Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí231 - 240dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika pedagogicko psychologických aspektů vzdělávání osob ve věku 50+
HALABICOVÁ, Helena
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku pedagogicko psychologických aspektů vzdělávání osob ve věku 50+. Cílem práce je, na základě vlastní praxe, zhodnocení adekvátnosti didaktických postupů ve vybraném vzdělávacím programu, kterého se zúčastnili osoby starší 50 let. Teoretická část je věnována pedagogicko-psychologické charakteristice osob 50+ ve vazbě a charakteristice vybraného vzdělávacího programu. Praktická část je věnována analýze názorů subjektů (osoby 50+), jež byly účastníky vybraného vzdělávacího programu. V rámci evaluace zachycuji, do jaké míry, z pohledu účastníků, reflektoval absolvovaný program potřeby cílové skupiny a zachycuji hodnocení výsledků vzdělávání, kterým tyto osoby prošly. Výstupem je posouzení vybraného vzdělávacího programu z pedagogického hlediska a formulování návrhů na úpravu cílů, obsahu a metod, forem a prostředků, které jsou ve vzdělávání těchto osob významné.
Školní úspěšnost a specifická porucha učení dysortografie.
PILÍKOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce je upozornit na souvislosti mezi specifickými poruchami učení a školním úspěchem. Teoretická část charakterizuje specifika vývoje dítěte mladšího školního věku, proces učení a jeho zákonitosti, specifické poruchy učení, jejich jednotlivé typy a popisuje podmínky úspěšnosti ve vzdělávacím procesu. Praktická část je zaměřena na zpracování výzkumu, analýzu a interpretaci výsledků a následné doporučení pro laickou i pedagogickou veřejnost, u kterých dochází ke styku s dítětem s dysortografií.
HOW DO ENTREPRENEURS LEARN?
Klimanová, Dobromila ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Cílem této práce je poskytnutí náhledu na to jak se podnikatelé učí a získávají dovednosti, a jakých aktivit k tomu využívají. Tato zjištění mohou sloužit jako případný referenční model, určený nejen pro podnikatele, ale také pro zaměstnance. Vzhledem k tomu, že pro oblast učeni podnikatelů zatím nejsou dostatečné akademické zdroje, první část práce se věnuje přehledu teorie o učení a oblasti výzkumu podnikatelské činnosti. Na základě přehledu teorie jsou sestaveny dvě teze ohledně chování podnikatelů při učení. Empirická část se pak dále zabývá analýzou a testováním poznatků zjištěných v průzkumu. Průzkum je postaven na dotazníků a rozhovory s 25 podnikateli, kteří se aktivně věnují managementu svých mladých a rostoucích firem. Na základě analýzy zjištěných poznatků jsou formulovány závěry ohledně chování podnikatelů při učení, které mohou sloužit jako model pro ostatní.
Analýza vzdělávacích portálů v ČR.
Kotrč, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na české e-learningové portály, které poskytují odkazy nebo přímo vytvářejí výukové kurzy na školení specialistů v oblasti informačních technologií. Cílem práce je vybrat takový e-learningový portál, jehož produkty jsou nejvhodnější pro školení IT specialistů. Výběr portálů byl proveden na základě analýzy a výběru podle stanovených kritérií. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána problematika e-learningu (definice pojmu e-learning, jeho historický vývoj, typy, výhody a nevýhody, využití, trendy, ...). Praktická část se sestává z nastavení kritérií e-learningového portálu, metody analýzy portálu podle těchto kritérií, výsledného zhodnocení a stanovení doporučení.
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Studnička, Michal ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kopecká, Jana (oponent)
Díky rychlému rozšiřování celé řady mobilních zařízení, které umožňují konzumovat a vytvářet rozmanitý druh obsahu, může být vzdělávání efektivnější než kdykoli předtím. Cílem práce je uvést obecně do problematiky mobilního vzdělávání a definovat teoretická východiska, ze kterých dále práce čerpá. V praktické části je cílem analýza dostupných aplikací, kterých je možné využít v procesu vzdělávání v podnikovém prostředí. Toho je dosaženo jejich popisem a analýzou, která je vytvořena metodou vícekriteriálního hodnocení vybraných aplikací. Výstupem je doporučení, na co se při výběru aplikací pro mobilní vzdělávání zaměřit, jaké aplikace jsou vhodné a z jakých důvodů.
