Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie značek Louis Vuitton a Alfred Dunhill v roce 2009: komparativní studie
Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních strategií módních domů, popsat je a analyzovat sdělovaný obsah. Chce odhalit část symbolů a mýtů, které stojí za dnešní komunikací luxusu. Vzorkem, na kterém se tato snaha uskuteční, budou vizuály kampaně dvou předních světových módních domů - Louis Vuitton a Alfred Dunhill. V první části práce bude stanoven teoretický základ pro zkoumání marketingu luxusního zboží. K tomu jsou využity existující české a dostupné zahraniční publikace obecně pojednávající o dané problematice. Nezbytnou částí úvodu je představení obou módních domů, které napomůže k pochopení historických souvislostí a umožní tak čtenáři vytvořit si komplexní povědomí o jejich profesionálním původu a motivaci komunikace. Druhá část se věnuje vybraným vizuálům a aplikuje na ně komparativní deskriptivní analýzu. Důležitou součástí této pasáže práce je konfrontace zkoumaného materiálu s historickými fakty a kulturními reáliemi, což umožňuje přesah do analýzy narativity s cílem odhalení hlubších metatextových struktur.
Komparativní studie marketingové komunikace značek Versace a Zara v letech 2009-2010
Grundmanová, Lenka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se věnuje problematice módního marketingu, konkrétně marketingové komunikaci značek Versace a Zara v letech 2009-2010. Versace a Zara reprezentují oděvní společnosti ze dvou diametrálně odlišných oblastí oděvního průmyslu - v prvním případě jde o značku prodávající luxusní zboží, oděvy a doplňky nejvyšší kvality a cenové kategorie, v druhém případě o společnost typickou masovou produkcí a prodejem a s cenami spíše na dolní konci nabídky. V první polovině práce se věnuji značkám samotným - jejich historii, vývoji a především současné situaci na světovém a českém trhu a dále jejich cílovým skupinám, které jsem se pokusila co nejpřesněji vymezit. Cílem práce bylo zjistit, zda a jaký mají rozdíly v charakteru značek, jejich ekonomickém postavení a cílových skupinách vliv na způsoby marketingové komunikace. Porovnávala jsem všechny komunikační kanály od klasické reklamy až po korporátní kulturu, vždy jednak v kontextu příslušného oblasti průmyslu a jednak s ohledem na specifika zkoumané značky. Studie vychází z globální komunikace značek a dále sleduje míru odchýlení komunikace značek na českém trhu a její případná specifika. Kromě závěrečného srovnání komunikace značek Versace a Zara jsem se pokusila vyvodit i obecné závěry aplikovatelné pro marketingovou komunikaci v módním...
Luxusní zboží a jeho specifika na čínském trhu
Poláčková, Kristýna ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jiránková, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá spotřebou luxusního zboží v Čínské lidové republice. Hlavním cílem této práce je objasnit důvody, které zapříčinily silný rozvoj sektoru luxusního zboží v Číně. Dále se práce zaměřuje na současné trendy, jež se v čínské ekonomice projevují čím dál tím zřetelněji. V úvodních dvou kapitolách byl celé práci poskytnut teoretický základ.
Analýza komunikační strategie vybrané kosmetické značky
Walzelová, Kristýna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hartová, Dominika (oponent)
Diplomová práce se zabývá luxusním kosmetickým průmyslem. Cílem práce je definovat problémové oblasti v komunikační strategii luxusní kosmetické značky vybrané společnosti se zaměřením na sales promotion v konkrétním distribučním kanálu a navrhnout možná řešení na zlepšení na základě analýzy. Ověření problému a následná doporučení na jeho zlepšení proběhnou na základě metod hloubkového rozhovoru, pozorování merchandisingu dané distribuční sítě a focus group se spotřebitelkami značky.
