Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv kontroly na evaluaci a motivaci zaměstnanců
Voňavka, Adam ; Slavíček, Vojtěch (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na motivaci a evaluaci zaměstnanců v gastro podniku, analýzu těchto činností a jejich vliv na nežádoucí chování personálu k podnikovým financím a majetku obecně. V první části budou popsána teoretická východiska problematiky, základní pojmy a jejich souvislosti. Poté bude celý problém důkladněji rozebrán a budou uvedeny praktické příklady problémů a jejich dosavadní řešení. Po tomto komplexním uvedení do problematiky budou navržena taková opatření, která by měla mít maximální možný efekt prostřednictvím teoretických poznatků, logických úvah a nakonec i praktických zkušeností.
Podnikatelský plán
Poláková, Jaroslava ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Habrnal, Marek (oponent)
Cílem práce je zpracování podnikatelského plánu café baru v centru Prahy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vymezeny struktura, obsah a zásady sestavení podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá popisem samotného podniku, analýzou jeho okolí, podmínkami podnikání v této oblasti a tvorbou finančního plánu. Finanční plán je sestaven pro tři scénáře na období tří let a obsahuje vybrané ukazatele rentability a metody hodnocení investice.
Analýza omezení kouření v pohostinských zařízeních vybraných států EU
Zágorová, Lucie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zákazu kouření na veřejných místech. Jedná se o velice diskutované, kontroverzní a přitom aktuální téma, které vyvolává debaty, zda jsou plošné zákazy kouření na veřejných místech prospěšné a jestli by tento trend měl být zaváděn i v dalších zemích. Cílem této práce je charakterizovat současný stav kouření ve světě a v Evropské unii a zhodnotit přístup k zavádění regulace kouření na veřejných místech, se zaměřením na pohostinství v jednotlivých zemích. Tyto výsledky vycházejí z výzkumů, které byly vypracovány Evropskou unií a dalšími světovými institucemi, které se touto problematikou zabývají. Díky studiím, které byly vypracovány v určitých zemích, jsou analyzovány ekonomické, zdravotní a společenské dopady, které s sebou regulace přinesla. Tyto závěry jsou využity pro předpověď možného vývoje v případě zavedení zákazu kouření v barech a restauracích v České republice.
Analýza marketingu vybraného gastronomického zařízení
Lásková, Karin ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Cílem práce je charakterizování konceptu Ambiente Restaurants Group, analýza jeho marketingových nástrojů v praxi a zmapování, jaké si vybudovalo know-how za dobu svého dosavadního působení. Teoretická část pojednává o pojmu marketing v obecné rovině, následně rozebírá marketingový mix v cestovním ruchu a na závěr se věnuje pohostinství a podnikání v něm. Praktická část začíná charakteristikou, vývojem konceptu a představením provozoven. Dále pak navazuje aplikováním marketingového mixu na reálnou činnost řetězce Ambiente. Závěrečným dotazníkovým šetřením dochází ke zhodnocení konceptu.
Příčiny neúspěchu v podnikání konkrétní malé firmy
Kovářová, Lenka ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění možných příčin neúspěchu malých podniků. Vymezuje konkrétní situace, které se mohou objevit při podnikání v oblasti pohostinství a poskytování sportovních služeb. Zpracovává názory zákazníků i zaměstnanců. Cílem práce je zhodnocení situace v konkrétním malém podniku, nalezení a konkretizace příčin neúspěchu této firmy a následné navrhnutí možných změn a řešení.
Získávání a výběr zaměstnanců v pohostinství
Petz, Milan
PETZ, Milena. Získávání a výběr zaměstnanců v pohostinství. Brno, 2013. Diplomová práce. PEF MENDELU. Diplomová práce se zaměřuje na proces získávání a výběr pracovníků v pohostinství. Ke zpracování literární rešerše je použita česká i zahraniční odborná literatura, odborné a vědecké časopisy a webové stránky, které se věnují získávání a výběru pracovníků. Výsledková část se zabývá zhodnocením současné situace na základě strukturovaných rozhovorů s majiteli či vedoucími pracovníky. Jsou popsány pracovní místa v pohostinství a porovnány kompetence absolventů odborných škol s požadavky podniku. Výstupem diplomové práce je návrh efektivního procesu získávání a výběru pracovníků v pohostinství. Tento návrh by měl sloužit jako podklad pro majitele či vedoucí pracovníky, kteří nemají příliš zkušeností se získáváním a výběrem pracovníků v tomto oboru, případně pro ty, kteří sice zkušenosti mají, ale nedaří se jim vybrat správného pracovníka do svých řad.
Fenomén - divadelní pohostinství
Řezníčková, Anna ; PROKOP, Petr (vedoucí práce) ; POKORNÝ, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje divadelním pohostinstvím (zejména divadelním kavárnám a barům) na území České republiky. Popisuje základní legislativu provozování hostinské činnosti v souvislosti s nejčastějšími právními formami provozování divadel. Současný stav divadelních pohostinství je podrobně popsán na pěti zkoumaných divadlech (Dejvické divadlo, Divadlo Na zábradlí, Nová scéna, Divadlo Archa, Experimentální prostor Roxy/NoD). Práce rozebírá specifika a srovnává výhody a nevýhody, které vyplývají ze spojení hostinské a divadelní činnosti.
Podnik řízený zákazníkem
VOŠTOVÁ, Marie
Cílem bakalářské práce je: ?Zhodnocení využívání zásad podniku řízeného zákazníkem ve vybraných firmách?. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy týkající se podniku řízeného zákazníkem a sedm zásad podle R. C. Whiteleyho. Podkladem pro literární rešerši se stala převážně kniha Podnik řízený zákazníkem, od již zmiňovaného autora a mnoho dalších knih, týkajících se dané problematiky. Ve vlastní části bakalářské práce autorka charakterizovala podniky Hotel & Restaurace Klika a restauraci Masné krámy. Hlavní částí vlastní práce bylo zpracování řízených rozhovorů s povolanými osobami vybraných podniků. Tyto získané informace byly následně roztříděny podle daných zásad a zpracovány. Autorka tak zjistila, které zásady vybrané podniky realizují a které nikoli. Výsledky tohoto zjištění byly následně vzájemně porovnávány mezi oběma podniky a u každé zásady bylo podle autorčina mínění vyhodnoceno, který podnik danou zásadu využívá lépe. Na závěr autorka každému podniku doporučila několik námětů na zlepšení chodu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.