Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitální zvuková steganografie
Morávek, Jan ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
V současnosti se stále více informací předává a uchovává v elektronické podobě. Právě digitalizace umožňuje jednodušší přístup k informacím nejenom pro uživatele, ale i pro případné útočníky. Tento fakt vede k rozvoji oblasti informační bezpečnosti. Vyjma kryptografie do této oblasti spadá i steganografie. Tato práce se zabývá obecným popisem steganografie v dnešním světě a konkrétněji se zabývá digitální audio steganografií. Součástí práce je implementace několika vybraných metod a jejich vyhodnocení.
Vytvoření CD a MP3 přehrávače za pomoci Raspberry Pi
KRATOCHVÍL, Ivan
Cílem této bakalářské práce je sestrojit funkční CD a MP3 přehrávač za pomoci počítače Raspberry Pi. Přehrávač bude možné ovládat hardwarovými tlačítky, infračerveným dálkovým ovládáním, z webového rozhraní a z mobilní aplikace. Dále práce obsahuje návod ke zprovoznění vytvořeného zařízení, popis zdrojového kódu a postup při jeho testování.
Podcast jako didaktický prostředek učitele
Khas, Miloslav ; Brdička, Bořivoj (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent)
NÁZEV: Podcast jako didaktický prostředek učitele AUTOR: Bc. Miloslav Khas KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRAKT: Klíčovým a zásadním tématem této práce je využití podcastu jako výukového prostředku. Diplomová práce se zabývá historií a vývojem tohoto fenoménu a ukazuje možnosti využití na základní škole. Cílem této práce je ukázat nejen výhody a přínos podcastu pro žáka a učitele, ale poukázat i na možné problémy při jeho používání a zavádění. Teoretická část se dotkne aspektů využívání podcastu ve školách a nabídne přehled existujících výzkumů. Další část se zaměří na přehled existujících řešení a příkladů dobré praxe u nás i ve světě. Stěžejní částí je popis experimentu s vlastním řešením podcastu na Základní škole ve Staňkově. Práce může posloužit i jako průvodce podcastem pro případné další zájemce snažící se o podobné aktivity. KLÍČOVÁ SLOVA: Podcast, iPod, informační a komunikační technologie, MP3, zvuk, video, audio nahrávky, vzdělávání, kompetence, školní rádio.
SW pro zpracování audio formátů
Chotětický, Martin ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Vasilenko, Alexandr (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na problematiku softwarů pro zpracování audio formátů a jejich hodnocení. Hlavním cílem bakalářské práce je komparace čtyř nejpoužívanějších softwarů, které se využívají v nahrávacích studiích. Dílčími úkoly práce jsou sumarizace historického vývoje audio formátů a vypracování přehledu dostupného SW pro zpracování audio formátů. Praktická část je zaměřena na výběr vhodného audio softwaru pro začínající nahrávající studia. Vyzdvihnuty jsou výhody a nevýhody jednotlivých softwarů.
Přehrávač zvukových souborů pro automobil
Gazdík, Marcel ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s komprimovaným formátem zvuku, jakým je kupříkladu MP3, AAC či OGG Vorbis. Pak také s návrhem jednoduchého přehrávače, jež je koncipován jako rozšiřující modul ke stávajícímu zabudovanému autorádiu ve voze, a který využívá jako primární zdroj dat SD či SDHC paměťovou kartu. A konečně s návrhem ovládacího software a realizace hardware.
Rozšiřující modul s dekodérem souborů MP3 pro platformu FITkit
Brada, Miroslav ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem tohoto projektu je vytvoření modulu, který by rozšířil možnosti platformy FITkit o dekódování souborů formátu MP3. Práce shrnuje poznatky o současných formátech kódování zvuku, dostupných dekodérech a platformě FITkit. V pozdější části je popsán postup návrhu rozšiřujícího modulu této platformy, který byl nakonec zrealizován i když neúspěšně. Modul využívá kodek VS1063. V závěru jsou popsány možnosti dalšího rozšíření projektu v případě úspěšné realizace.
Rozpoznávač hudebního stylu z MP3
Duchoň, Luboš ; Szőke, Igor (oponent) ; Grézl, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detailním popisem zvukového formátu MP3 a návrhem rozpoznávače hudebních stylů z MP3 souborů, založeném na rozpoznávání pomocí skrytých Markovových modelů a koeficientů získaných přímo z MP3 souborů, s využitím nástrojů HTK.
Domácí multimediální centrum
Burkert, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci aplikace, která bude sloužit jako náhrada běžných domácích spotřebičů (DVD přehrávač, videorekordér apod.). Počítač, který kombinuje několik takových zařízení bývá v angličtině označován jako Home Theater Personal Computer (HTPC), což se dá volně přeložit jako počítač pro domácí kino nebo také domácí multimediální centrum. Práce zkoumá dostupné knihovny a programy pro práci s multimédii v operačním systému Linux, které jsou využity pro vytvoření navrhnuté aplikace. Ukazuje také některé podobné, již existující, komerční i opensource systémy.
Rozpoznávač hudebního stylu z MP3
Deutscher, Michael ; Szőke, Igor (oponent) ; Grézl, František (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh rozpoznávače hudebních stylů. Stručně se zabývá digitalizací hudebních dat, způsobem jejich ukládání v počítačích. Dále zmiňuje příznaky používané pro klasifikaci včetně nástinu jejich extrakce. Stěžejní částí je pak srovnání úspěšnosti rozpoznání hudebních žánrů pomocí příznaků získaných přímo z hudebních dat v mp3 formátu a příznaků získaných klasickou analýzou.
Zvukový modul pro platformu FITkit
Bartoš, Pavel ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem modulu FITkitu, který umožňuje přehrávání zvukových souborů (mp3, ogg...). Dále rozšiřuje periferie FITkitu o barevný dotykový LCD diplej a USB konektor, který umožňuje připojení flash paměti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.