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Pašková, Lucie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony se zabývá specifikami značky Louis Vuitton a povědomím o značce a Monogramu canvas mezi českými respondenty. V teoretické části jsou definovány pojmy značka, luxus a ikonicita a je specifikován marketingový mix luxusních značek. Teoretická část je úvodem části praktické, ve které se věnuji značce Louis Vuitton a interpretuji dotazníkové šetření na téma luxus a Louis Vuitton, které bylo prováděno mezi českými spotřebiteli.
Inovace produktového portfolia cestovního ruchu na příkladu Kraje Vysočina
ČUTKOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je zhodnocení stavu kempů v Kraji Vysočina. Součástí je situační analýza, tedy STEP a Porterův modelpěti sil zaměřená na jeden konkrétní kemp v kraji. Terénní výzkum probíhal prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Pro jasnější přehled názorů majitelů kempů, probíhaly s celkem 7 majiteli či provozovateli řízené rozhovory. Výsledkem souhrnu shromážděných informací bylo vytvoření inovace produktu cestovního ruchu. Inovačním produktem bylo navrženo poskytnout návštěvníkům trend, který roste v současnosti všude ve světě, a tím je tzv. glamping.
China’s luxury market and its specifications
Oravec, Andrej ; Žamberský, Pavel (vedoucí práce) ; Erbenová, Monika (oponent)
Čína se stala druhým největším trhem s luxusním zbožím a je velice vyhledávaná luxusníma značkama. Cílem mé práce je lépe pochopit tento komplikovaný trh a odpovědet na otazku zda li je tento trh do budoucnosti perspektivní. V prvni kapitole mojí práce definuji koncept, hodnoty a historii ľuxusu v Číně.V druhé se budu věnovat důvodům rastu trhu s luxusním zbožím. Ve třetí a poslední kapitole rozeberu specifika vstupu na Čínský trh s luxusním zbožím a uvedu krátkou připadovou studii.
Prodej luxusního zboží
Prosečová, Kristina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trhem s luxusním zbožím. V první části práce definuje luxusní statky s pomocí důchodové elasticity poptávky a důchodové spotřební křivky. Dále charakterizuje vývoj světového trhu s luxusním zbožím v jednotlivých regionech v letech 2007 - 2013 a věnuje se také expanzi nejhodnotnějších světových luxusních značek. Ve druhé části práce analyzuje prodej luxusního zboží na jedné straně z hlediska nejdražších nákupních tříd, hodnotí výši a růst nájmů na těchto třídách a také vliv vybraných faktorů na lokalizaci luxusních nákupních tříd ve vybraných státech; na straně druhé pak z hlediska klientely a přiměřenosti nabídky luxusního zboží. Nakonec se práce zabývá paděláním luxusního zboží a jeho vlivem na trh s originálním luxusním zbožím.
Indický trh s luxusním zbožím
Dytrtová, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Hlavním cílem je popsání potenciálu indického trhu s luxusním zbožím. První kapitola nabízí teoretický základ pro následnou analýzu, popisuje luxus, luxusní marketing a zabývá se celosvětovým trhem luxusního zboží a jmenuje největší světové trhy. Druhá kapitola začíná PEST analýzou podnikatelského prostředí Indie, zaměřuje se na historii luxusu v Indii, zmiňuje současné trendy, charakterizuje typického zákazníka luxusního zboží a navíc analyzuje vliv krize na tento specifický sektor. Poslední kapitola se zabývá možnostmi trhu a obsahuje tři případové studie, vyhodnocené SWOT analýzou, francouzského LVMH, indického Forest Eseentials a českého Lasvitu . V neposlední řadě jsou popsány i příležitosti pro české luxusní značky a predikce vývoje na následujících pět let.
Sektor luxusního zboží v mezinárodním měřítku
Kováříková, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce je základním přehledem sektoru luxusního zboží v mezinárodním prostředí. Práce se zabývá vývojem mezinárodních luxusních trhů a zkoumá vliv světové ekonomiky na celkovou výkonnost luxusního sektoru. Dále zkoumá problematiku demokratizace luxusu a degradaci luxusních značek ovlivněnou vlnou globalizace a expanzí luxusních značek na rozvíjející se trhy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.