Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,196 záznamů.  začátekpředchozí2187 - 2196  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.26 vteřin. 

Analýza nákupního chování zákazníků ve vybrané lokalitě
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje vybrané prodejny v Černošicích a okolí, stručně rozebírá vývoj preferencí typu hlavního nákupního místa potravin v České republice a charakterizuje vlastnosti zákazníků z České republiky. Z vlastního šetření pak analyzuje nákupní chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje výběr prodejen a také důvody tohoto výběru. Jejich důležitost poté porovnává podle typu nákupního místa či mobility zákazníků. Výsledky této analýzy porovnává se situací v České republice.

Nový pavilon SOU Písek
Troup, Tomáš ; Klubalová, Pavlína (oponent) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá projektovou dokumentací nového školního pavilonu SOU v zájmové lokalitě Písek, z důvodu nevyhovujícího stávajícího učebnového objektu, který se nachází v nevelké vzdálenosti objektu. Vychází z požadavku investora vybudovat nový objekt univerzálních učeben pro cca 180 žáků spolu s tělocvičnou a příslušným hygienickým a technickým zázemím, kterou bude moci využívat i fotbalový klub FC Písek (hrací plochy a centrála klubu se nachází v těsné blízkosti sousedních parcel). Jídelnu investor požaduje ponechat na stávajícím místě severně od nového objektu. Učebnový objekt je navržen jako dvoupodlažní s výlezem na střechu (3.NP terasa), část objektu je zapuštěný do terénu. Konstrukční systém učebnového objektu tvoří keramické tvárnice, tělocvičnu tvoří konstrukční systém ze železobetonových stěn. Střecha učebnového objektu je plochá jednoplášťová a tělocvičny plochá pultového tvaru. Navrhovaný objekt je do tvaru "U".

Citlivostní analýza v energetickém hodnocení budov
Auer, Zbyněk ; Plášek, Josef (oponent) ; Šikula, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zaměřena na parametrické počítačové simulace energetické náročnosti budov. Cílem práce bylo stanovit citlivost jednotlivých provozních a klimatických vlivů na celkovou energetickou náročnost bytového domu, které se projeví na výsledné podobě Et-křivky. Pro parametrické simulace energetické náročnosti budovy se předpokládá využití aplikace BSim a připravených klimatických databází pro konkrétní lokalitu v místě hodnoceného objektu. Výstupem bude zhodnocení reálného užívání objektu na Et-křivce pomocí vlastní aplikace.

Objekt ubytovny pro studenty
Purket, Petr ; Konečná, Petra (oponent) ; Králová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší projekt novostavby objektu ubytování pro studenty v rozsahu dokumentace pro provedení stavby dle vyhlášky 499/2006 Sb. ve znění vyhlášky 62/2013 Sb. Objekt je situován na parcelách číslo 1220, 1219/1, 1218/11 a 1218/2 v katastrálním území Letovice. Novostavba je určena pro ubytování studentů pro celoroční obývání. V budově je jídelna určená jak pro ubytované studenty, tak pro studenty z okolních škol. Studenti mohou v rámci objektu také využívat multimediální učebny, knihovnu, čítárny, klubovny, posilovnu a přednáškový sál. V objektu se bude nacházet 30 pokojů. Kapacitně je objekt řešen pro ubytování 81 žáků. Objekt je třípodlažní, nepodsklepený, s půdním prostorem. Zdivo je navrženo z keramických tvárnic, stropní konstrukce jsou navrženy jako monolitické železobetonové.

Podnikatelský plán - lezecké centrum
Knot, Martin ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu, který se týká vybudování lezeckého centra ve Vrchlabí. Cílem práce je na základě sestaveného plánu zhodnotit realizovatelnost tohoto projektu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První, teoretická část, se zabývá rozdílem mezi podnikatelem a zaměstnaneckým poměrem, důvody k podnikání, ale především důvody k sestavení podnikatelského plánu a jeho strukturou. V praktické části je již sestaven samotný podnikatelský plán, ve kterém je detailně popsán celý projekt, aktivity nutné k jeho úspěšné realizaci, jeho finanční stránka a další. Největší důraz je kladen na analýzu potenciálních zákazníků, jako klíčový faktor úspěšnosti celého projektu. V závěru je pak vyhodnoceno, zda by měl projekt v daných podmínkách šanci na úspěch, či nikoliv.

Výstavní cyklus SMRT v objektech Národního muzea
Kralertová, Jana ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Kroupová, Magdaléna (oponent)
Práce se věnuje problematice muzejního marketingu, konkrétně marketingového mixu, který představuje na příkladu výstavního cyklu SMRT. Výstavní cyklus SMRT probíhal v pěti objektech Národního muzea v období od 18.6.2014 do 31.3.2016 a byl posledním z výstavních cyklů, které dominovaly výstavní politice Národního muzea v období, kdy byla uzavřena Historická budova Národního muzea z důvodu rekonstrukce. V práci je provedena deskriptivní analýza marketingového mixu, který se vázal k výstavnímu cyklu SMRT. Aplikace jednotlivých nástrojů marketingového mixu je následně hodnocena pomocí dílčích analýz. Výstupem je identifikace nedostatků a formulace doporučení, která umožní Národnímu muzeu marketingový mix zefektivnit.

