Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing realitních kanceláří
Svoboda, Robert ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingem realitních kanceláří. V teoretické části je rozebrán marketing a popis realitních kanceláří. Práce také navrhuje, jaké reklamy by měla využít modelová fiktivní firma. V praktické části práce jsou mezi sebou jednotlivé druhy reklamy porovnány pomocí metody vícekriteriálního rozhodování. Na základě toho je následně vybrána nejvýhodnější možnost.
Analýza marketingového mixu společnosti RE/MAX Dynamic
Kantor, Lukáš ; Svoboda, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o fungování společnosti RE/MAX Dynamic. Jejím předmětem je analýza současné situace vybrané společnosti pomocí marketingového mixu. Vzhledem k tomu, že se jedná o realitní kancelář, je důraz kladen zejména na terciární sektor, sektor služeb. První část práce, část teoretická, podrobně charakterizuje koncepce marketingového mixu za pomoci jeho jednotlivých nástrojů. Druhou částí práce je část praktická, která zhodnocuje marketingový mix konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení a opatření prostřednictvím nově zpracovaného marketingového mixu a SWOT analýzy. Tato práce neslouží pouze pro studijní účely, ale hlavně jako pomocný materiál k rozvoji dané realitní kanceláře.
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Plocová, Kristýna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, jakým způsobem mohou realitní kanceláře využít marketingového potenciálu sociální sítě Instagramu za účelem zvýšení prodeje nemovitostí a budování vztahů se zákazníkem. Hlavním cílem této práce je stanovení obecných doporučení a návrhů, které vycházejí ze zhodnocení aplikované marketingové strategie konkrétní realitní kanceláře prostřednictvím Instagramu.
Občanskoprávní rizika spojená s využíváním služeb realitních kanceláří z pohledu spotřebitelů
Krpec, Petr ; Salač, Josef (vedoucí práce) ; Švestka, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje právním vztahům vznikajícím při využívání zprostředkovatelských služeb realitních kanceláří její klienty. Zaměřila se přitom na možná právní rizika, která v této souvislosti mohou na prodávajícího a kupujícího dopadat. Neomezuje se přitom pouze na popis těchto rizik, ale usiluje také o nalezení jejich zdrojů, a zamýšlí se nad jejich praktickými dopady. Práce výrazně pracuje s praktickými příklady smluv uzavíraných mezi realitními kancelářemi a jejich klienty, a snaží se na nich demonstrovat konkrétní teoretické poznatky.
Analýza realitního trhu pomocí informací na Internetu
Bulín, Martin ; Zeman, Václav (oponent) ; Komosný, Dan (vedoucí práce)
Tato práce byla vytvořena jako pomocný nástroj pro odhad ceny nemovitostí porovnávací metodou, pro kterou je potřeba databáze nemovitostí. Tato databáze nemovitostí je vytvářena programem. Diplomová práce má za cíl vytvořit aplikaci v jazyce Python, která bude prohledávat obsah webových stránek zvoleného realitního portálu v ČR. Dalším cílem této práce je vytvořit program pro vyhledávání jednotlivých nemovitostí podle zadaných kriterií, za účelem jejich srovnávání pro odhad ceny nemovitostí. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu dolování dat a architektury dolování dat. V praktické části je nejdříve navrhnuta aplikace, která je poté implementována. Vytvořená aplikace prochází webové stránky zvoleného realitního portálu a získává data o realitních kancelářích, jejich inzerátech a fotkách inzerátů. Pro snadnější práci s výstupním souborem, ve kterém jsou uloženy inzeráty, je vytvořena aplikace na vyhledávání jednotlivých inzerátu podle zadané specifikace uživatele. Tento program umožňuje rychlé vyhledávání požadovaných dat ve výstupním souboru. S těmito daty se dále pracuje, je možné je analyzovat a vytvářet zajímavé statistiky a mapy.
Konvergentní řešení mobilních technologií pro firemní zákazníky
Stančík, Michal ; Tomek, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití konvergentního řešení mobilních technologií a jeho výhod v segmentu firemních zákazníků, demonstrovaných na malé realitní kanceláři. Teoretická část popisuje principy a technologie přenosu hovorů a dat v mobilních sítích. V druhé části, se práce zaměřuje na analýzu klíčových firemních procesů a odhalení nedostatků v současném telekomunikačním řešení zmíněné realitní kanceláře. Vlastní návrh odstraňuje objevené nedostatky a to nejprve nutnou úpravou vybraných firemních procesů a následnou aplikací funkcionalit konvergentního řešení. Na závěr je provedeno ekonomické srovnání navrhovaného a současného telekomunikačního řešení společnosti.
Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí
Vrlová, Iva ; Lukáč, Michal (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.
Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři
Julinová, Martina ; Kuchařík, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, který je v realitní kanceláři VL REALITY s.r.o. v současné době aplikován. Na základě teoretických východisek a komplexní analýzy vybrané společnosti jsou pak v praktické části navrženy změny a doporučení, které mají vést k budování brandu a ke zlepšení situace společnosti na trhu a k získání nových zákazníků.
Analýza možností zkvalitnění služeb v oblasti zprostředkování obchodu s nemovitostmi v podmínkách České republiky
Páč, Lubor ; Pavlíková, Andrea (oponent) ; Kledus, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vývoj v České republice po roce 1989 v oblasti zprostředkování obchodu s nemovitostmi a popsat současný stav. Současný stav byl shledán nevyhovujícím. Neexistuje zvláštní právní předpis, který by upravoval výkon realitní činnosti a pro výkon povolání není vyžadováno prokazování odborné či jiné způsobilosti. Realitní kanceláře nemají v České republice dobrou pověst a u řady občanů jsou neoblíbené. Jako reakci na stávající nevyhovující situaci byla na pokyn Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky ustanovena pracovní skupina, které bylo uloženo vypracovat analýzu současné situace v oblasti podnikání realitních kanceláří a navrhnout varianty jejího řešení. Dalším z cílů této práce je provést analýzu těchto navrhovaných variant řešení a případně uvést návrhy, které zde nejsou obsaženy.
Návrh obchodní strategie realitní kanceláře
Stehlík, Michal ; Pekárková, Lucie (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce, která nese název "Návrh obchodní strategie realitní kanceláře", se zabývá teorií a praxí strategického řízení. Teoretická část pojednává o založení malého nebo středního podniku, předpokladech úspěšného podnikatelského záměru a moderních manažerských metodách. Je zde popsán obecný postup provádění strategické analýzy podniku a z něho vycházející tvorba strategií. V praktické části je analyzován konkrétní nově vzniklý podnik, přičemž je provedena komplexní strategická analýza jednak jeho okolí, tedy socioekonomického a vládního prostředí včetně Porterova modelu konkurenčních sil, jednak je podrobeno strategické analýze rovněž vnitřní prostředí podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Hlavním přínosem mé práce je zformulování komplexního návrhu optimální strategie pro daný podnik do budoucna. V závěru práce je zhodnocen efekt založení daného podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.