Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Marketingová koncepce společnosti Giftisimo
Brišová, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenáři smysl marketingové koncepce podnikového řízení na příkladu společnosti Giftisimo s.r.o. a pomocí SWOT analýzy zhodnotit současnou pozici této společnosti na trhu, na kterém je geograficky aktivní. Bakalářská práce je rozdělena na 4 části. V úvodní části se na teoretické úrovni zabývám představením marketingové koncepce v kontextu ostatních koncepcí podnikového řízení, segmentací a positioningem, marketingovým mixem 4P a 4C, vztahovým marketingem jakožto významnou složkou koncepce marketingového řízení podniku a SWOT analýzou. Ve druhé části své bakalářské práce společnost Gftisimo představuji a uvádím její nastavení nástrojů, zmiňovaných v teoretické části. Soustředím se především na podtrhnutí těch přístupů, které souhlasí s marketingovým pojetím podnikového řízení. Pro utvoření komplexnějšího pohledu však zmiňuji i nejpodstatnější přístupy jiných koncepcí podnikového řízení, které tato společnost používá. Ve třetí části stručně charakterizuji konkurenční podniky (přímou konkurenci) na trhu, kde společnost Giftisimo geograficky působí. Čtvrtá část je věnována SWOT analýze společnosti Giftisimo vlastního zpracování. Při přípravě této bakalářské práce jsem čerpala z odborných knižních zdrojů a internetových stránek společností uváděných v této bakalářské práci. Své úvahy jsem dále konzultovala s pracovníky společnosti Gftisimo.
Návrh postupů a opatření pro podporu činnosti vybraného golfového hřiště v České republice
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá golfovou tématikou. Populárnost golfu stále více narůstá a v souvislosti s tím rostou nová golfová hřiště, která si navzájem konkurují. Hlavním cílem je navrhnout postupy a opatření pro podporu činnosti Golf Clubu Pardubice, který jsem si vybrala na základě čtyřleté pracovní zkušenosti. Před jeho realizací jsem vypracovala dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků. Na samotný návrh navazuje marketingová koncepce Golf Clubu Pardubice. V této práci je kladen důraz na potřeby a přání zákazníka, jako hlavního prvku samotného marketingu.
Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Juklíček, Milan (oponent)
Anotace Tématem bakalářské práce je Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka. Cílem této práce je nastínit marketingovou koncepci založení a provozování specializovaných maloobchodních jednotek v síti. Krok za krokem jsem se pokusila vytvořit koncepci, která bude obsahovat teoretickou přípravu s následným uvedením poznatků a myšlenek do praxe. V této práci vycházím z dostupných zdrojů a podkladů obchodního oddělení pardubického pivovaru a snažím se z nich vyvodit vlastní závěry. Vše jsem postavila na logickém členění jednotlivých kroků realizace prodejen a vytvoření sítě. V první části práce je teorie, která je nezbytná pro pochopení samotné marketingové koncepce. V druhé části práce už zavádím zmiňovanou teorii přímo do praxe.
Marketing historického objektu
Konáš, Daniel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce na téma Marketing historického objektu pojednává o marketingu historického objektu v turistické oblasti Jeseníky. Její podstatou je analýza jednotlivých oblastí marketingové koncepce historického objektu. Práce by také měla posloužit k objasnění marketingových představ o budoucím směřování objektu s vazbou na jejich reálnou uskutečnitelnost. Strukturu práce tvoří část metodická a následná část aplikační. V práci je provedena marketingové analýza, nadefinováno poslání objektu a jeho marketingových cílů, následně zvolení marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu (produkt, cen, distribuce a komunikace), sestavení marketingového plánu a následná marketingová kontrola. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky analýzy marketingové koncepce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.