Učící se organizace: případ advokátní kanceláře
Rösslerová, Lucie ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na pojem učící se organizace. Jejím cílem je seznámení čtenáře s tímto pojmem, osvětlení základních teoretických východisek, které následně budou aplikovány na praktický příklad. Celá práce je tematicky rozdělena na dvě části. První část je věnována teorii učící se organizace, seznámení se základními pojmy a disciplínami, na kterých je princip učící se organizace postaven. Druhá část se zabývá praktickou aplikací tohoto principu. Advokátní kancelář, na které zde jsou aplikována teoretická východiska učící se organizace, byla podrobena analýze, na základě jejíchž výsledků byla zhodnocena úroveň učící se organizace, které dosahuje. Následně byl doporučen postup, jak dosáhnout vyšší úrovně.
Rozvoj kvalifikace v informatice s využitím hybridního vzdělávání
Šedivá, Zuzana ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent) ; Nový, Ivan (oponent) ; Carda, Antonín (oponent)
Disertační práce je zaměřena na otázky kvalifikace v oblasti ICT v souvislosti s vývojem v oblasti hybridní formy výuky (vzdělávání), jeho možnosti uplatnění v rozvoji kvalifikace, ve školství i v praxi. Práce se orientuje zejména na metodické otázky a přístupy, na problémy, jak kapacity informačních a komunikačních technologií efektivně nasazovat a využívat ve zvyšování kvalifikace budoucí i současné pracovní síly. Hlavním cílem disertační práce je na základě výsledků analýz průzkumů a statistických dat navrhnout metodické řešení pro kvalifikační projekty s respektováním nově definovaných potřeb rozvoje informatické, případně i jiné kvalifikace, s respektováním nových technologií v ICT. Analytická část práce je věnována komplexnímu pohledu na problematiku vzdělávání v informatice. Jsou citovány zejména klasifikace rolí a profesí v informatice, znalostní domény a analytické závěry, na něž navazuje aplikační část práce a stanovené klasifikace využívá. Dále jsou analyzovány a sjednoceny pojmy v oblasti řízení kvalifikačních projektů. V této části jsou prezentovány a analyzovány průzkumy současné situace v řízení kvalifikace ICT profesí ve světě i v ČR. Jsou identifikovány trendy v oblasti zvyšování v řízení kvalifikačních projektů v souvislosti s vývojem a podporou ICT technologií a nástrojů. Aplikační část práce je věnovaná návrhu metodického řešení a navazuje na výsledky analytické části. Jsou definovány hlavní součásti metodiky a navrženy fáze kvalifikačního projektu na koncepční úrovni. Dále jsou klasifikovány ICT nástroje podporující edukační procesy v řízení kvalifikačních projektů. Závěrečná část doktorské práce je orientovaná na vyhodnocení zpracovaných návrhů a zkušeností z implementací nových přístupů a technologií v kvalifikačních projektech. Tato část shrnuje a hodnotí výsledky vlastních realizovaných průzkumů. Návazně jsou vyhodnoceny zkušenosti spojené s implementací kvalifikačních projektů s využitím ICT technologií.
VZDĚLÁVÁNÍ VE ŠKOLICÍM STŘEDISKU SPOLEČNOSTI ZEELANDIA SPOL. S. R. O. MALŠICE V SOUVISLOSTI S ROZVOJEM LIDSKÉHO POTENCIÁLU
KOCOURKOVÁ, Markéta
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit význam a přínos Školicího střediska Malšice v souvislosti s rozvojem lidského potenciálu ve znalostní společnosti. V první části je teorie týkající se rozvoje lidského potenciálu a vzdělávání a v druhé části práce byla zanalyzována data společnosti Zeelandia spol. s. r. o. Malšice vztahující se k období 2008- 2010.
METODIKA ANIMACE ČÁSTI MUZEJNÍ EXPOZICE
PETRÁŠKOVÁ, Jiřina
Práce se zabývá animační metodou seznámení s liturgickými muzejními sbírkovými předměty s ohledem na dětské vývojové etapy. Použité byly metody diskuse,dialog, dramatizace. Vytyčuje své záměry v oblasti výchovně " etické a poznávací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí231 - 240dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.