Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23,940 záznamů.  začátekpředchozí23931 - 23940  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.18 vteřin. 

Attitudes of university students towards diversity management
Sakalová, Silvia ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rozmanitostí a rozmanitosti managementem. Cílem práce je analyzovat jak ovlivňuje studenty a absolventy vysokých škol při výběru zaměstnání podpora rozmanitosti a realizace rozmanitosti managementu danou firmou a zároveň zjistit jaké mají studenti a absolventi povědomí o rozmanitosti managementu, jejich postoje k rozmanitosti na pracovišti a jejich názory na diskriminaci na pracovním trhu. Zvolenou metodou analýzy byl kvantitativní výzkum zaměřený na studenty ekonomických oborů u kterých je poměrně pravděpodobné, že budou v budoucnu zasahovat do chodu organizací na těch nejvyšších pozicích. Z výzkumu vyplynulo, že studenti mají velmi dobrou znalost o rozmanitosti, povědomí o rozmanitosti managementu mají studenti a absolventi poměrně vysoké avšak málo z nich se s tímto konceptem setkalo v praxi. Většina z nich si myslí, že rozmanitosti management mě pozitivní vliv na výkonnost firmy a za jeho největší výhodu považují zvýšení kreativity a inovace zaměstnanců. Při výběru nabídky zaměstnání považují firmy, které podporují rozmanitost zaměstnanců za atraktivnější.

Komunikační mix festivalu Pelhřimov - město rekordů
Němcová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikační mix festivalu Pelhřimov - Město rekordů Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je charakterizovat komunikační aktivity, způsob propagace a jednotlivé nástroje komunikace festivalu Pelhřimov - město rekordů, aplikované v roce 2011. Dále na základě rozhovoru a analýzy dokumentů zhodnotit kvalitu komunikačního mixu a za pomoci vybraných nástrojů komunikace navrhnout účinnější a efektivnější metody propagace. Metody: K charakteristice marketingové komunikace, použité pro 21. ročník festivalu Pelhřimov - město rekordů, byly v této práci využity metody analýza dokumentů a deskriptivní případová studie. Další použitou metodou, díky které byly zjištěny interní informace o festivalu a jeho propagaci, byla metoda dotazování, konkrétně polostrukturovaný rozhovor. Výsledky: Byl vytvořen návrh čtyř nástrojů komunikačního mixu, jejich zaměření, způsob realizace i načasování. Navrhnuté nástroje komunikace budou prezentovány managementu Agentury Dobrý den. Na jejím zvážení bude, zda se hodí nebo nehodí do propagační strategie dalších ročníků festivalu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov - město rekordů, Agentura Dobrý den

Informace a komunikace při řízení hudebního klubu
Stejskal, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
Tato práce je zaměřena na analýzu fungování hudebního klubu PopoCafePetl a na řešení současných procesních chyb, které toto zařízení tíží. Práce je formálně rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. V první části je úkolem obecně představit dva velmi podstatné nástroje manažerského řízení -- informace a komunikace. Práce vysvětluje základní přístupy k definici informace a vědní obory ji zkoumající. Poskytuje výčet funkcí, procesů a druhů komunikace. Zvýšená pozornost je věnována komunikaci firemní. V praktické části byl na základě analýzy systému fungování hudebního klubu PopoCafePetl vytvořen návrh informačního systému pro správu a podporu jeho řízení. Realizace tohoto návrhu a jeho následná implementace do řízení klubového provozu by měla vést k zefektivnění a zjednodušení procesů v něm probíhajících. Zároveň by jejím vedlejším produktem mělo být úspornější hospodaření, systémovější propagace a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.

Podpora rozvoje cestovního ruchu ve zvolené oblasti Blanský les
DOLEJŠÍ, Lukáš
Cílem této bakalářské práce je zkoumání Chráněné krajinné oblasti Blanský les a její vnímání návštěvníky. Teoretická část vysvětluje pojmy Cestovního ruchu jako například destinace, návštěvník, cestovní ruch a produkt cestovního ruchu. Praktická část je založena na analýze přírodních a kulturních atraktivit oblasti Blanský les. Šetření je prováděno na jednotlivých místech Blanského lesa. Je realizováno kvantitativním průzkumem prováděný dotazníkem, který se používá k určení veřejného mínění. Závěr se skládá ze zodpovězení výzkumných otázek. Obsahuje návrh způsobů, jak zlepšit a vyzdvihnout cestovní ruch v CHKO Blanský les. Oblast má dobré předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu obzvláště pro sportovní atraktivity. Na základě výzkumu byla navržena realizace lanového parku. Tento návrh podpoří místní cestovní ruch a destinaci udělá více atraktivní. Vedlejší cíle kladly důraz na čistotu prostředí a jeho lepší propagaci.

