Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace PPC kampaně
Macas, Albert ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem. Představuje nejpropracovanější reklamní platformu, která v současné době existuje a popisuje jednotlivé metody optimali-zace kampaní ve vyhledávací síti. Hlavním cílem této práce je vytvoření reklamních kampa-ní ve vyhledávací síti AdWords, jejich následná optimalizace a vyhodnocení. Kampaně jsou rozdělené do třech období, ve kterých jsou popsány jednotlivé cíle, postupy optimalizace a nejčastější metriky, na základě kterých probíhá vyhodnocení. Mezi hlavní přínosy této práce patří ověření jednotlivých metod optimalizace reklamní kampaně v praxi.
Sledování vývoje webu po zavedení jazykové mutace /pracovní název/
Fila, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Diplomová práce, Sledování vývoje webových stránek po zavedení jazykové mutace, je v první části zaměřena na teoretické základy webové analytiky (historie webové analytiky, metody sběru dat, základní metriky) a internetového marketingu (významnost internetového marketingu a jeho rozdělení, Pay Per Click reklama). Dále je zde představen analytický nástroj Google Analytics. V analytické a aplikační části je představena společnost Segway-Point a její webové stránky. Na těchto stránkách je sledován vývoj (návštěvnost, míra okamžitého opuštění, tok uživatelů, konverze, atd.) před a po zavedení jazykové mutace a upravováno nastavení reklamy pomocí nástroje Google AdWords. Výsledkem práce je vyhodnocení hypotéz a seznam rad a doporučení společnosti Segway-Point.
Redesign firemních webových stránek s využitím HTML5 a CSS3
Lecián, Michal ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit kompletně nové firemní webové stránky s odstraněním nedostatků zjištěných v původní verzi pomocí dotazníkového šetření. Tyto stránky by měly přilákat více nových zákazníků, díky čemuž dojde ke zvýšení povědomí o firmě. Na začátku této práce je popsán jazyk HTML a CSS a nově přijaté elementy a vlastnosti, aby čtenář pochopil jejich následné použití v praktické části práce. V další části již přecházím k samostatnému popisu procesu redesignu webových stránek, který je popsán tak, jak jsem postupoval. Stránky byly vytvořeny ve 2 verzích -- podle starších standardů HTML 4.01 a CSS2 a nových HTML5 a CSS3 standardů, aby čtenář zjistil, jak se tvořily stránky dříve a dnes, a co tedy nově přijaté standardy přináší. Následuje popis struktury webu s technickým řešením vybraných stránek. Další popsanou částí je analýza konkurence, ve které zkoumám podle předem stanovených kritérií silné a slabé stránky konkurence. V poslední uvedené kapitole jsem se zaměřil na popis mnou vytvořené reklamní kampaně v nástroji Google AdWords, díky čemuž se zobrazují stránky na horních pozicích vyhledávače Google a mohou tak přilákat více nových návštěvníků. Je také dosaženo lepších přirozených pozic díky použití SEO technik při nové tvorbě stránek.
Právní regulace online inzerce v České republice
Sládek, Ondřej ; Žák, Květoslav (vedoucí práce) ; Grmelová, Nicole (oponent)
Práce se zabývá aktuálním tématem právní úpravy reklamy na internetu. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu a pozice veřejnoprávní úpravy internetové reklamy jak obecně, tak na příkladu inzertní sítě Google. Práce směřuje k cíli tak, že je nejprve vytvořen teoretický přehled právní úpravy reklamy s důrazem na reklamu online, dále navazuje případová studie zachycující praktické fungování pravidel internetové reklamy v síti Google AdWords a v závěrečné části jsou výzkumné otázky podrobeny zkoumání prostřednictvím kvalitativního výzkumu, jehož se účastní relevantní zástupci trhu online reklamy. Závěrem je posouzení fungování pravidel online reklamy a v souvislosti s tím zhodnocení úlohy pravidel právních.