Zákaznický servis v logistice firmy Damco
Estók, Jozef ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Rožek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá poznáním oboru logistiky a zákaznického servisu v ní a firmě Damco Hungary Kft. Teoretická část obsahuje definici logistiky, zabývá se jednotlivými vrstvami logistiky a věnuje detailnější pozornost zasílatelství. Na to na navazuje problematika zákaznického servisu. V dalších kapitolách se dostaneme do praktické části, kde představím projekty, které má firma Damco za sebou. Cílem těchto projektů bylo nastavení firemní kultury, která staví zákazníka na první místo. Analyzované průzkumy spokojenosti zákazníků v této práci probíhaly za času restrukturalizace firmy. Cílem analýzy těchto průzkumů je získat odhad o stavu vztahů zákazníků k firmě Damco a navrhnout postup řešení problémů.

Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Aliapulios, Telis ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Ludmila, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem značky Apple na kupní chování spotřebitele. Cílem práce je posoudit vliv značky na kupní chování spotřebitele na trhu s chytrými mobilními telefony, ze kterého vzejdou doporučení pro společnost Apple, jak by měla posílit svůj vliv na tomto trhu. Teoretické část práce klade důraz na popis marketingového mixu, teorii značky a kupního chování spotřebitele. Ve vlastní části diplomové práce, která je podložena prostudovanými sekundárními daty, je na úvod charakterizována společnost Apple, její strategie budování značky, situace na trhu s chytrými mobilními telefony, spolu s marketingovými nástroji, které Apple na tomto trhu používá. Jádrem praktické části práce je zpracování kvantitativního dotazníkového šetření v elektronické podobě, kterému předchází kvalitativní předvýzkum provedený na sedmi majitelích telefonu iPhone. V dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 154 respondentů, byly sledovány názory a postoje dotazovaných na značku Apple. Zde se vyjádřili majitelé různých značek chytrých telefonů a také respondenti, kteří vlastní chytrý telefon značky Apple. V kapitole zhodnocení výsledků a doporučení jsou odpovědi obou skupin komparovány, a spolu s prostudovanými sekundárním daty slouží k sestavení několika doporučení pro značku Apple na tomto trhu. Téměř tři čtvrtiny vlastníků všech značek chytrých mobilních telefonů vnímají ceny těchto přístrojů jako příliš vysoké a stejně situaci hodnotí o něco více jak polovina vlastníků telefonů iPhone. U této skupiny je však citlivost na vnímání nastavení ceny chytrých telefonů značky Apple do určité míry snížená. Jedním z důležitých doporučení pro společnost Apple je to, že musí efektivněji komunikovat nastavení cen chytrých mobilních telefonů a svoji cenovou politiku vůči spotřebitelům napříč jednotlivými státy, tak aby si dokázala získat ještě více spotřebitelů z řad studentů a prvouživatelů značky. Toho dosáhne například tím, že jim nabídne levnější model chytrého telefonu vyšší střední třídy. V případě spokojenosti pak mohou spotřebitelé přejít na prémiové chytré telefony a ostatní produkty této značky.

Audit procesů řízení
Vostatková, Adéla ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na Audit procesů řízení. V části práce nazvané Současné poznání dané problematiky jsou definovány základní pojmy související s tématem diplomové práce, například audit a jeho uplatnění v podniku, procesní audit, proces a procesní řízení včetně aplikované metodiky. Dále jsou v teoretické části vysvětleny pojmy související s kvalitou a s odpovídajícími standardy ISO. Vybraným sledovaným podnikem pro vlastní práci je stavební společnost XY, která dodává stavby na klíč. Společnost je certifikovaná ISO normami 9001. V analytické části autor práce na základě řízených rozhovorů s odpovědnými pracovníky vypracuje procesní analýzu, kde definuje, zmapuje a zhodnotí současné procesy. Dále autor práce posoudí pomocí zvolené analýzy nastavené procesy řízení na kvalitu výstupního produktu a ekonomickou výkonnost podniku k současně nastaveným procesům. Následně autor práce provede komparaci nastavených procesů s danými požadavky ISO 9001. Na základě získaných poznatků z provedených analýz autor práce navrhne opatření vedoucí k zjednodušení procesů, a získání vyšší výkonnosti. Autor v každé kapitole zaujímá své stanovisko a staví se do pohledu prevence. Navrhuje, aby společnost kvalitu vnímala jako jeden z nejvýznamnějších faktorů úspěšnosti, díky níž je docíleno vyšší spokojenosti zákazníků, což v budoucnu přináší vyšší ziskovost.

Potenciál italského trhu pro rozvoj internacionalizace společnosti Storyous
Hlubučková, Alena ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Restaurace, bary či kavárny budou vždy rozvíjet společenskou interakci a jsou tedy nezbytným prvkem v životě každého člověka. V jakékoliv světové zemi je to místo pro setkání lidí a komunikaci. Firma Storyous pomáhá poskytováním intuitivního pokladního systému podnikům docílit příjemné atmosféry v podnicích nejen v České republice, ale i v Polsku. Jelikož má již zkušenosti s elektronickou evidencí, hledá firma další zahraniční trh pro svou expanzi. Cílem práce bude zanalyzovat italský trh v oblasti gastronomických služeb a kvalifikovat a kvantifikovat základnu potenciálních zákazníků. Zároveň bude představena struktura konkurence a vzorek konkrétních konkurentů. Na základě provedené PEST analýzy a analýzy pomocí Porterova modelu pěti sil autorka navrhuje načasování pro vstup a představuje hrubý odhad počátečních nákladů společně s odhadem míry adaptace produktu. V závěru práce autorka navrhuje další postup detailnější analýzy.