Název:
Optimalizace PPC kampaně
Překlad názvu:
Optimization of PPC campaign
Autoři:
Macas, Albert ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem. Představuje nejpropracovanější reklamní platformu, která v současné době existuje a popisuje jednotlivé metody optimali-zace kampaní ve vyhledávací síti. Hlavním cílem této práce je vytvoření reklamních kampa-ní ve vyhledávací síti AdWords, jejich následná optimalizace a vyhodnocení. Kampaně jsou rozdělené do třech období, ve kterých jsou popsány jednotlivé cíle, postupy optimalizace a nejčastější metriky, na základě kterých probíhá vyhodnocení. Mezi hlavní přínosy této práce patří ověření jednotlivých metod optimalizace reklamní kampaně v praxi.This bachelor's thesis is focused on internet marketing. It introduces a platform for adver-tisement that currently exists and describes individual methods of campaign optimization in Search Network. The main goal of this thesis is to create an advertisement campaign in Adwords search network and its optimization and evaluation. Campaigns are divided into three periods, where individual goals, methods of optimizations and most frequent metrics for evaluation are defined. Main contribution of this thesis is validation of individual ad-vertisement campaign methods in practice.
Klíčová slova:
Google AdWords; online marketing; optimalizace; PPC; Google AdWords; online marketing; optimization; PPC
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50685