Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh responzivního informačního systému
Hamerník, Kamil ; Mezera, David (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem responsivního informačního systému pro reklamní a marketingovou agenturu. Obsahuje teoretická východiska potřebná pro pochopení problematiky, důkladnou analýzu firmy a samotný návrh řešení, který obsahuje postup navrhování informačního systému včetně jeho grafických návrhů a vizualizací, ze kterých je vidět, jak by mohl informační systém vypadat.
Web FIT
Čepa, Marián ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést redesign webových stránek Fakulty informačních technologií VUT v Brně na základě analýzy a uživatelského testování současného webu. Teoretická část pojednává o iterativním vývoji uživatelských rozhraní (UI), uživatelsky orientovaném návrhu a základních principech návrhu uživatelské zkušenosti. Práce se taktéž věnuje možnostem analýzy a uživatelského testování UI. Výstupem práce je analýza a uživatelské testování současného webu a následný design nového webu FIT založený na pravidelném uživatelském testování.
Správa výstavních ploch pro festival
Duchoň, Radek ; Klobučníková, Dominika (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření nového informačního systému pro správu výstavních ploch na festivalu Animefest. Webová aplikace je implementována v jazyce Python za využití aplikačního rámce Django. Systém využívá pro definici a reprezentaci prostor vektorovou mapu ve formátu SVG. Vytvořené řešení poskytuje také vlastní systém pro záznam historie změn v databázi. Systém umožní organizátorům festivalu katalogizovat prostory a~uchovávat historii spolupráce s různými partnery.
Knihovna frekventovaných komponent pro vývoj aplikací v iOS
Salih, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
V teto praci se zabyvam analyzou a naslednou implementaci sady casto pouzivanych kom- ponent, ktere nejsou soucasti standardni sady uzivatelskych rozhrani. Tyto komponenty nasledne implementuji pomoci knihoven UIKit a SwiftUI . V teto praci se dale zabyvam implementaci silne typovych datovych modelu a overuji implementaci sady komponent na demonstracni aplikaci.
Časosběrné video
Kubiš, Matěj ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce zahrnuje tvorbu grafického uživatelského rozhraní pro správu sady fotografií, její navigaci a přehrávání a následný export do videoformátu. Studuje problematiku časosběrného videa a řeší implementaci algoritmů zabývajících se odstraňováním nežádoucích jevů vznikajících při jeho tvorbě. Konkrétně zpracovává interpolaci kolísavého jasu v sekvenci a stabilizaci snímků při fotografování bez stativu.
Návrh optimalizace dílčí části informačního systému
Čmok, Petr ; Kubíček, Filip (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce je optimalizace skladového informačního systém pro malé a střední firmy, který nabízí společnost M.C. software s.r.o. Vzhledem k rozsáhlosti této problematiky se tato práce bude zabývat pouze optimalizací databáze a uživatelského rozhraní. Výstup práce bude sloužit jako podklad pro vypracování nové verze tohoto informačního systému.
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
Automatická tvorba grafického rozhraní pro vzdálený přístup
Koriťák, Jan ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti abstrakce grafického uživatelského rozhraní a automatizace procesu jeho návrhu a tvorby za provozu aplikace. Důraz je kladen na možnost ovládání aplikace na dálku přes počítačovou síť a tedy na delegaci procesu tvorby rozhraní na vzdálený stroj obsluhovaný uživatelem. Práce analyzuje současné přístupy a metody pro generování rozhraní. V rámci práce byl navržen a implementován systém pro automatické generování uživatelského rozhraní vzdálené aplikace na základě specifikovaného datového modelu.
Pořizování vysoce kvalitních snímků rovinných povrchů chytrým telefonem
Masaryk, Adam ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu pre systém Android, ktorá užívateľom umožní vytvárať vysoko kvalitné fotografie rovinných predmetov. V aplikácii si užívateľ vytvorí viacero fotografií vybraného rovinného predmetu. Tieto fotografie sú následne zarovnané a potom spojené do jedného výsledného obrázku, pričom pri tomto spojení dochádza k odfiltrovaniu rôznych nedostatkov, ktoré sa môžu vo fotografiách nachádzať.
Impact of Subjective Visual Perception on Automatic Evaluation of Dashboard Design
Hynek, Jiří ; Herout, Adam (oponent) ; Kuric,, Eduard (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Using metrics and quantitative design guidelines to analyze design aspects of user interfaces (UI) seems to be a promising way for the automatic evaluation of the visual quality of user interfaces. Since this approach is not able to replace user testing, it can provide additional information about possible design problems in early design phases and save time and expenses in the future. Analyses of used colors or UI layout are the examples of such evaluation. UI designers can use known pixel-based (e.g., Colorfulness ) or object-based (e.g., Balance or Symmetry ) metrics which measure chosen UI characteristics, based on the raster or structural representation of UI. The problem of the metric-based approach is that it does not usually consider users' subjective perception (e.g., subjective perception of color and graphical elements located on a screen). Today's user interfaces (e.g., dashboards) are complex. They consist of several color layers, contain overlapping graphical elements, which might increase ambiguity of users' perception. It might be complicated to select graphical elements for the metric-based analysis of UI, so the selection reflects users' perception and principles of a visual grouping of the perceived shapes (as described by Gestalt psychology). Development of objective metrics and design guidelines usually requires a sufficiently large training set of user interface samples annotated by a sufficient number of users. This thesis focuses on the automatic evaluation of dashboard design. It combines common knowledge about dashboards with the findings in the field of data visualization, visual perception and user interface evaluation, and explores the idea of the automatic evaluation of dashboard design using the metric-based approach. It analyzes chosen pixel-based and object-based metrics. It gathers the experience of users manually segmenting dashboard screens and uses the knowledge in order to analyze the ability of the object-based metrics to distinguish well-designed dashboards objectively. It establishes a framework for the design and improvement of metrics and proposes an improvement of selected metrics. It designs a new method for segmentation of dashboards into regions which are used as inputs for object-based metrics. Finally, it compares selected metrics with user reviews and asks questions suggesting future research tasks.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.