National Repository of Grey Literature 41 records found  beginprevious22 - 31next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Systém řízení kvality v malých auditorských společnostech
Vanská, Vilma ; Králíček, Vladimír (advisor) ; Šrámek, Petr (referee)
Diplomová práce je zaměřena na aktuální problematiku řízení kvality v prostředí auditorských firem. Cílem práce je, na základě požadavků mezinárodních standardů pro auditory, vytvořit návodný postup při řízení kvality pro malou auditorskou společnost v ČR. Práci tvoří dvě ucelené části, v té první jsou definovány požadavky různých profesních předpisů v této oblasti. Druhá část poskytuje informace z praxe a pokračuje manuálem, podle něhož může malá auditorská firma postupovat.
Optimalizace systému řízení pro efektivní interní audit
Gogela, David ; Dvořáček, Jiří (advisor) ; Kafka, Tomáš (referee)
Diplomová práce se zaměřuje na problémové oblasti podniku z hlediska systému řízení a jeho vazby k efektivnímu výkonu interního auditu. V teoretické části je budován metodický aparát v oblastech strategie, procesů, manažerských systémů, rizika, informací pro rozhodování, kontroly a firemního know-how. V navazující teoreticko-praktické části je na základě vystavěné metodiky nadefinován a zkonstruován model Řízené podnikové výkonnosti, který účelným způsobem spojuje v jeden celek sedm základních subsystémů, jež vycházejí z identifikovaných problémových oblastí podniku. Model tedy sestává ze strategického systému řízení, systému řízení procesů, systému controllingu, integrovaného systému řízení, systému řízení rizik, kontrolního systému a systému vyhledávání příležitostí a neustálého zlepšování. Obecně je koncipován jako dvouvrstevný s osmi úrovněmi podrobnosti lišících se zaměřením a detailem rozpracování. V závěrečné části jsou uvedena některá doporučení pro jeho praktickou realizaci.
Řízení pohledávek v konkrétní firmě
Petrová, Zoja ; Kislingerová, Eva (advisor) ; Lodr, Jakub (referee)
Práce je zaměřena na řízení pohledávek v konkretní firmě. Cílem práce je zhodnocení předmětného systému a návrhy na jeho optimalizaci. Systém řízení pohledávek je hodnocen převážně z hlediska zajištěnosti, tedy způsoby zajištění pohledávek pomocí platebních a zajišťovacích instrumentů. Práce se dotýká i problémů hodnocení bonity a to jak firmy, tak i teritoria. Velice stručně je zde zmiňována problematika vymáhání nedobytných pohledávek a existence interních dokladů v předmětné firmě.
Analýza společnosti Hyposervis, a. s. dle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2000
Němcová, Jana ; Plášková, Alena (advisor) ; Kautská, Markéta (referee)
Hlavním cílem dipolomové práce byla snaha uplatnit všechny teoretické znalosti získané v průběhu studia na Vysoké škole ekonomické. Využití těchto znalostí při konkrétní aplikaci implementace systému řízení jakosti podle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2000. Za tímto účelem byla provedena analýza plnění požadavků normy, odhaleny příslušné odchylky a navřena možná řešení těchto nedostatků.Na závěr práce byl navržen model příručky systému řízení jakosti.
Zavádění systému managementu jakosti do výrobního podniku
Král, Pavel ; Plášková, Alena (advisor) ; Bokota, Lubomír (referee)
Práce se zabývá zavedením systému managemntu jaksoti do výrobního podniku. Pro podnik byl vybrán systém řízení kvality podle řady mezinárodních norem ISO 9000. Cílem práce je aplikace požadavků normy ISO 9001 do systému managementu společnosti, úspěšné zavedení systému managementu kvality a příprava společnosti na certifikaci s tím spojenou. Dalším cílem je posoudit výhody a nevýhody tohoto zavedení a sdělení doporučení do budoucí činnosti společnosti.
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
Čechová, Vendula ; Malý, Václav (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Práce se zabývá specifickou součástí industriálního marketingu a jeho praktické aplikace ve strojírenské společnosti. Definuje odlišnosti marktingu na B2B trzích, hlavní teorie, týkající se řízení vztahů se zákazníky ? koncepty relationship marketingu, key account managementu, customer relationship marketingu a významu informací pro řízení vztahů se zákazníků. Na základě teoretických koncepcí jsou definovány hlavní prvky systému řízení zákazníků, jejichž přítomnost a kvalita je posuzována v praxi. V rámci ochrany citlivých údajů společnosti BAEST je zveřejněna pouze teoretická část práce.
Řízení jakosti ? nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Voborská, Jana ; Lukšů, Vladimír (advisor)
V teoretické části je popsán systém řízení jakosti, jeho základní koncepce s důrazem na systémová měření dle modelů ISO 9004 a EFQM Modelu Excelence. Praktická část obsahuje představení vybraného podniku a analýzu systémových měření. Z analýzy jsou vyvozeny závěry a náměty pro zlepšení konkurenčního postavení podniku na trhu za přispění moderních nástrojů řízení jakosti.
Úloha a implementace EDI v řízení výroby podniku působícího v automobilovém průmyslu
Roudný, Michal ; Čermáková, Lenka (advisor) ; Madzia, Jan (referee)
Práce shrnuje moderní přístupy v řízení výroby a jejich nároky na využití informačních systémů a technologií. Zejména se pak zaměřuje na téma elektronické výměny dat jako mimořádně významného prostředku pro vytvoření spolehlivé integrované infrastruktury komunikace s obchodními partnery. Cílem praktické části je navrhnout proces implementace EDI v řízení výroby daného podniku včetně ekonomického zhodnocení investice a doporučení pro management.
Management hotelového řetězce na cestě k prosperitě
Půlpánová, Yveta ; Vojík, Vladimír (advisor) ; Putnová, Beatrice (referee)
Práce hodnotí systém řízení hotelového provozu; charakterizuje hotelový řetězec a systém franchisingového podnikání; prezentuje podnikatelské prostředí ubytovacího zařízení; cílem práce je zhodnocení systému řízení organizace; důraz je kladen na analýzu podnikového řízení jako celku; výsledek je spatřován v komplexním synergickém působení všech dílčích částí (úseků)organizace; smyslem práce je zavedení systému permanentního zlepšování společnosti
Ekonomické řízení neziskové organizace - Nemocnice s poliklinikou Česká Lípa, příspěvková organizace
Jelínková, Hana ; Olejníková, Hana (advisor) ; Benedikt, Jiří (referee)
Diplomová práce ukazuje na nezbytnost zavádění systému ekonomického řízení organizace, měří dosahované výsledky organizace po zavedení řídících procesů. Využívá ukazatele a postupy bilanční analýzy

National Repository of Grey Literature : 41 records found   beginprevious22 - 31next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.