Název: Zákaznický servis v logistice firmy Damco
Překlad názvu: Customer service in logistics and the company Damco
Autoři: Estók, Jozef ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Rožek, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Net Promoters Score; Průzkum spokojenost zákazníků; Zasílatelství; Customer Satisfaction Surwey; Freight forwarder; Net Promoters Score

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52771

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264251


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet