Název: Analýza marketingového mixu společnosti RE/MAX Dynamic
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools of RE/MAX Dynamic
Autoři: Kantor, Lukáš ; Svoboda, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; realitní kancelář; služby; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; real estate agency; services; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71197

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360768


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet