Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Indický trh s luxusním zbožím
Dytrtová, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Hlavním cílem je popsání potenciálu indického trhu s luxusním zbožím. První kapitola nabízí teoretický základ pro následnou analýzu, popisuje luxus, luxusní marketing a zabývá se celosvětovým trhem luxusního zboží a jmenuje největší světové trhy. Druhá kapitola začíná PEST analýzou podnikatelského prostředí Indie, zaměřuje se na historii luxusu v Indii, zmiňuje současné trendy, charakterizuje typického zákazníka luxusního zboží a navíc analyzuje vliv krize na tento specifický sektor. Poslední kapitola se zabývá možnostmi trhu a obsahuje tři případové studie, vyhodnocené SWOT analýzou, francouzského LVMH, indického Forest Eseentials a českého Lasvitu . V neposlední řadě jsou popsány i příležitosti pro české luxusní značky a predikce vývoje na následujících pět let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.