Analýza problematiky zaměstnávání osob se zdravotním postižením v ČR
Andrlová, Lucie ; Vybíralová, Ivana (vedoucí práce) ; Kotýnková, Magdalena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zaměstnávání osob se zdravotním postižením v České republice. Je zaměřena především na možnosti realizace těchto osob na trhu práce. Cílem je zjistit, jaké je jejich skutečné postavení, a zda organizace, zaměřená na zlepšení pozice těchto osob v oblasti zaměstnávání, plní svůj cíl. V úvodní kapitole se zaměřím na obecnou charakteristiku osob se zdravotním postižením a na jejich postavení ve společnosti a na trhu práce v ČR. Další kapitola je zasvěcena legislativnímu rámci této problematiky z pohledu zaměstnavatele i zaměstnance (především dle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti). V analytické části představím Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením a poukáži na jeho činnost. Tato instituce realizuje několik projektů za účelem informovat veřejnost o práci osob se zdravotním postižením. V další kapitole se zaměřím na konkrétní projekt zmíněného nadačního fondu a formou přímého rozhovoru s iniciátory projektu a dotazníkovým šetřením ve všech společnostech, které se projektu účastní, provedu výzkum plnění stanovených cílů projektu a analyzuji jeho úspěšnost.

Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky. Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. Klíčová slova: FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza

Návrh internetového obchodu
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V bakalářské práci je popsán návrh na nový internetový obchod s reklamními předměty společnosti iMi Partner, a.s. Návrh zahrnuje změnu objednávkového procesu v souvislosti s propojením internetové aplikace a vnitropodnikového informačního systému. Návrhu řešení předchází analýza současného stavu a analýza požadavků společnosti. Část této práce je věnována obecné problematice elektronického obchodu jako teoretickému východisku realizace obdobných projektů.

Ošetřovatelská péče o pacienta s jaterní cirhózou
Kermesová, Ladislava ; Holubová, Jana (vedoucí práce) ; Matouš, Jan (oponent)
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na problematiku jaterní cirhózy. Cílem mé práce je zpracovat případovou studií. Popsat úlohu ošetřovatelské péče při řešení problémů a to s aktivní účasti pacienta. Vyřešení problémů spěje ke zvýšení kvality života na co nejvyšší možnou úroveň. Práce je členěna na kapitoly, má klinickou a ošetřovatelskou část. V klinické části se věnuji anatomii jater a základní charakteristice onemocnění, vyvolávajícím faktorům, příznakům, diagnostice a léčbě onemocnění. Druhou část tvoří ošetřovatelská péče o pacienta s jaterní cirhózou. V této části své práce používám metodu ošetřovatelského procesu. Při sběru informací vycházím z modelu Fungujícího zdraví Marjory Gordonové. Informace o klientovi jsem získala při rozhovoru s pacientem, z jeho zdravotnické dokumentace, od jeho manželky a na základě přirozeného pozorování. Stanovila jsem aktuální ošetřovatelské problémy - ošetřovatelské diagnózy, ošetřovatelské intervence. Dále se v textu zabývám popisem realizace a hodnocením. Potencionální ošetřovatelské problémy se jistě také vyskytují, ale vzhledem k psychickému stavu pacienta jsem upřednostnila zabývat se podrobněji jeho psychologickou anamnézou. V závěru práce se věnuji prognóze onemocnění. Práci uzavírá přehled použitých zkratek, přehled literatury a přílohy (Formulář)...

Centrální sklad ložisek ZKL v Brně - stavebně technologický projekt
Karabcová, Eva ; Zálešák, Vít (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Obsahem této práce je realizace stavebně technologického projektu Centrálního skladu ložisek ZKL v Brně. Budova má převážně sloužit pro skladovací účely. Práce v sobě zahrnuje obecné informace o stavbě, obsah stavebně technologického projektu, technickou zprávu zařízení staveniště, návrh strojní sestavy, technologický předpis pro provádění prefabrikovaného skeletu a opláštění konstrukce panely Kingspan, zprávu o ochraně bezpečnosti a zdraví na staveništi, technickou zprávu popisující širší dopravní vztahy, kontrolní a zkušební plány a environmentální plán. V přílohách je obsažen rozpočet a harmonogram hlavního objektu, dále propočet, časový a finanční plán celé stavby. V rámci dalšího zadání je provedeno porovnání dvou technologií provádění schodiště z hlediska časového a finančního.

Studie proveditelnosti podnikatelského záměru pre-paid modelu degustace moravského vína
Ignáth, Kateřina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je dospět k závěru, zda je možné podnikatelský záměr pre-paid modelu degustace moravského vína realizovat a zda se vyplatí do podnikatelského záměru investovat finanční prostředky. K potvrzení realizace podnikatelského záměru slouží provedení studie proveditelnosti, ve které se popisuje založení společnosti s ručením omezeným a činnosti, které s jejím založením souvisejí. Provádí se analýza prostředí pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. Průzkum trhu je proveden dotazníkovým průzkumem, na základě kterého je stanoven odhad potenciálních zákazníků. Marketingový mix umožňuje popsat produkt, stanovení ceny, distribuci a plán propagace a marketingové komunikace společnosti. Konečná cena produktu je stanovena pomocí kalkulačního vzorce. Je sestavena zahajovací rozvaha společnosti. Je určena výše základního kapitálu, výše nákladů a zdroje financování. Finanční plán obsahuje odhad tržeb, výsledek hospodaření, rentabilitu vlastního kapitálu a plán cash flow pro první dva roky života společnosti.