Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výstavní cyklus SMRT v objektech Národního muzea
Kralertová, Jana ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Kroupová, Magdaléna (oponent)
Práce se věnuje problematice muzejního marketingu, konkrétně marketingového mixu, který představuje na příkladu výstavního cyklu SMRT. Výstavní cyklus SMRT probíhal v pěti objektech Národního muzea v období od 18.6.2014 do 31.3.2016 a byl posledním z výstavních cyklů, které dominovaly výstavní politice Národního muzea v období, kdy byla uzavřena Historická budova Národního muzea z důvodu rekonstrukce. V práci je provedena deskriptivní analýza marketingového mixu, který se vázal k výstavnímu cyklu SMRT. Aplikace jednotlivých nástrojů marketingového mixu je následně hodnocena pomocí dílčích analýz. Výstupem je identifikace nedostatků a formulace doporučení, která umožní Národnímu muzeu marketingový mix zefektivnit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.