|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Tomášek, Jan ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je analýza stávajícího stavu ve vývojářském týmu produktu LEM ve společnosti SolarWinds Czech, s. r. o., která má vést k návrhu změn pro zvýšení efektivity vývoje a zlepšení aktuálního stavu. Hlavním cílem práce je návrh zvýšení integrace mezi používaným softwarem ve vývojářském týmu produktu LEM a výběr nového verzovacího softwaru. V praktické části jsou využita zjištěná fakta z analytické části pro upgrade softwaru sloužícímu pro správu dokumentů, nalezení vhodného nástroje pro týmovou komunikaci a implementaci nového verzovacího systému a následnou vzájemnou integraci se softwarem pro projektové řízení, evidenci chyb a problémů.
|
|
Podnikatelský záměr - Založení hudebního klubu
Roček, Pavel ; Dohnalová, Anna-Marie (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského záměru na realizaci hudebního klubu. Teoretická část práce se zaměřuje na založení vhodné právní formy podnikání, analýzu konkurenčního prostředí, marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a rozpočty. Praktická část vychází z teoretických poznatků a osobních zkušeností s vedením hudebního klubu a hostinské činnosti všeobecně.
|
|
Založení malého podniku
Salíniová, Lenka ; Dudík, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce, je vytvorenie podnikateľského plánu na založenie malého podniku, zaoberajúceho sa prípravou tapasov v Brne. Práca sa skladá z dvoch častí: z teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú rozoberané základné pojmy, analýzy k podrobnému popisu jednotlivých časti podnikateľského plánu. V praktickej časti práce je spracovaný podnikateľský plán pre založenie tapas baru. Tu sú vykonané analýzy vnútorného a vonkajšieho prostredia a finančný plán na zaistenie podnikateľskej činnosti.
|
| |
|
Marketingový mix společnosti
Hudec, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix rodinného vinařství. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy a proměnné marketingového mixu. V analytické části jsou detailně zpracované analýzy, na základě kterých jsou v návrhové části diplomové práce navrhovány způsoby zlepšení marketingového mixu vinařství.
|
| |
|
Podnikatelský záměr – cateringové služby
Stržinek, Daniel ; Vilímová, Monika (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro založení nového podniku v oblasti gastronomických služeb na bázi cateringu. Teoretická část se zabývá strukturou podnikatelského plánu, potřebnými analýzami, zdroji financování a možnostmi právní formy podniku. Praktická část je založena na poznatcích z odborné literatury a zkušenostech z oboru. Závěr je tvořen uceleným výběrem jedné nejvhodnější varianty, která je sestavena na základě širokých možností v jednotlivých kapitolách.
|
| |
|
Podnikatelský záměr
Marková, Adéla ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru, konkrétně návrhu na rozšíření výroby v malé strojírenské společnosti Unicode M&D, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky potřebnými ke zpracování návrhu, druhá část obsahuje analýzy okolí společnosti. Poslední část předkládá konkrétní návrh na rozšíření výroby v této společnosti.
|
| |