Název:
Marketing historického objektu
Překlad názvu:
Marketing of historical property
Autoři:
Konáš, Daniel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma Marketing historického objektu pojednává o marketingu historického objektu v turistické oblasti Jeseníky. Její podstatou je analýza jednotlivých oblastí marketingové koncepce historického objektu. Práce by také měla posloužit k objasnění marketingových představ o budoucím směřování objektu s vazbou na jejich reálnou uskutečnitelnost. Strukturu práce tvoří část metodická a následná část aplikační. V práci je provedena marketingové analýza, nadefinováno poslání objektu a jeho marketingových cílů, následně zvolení marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu (produkt, cen, distribuce a komunikace), sestavení marketingového plánu a následná marketingová kontrola. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky analýzy marketingové koncepce.Thesis on topic Marketing of historical property dissertates of marketing of historical property in turistic region Jeseníky. Its fundamentals is to analyse specific parts of marketing conception of historical property. This thesis should also serve to clearing of marketing ideas about future movement of property with a contexture to their real feasibility. Its content is composed of methodological and practical parts. The conception consist in marketing analyse, definition of vision and mission statements, marketing targets, marketing strategies, activation of marketing mix (product, price, place, promotion), marketing plan and checking of marketing activities. In the end there are evaluated results of findings of marketing analysis of marketing conception.
Klíčová slova:
marketingová koncepce; marketingový analýza; marketingový mix; marketing analysis; marketing conception; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20539