Kontextová reklama Google AdWords
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Práce se věnuje tématu kontextové reklamy se zaměřením na Google AdWords. Cílem práce je založení účtu kontextové reklamy pro neziskovou organizaci TJ Sokol a zhodnocení úspěšnosti a potenciálu zavedení této formy reklamy u malých neziskových organizací. V teoretické části je definována kontextová reklama včetně její stručné historie a principu, na kterém funguje, srovnávány systémy kontextové reklamy v České republice a zmíněny výhody a nevýhody tohoto druhu reklamy. Práce se podrobněji zaměřuje na popis systému Google AdWords od založení účtu po jeho jednotlivé součásti, kterými jsou kampaně, reklamní sestavy, klíčová slova, inzeráty a konverze. Pojednává také o propojení s analytickou službou Google Analytics. V praktické části práce je charakterizován proces tvorby účtu Google AdWords u neziskové organizace TJ Sokol. Jsou zde popsány přípravy, které bylo nutné před vytvořením účtu realizovat, průběh budování účtu i jeho optimalizace. Závěrečné hodnocení výsledků realizace kontextové reklamy je dále zobecněno na malé neziskové organizace a vycházejí z něho také obecná doporučení pro úspěšnou realizaci reklamních kampaní prostřednictvím služby AdWords.
Právne aspekty reklamy na internete
Sopková, Katarína
Sopková, K. Právní aspekty reklamy na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zaobírá právními aspekty reklamy na internetu. Práce je rozdělená do dvou částí. V první části se věnuje definici pojmů jako reklama, regulace reklamy, nekalá soutěž atd. Podstatou je popsání fungování reklamního systému Google Adwords. V druhé části je hlavním tématem náhled na Google Adwords z ekonomické i právní stránky. Vlastní práce ještě zahrnuje problematiku sociálních sítí.
Internetová reklamní kampaň pro podnik z oblasti zahradnictví
Čechová, Lenka
Cílem této bakalářské práce je vytvoření internetové reklamní kampaně pro podnik Zahradnictví Jan Čech se sídlem v městě Kelč. V první části práce je představena problematika Internetového marketingu a jeho nástrojů s hlavním zaměřením na PPC reklamu včetně nástrojů využívaných k jeho tvorbě a analýze. V rámci praktické části je vytvořena situační analýza na vybraný podnik následována samotnou tvorbou a správou reklamy prostřednictvím PPC systému Google AdWords.
Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu
Urbánek, Michal
Urbánek, M. Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářské práce s názvem Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu se zaměřuje na vytvoření internetové marketingové kampaně pro zvolený podnik. První část práce obsahuje základní informace o nástrojích elektronického marketingu. Druhá část se věnuje analýze marketingové situace vybraného podniku, analýze jeho konkurence a především samotnému návrhu internetové kampaně. Součástí práce je také zhodnocení návrhu a jeho ekonomický přínos.
Využití PPC reklamy v reklamní síti Google
Vacková, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Gottwaldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím PPC reklamy (textové a bannerové reklamy) v reklamní síti Google. Teoretická část popisuje princip PPC reklamy a možnosti jejího využití. Dále také Google AdWords jako nástroj pro tvorbu PPC kampaní. Práce popisuje základní charakteristiky jednotlivých druhů cílení v obsahové síti Google. Konkrétně tedy kontextové cílení, cílení na zvolená umístění, cílení na témata, na zájmy uživatelů a remarketingové cílení. Praktická část se zabývá zhodnocením účinnosti textové a bannerové reklamy při všech zmiňovaných druzích cílení. Způsob nastavení daného cílení reklamy je uvedený na příkladu dvou inzerentů. K dispozici jsou i výstupy z programu Google AdWords a grafy. Výstupem je zhodnocení daných druhů cílení u obou inzerentů a závěrečná doporučení.
Využití obsahové sítě v rámci internetové reklamy - zhodnocení faktorů její úspěšnosti
Krišica, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mareček, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá obsahovou sítí v rámci internetové reklamy a zhodnocením faktorů její úspěšnosti v rámci internetových kampaní. V úvodní části práce jsou popsány nejpoužívanější platební modely internetového marketingu a metody dělení internetové reklamy dle vlastností. V další části jsou popsány používané metriky a metody cílení využívané v soudobé praxi. Představeny jsou i nejčastěji využívané hodnotící ukazatele v online marketingu pro obsahovou síť při vyhodnocování. Práce představuje a porovnává reklamní systémy pro cílení v obsahové síti. Cílem diplomové práce je vyhodnocení dopadu vybraných nastavení reklamních kampaní na jejich úspěšnost se zaměřením na možnosti cílení a formulace doporučení pro jejich řízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.