené výsledky voleb.
Prezidentské volby USA v roce 2012: zahraniční politika ve volební kampani
Kubný, Adam ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Školkayová, Marta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat roli zahraniční politiky v rámci předvolební kampaně před americkými prezidentskými volbami v roce 2012. Na začátku práce byly stanoveny tři výzkumné otázky. Jaká je role zahraniční politiky v kampani? Jaká jsou hlavní témata? A třetí otázka si pak dává za úkol zhodnotit, ve kterých oblastech se oba kandidáti shodují a kde naopak nejsou schopni najít společné řešení daného problému. Samotný obsah práce je tvořen na základě metody obsahové a následně v poslední kapitole textové analýzy. Celá práce je rozčleněna do tří samostatných kapitol. V první kapitole bude nastíněn proces voleb amerického prezidenta a posléze prezentovány samotné výsledky voleb roku 2012. Druhá kapitola bude stručně charakterizovat historii americké zahraniční politiky a teoretické základy, na nichž je vybudována. Poslední částí pak bude vlastní analýza role zahraniční politiky v předvolební kampani obou kandidátů.
Komparace volební kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga v prezidentských volbách 2013
Hrdina, Pavel ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kuta, Martin (oponent)
Bakalářská práce s názvem Komparace volební kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga v prezidentských volbách 2013 se zabývá problematikou zavedení přímé volby prezidenta v České republice a následně jejího historicky prvního průběhu. Důraz je přitom kladen na předvolební kampaň dvou kandidátů, kteří postoupili do druhého kola.
Využití nástrojů politického marketingu v předvolební kampani ODS ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje 2012
Fuller, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházka, Dušan (oponent)
Práce analýzuje způsoby, jakými jsou Občanskou demokratickou stranou využívány metody politického marketingu v předvolební kampani ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje v roce 2012
Politický marketing strany TOP 09 před volbami 2010
Vávrová, Barbora ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Kuta, Martin (oponent)
Bakalářská práce na téma "Politický marketing strany TOP 09 před volbami v roce 2010" si klade za cíl analyzovat využití marketingových nástrojů a jejich aplikaci ve volební kampani strany TOP 09. V první teoretické části práce popisuje politický marketing a zabývá se teorií volebních kampaní a politických stran z marketingového hlediska. Druhá část práce představuje stranu TOP 09, její vznik a hlavní představitele. Praktická část práce popisuje politický marketing strany TOP 09 a její předvolební kampaň. V závěru práce analyzuje a hodnotí politický marketing strany a jeho podíl na úspěchu strany ve volbách roku 2010.
TOP 09 a role Karla Schwarzenberga
Salajková, Linda ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá vztahy mezi kandidátem a politickou stranou, jak jsou tyto relace ovlivněny politickým marketingem a médii. Konkrétně řeší vztah Karla Schwarzenberga a TOP 09 během kampaně před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR na jaře 2010. Zkoumanými materiály jsou stranické dokumenty a rozhovory, které Schwarzenberg poskytl českým médiím. Teoreticky se práce opírá o koncepty politického marketingu, vlivu médií na společnost a komunikační modely. Práce pomocí obsahové analýzy srovnává o jakých tématech a jakým způsobem strana TOP 09 a Schwarzenberg hovoří. Kvalitativní část analýzy zkoumá využitelnost Schwarzenberga pro prezentaci strany a sílu a charakter jejich vzájemného vztahu.
Politický marketing v komunálních volbách 2010: případová studie Karviná
Křístková, Jana ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Práce zkoumá vliv politického marketingu na volební výsledky komunálních voleb v Karviné v roce 2010. V první části se soustřeďuje na teorii politického marketingu, následuje vymezení komunálních voleb dle zákona a historický přehled volebních výsledků komunálních voleb v Karviné od vzniku samostatné České republiky v závislosti na celostátní politické situaci. Závěrečná kapitola pak již analyzuje využité techniky politické propagace a témata kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.