Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie vybraného produktu
Lorenc, Marek ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Mlčák, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie Sportovních her České Kanady. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingu služeb, marketingové komunikace zahrnující nástroje komunikačního mixu, procesy STP a strategii. Praktická část práce charakterizuje Sportovní hry České Kanady. Je zde popsán výchozí stav komunikace a na základě dotazníku je navržená strategie vedoucí k jejímu zlepšení.
Analýza vybraných fitness center a průzkum spokojenosti jejich zákazníků
Dobešová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Autorka aplikuje marketingové výzkumné metody za účelem navržení doporučení pro zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků zkoumaných fitness center v Praze. První část práce je věnovaná popisu a analýze oblasti fitness v Evropě a České republice. Následně je v metodologické části podrobně vysvětlena zvolená metodika výzkumu a dotazníkové šetření spolu s deskripcí konstrukce dotazníku. Praktická část je věnována představení zkoumaných fitness center, spolu se samotným marketingovým výzkumem, jehož výsledky jsou podrobně analyzovány a následně obsaženy ve zpracované SWOT analýze. Na závěr této práce dojde k sumarizaci výsledků a navržení doporučení pro možná zlepšení, které by na základě výzkumného projektu mohla fitness centra vzít v potaz a začlenit do své současné podnikové strategie.
Využití marketingu v práci pedagogických pracovníků
Omcirk, Vilém ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; RUDA, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část diplomové práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingu, marketingu služeb se specifiky marketingu vzdělávacích institucí, marketingový výzkum, marketingové řízení se specifiky vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část se věnuje realizaci marketingového výzkumu, provedení analýzy marketingové komunikace a provedení strategické analýzy vzdělávací instituce. Na tomto základě poté navrhuje využití marketingu v práci pedagogických pracovníků školy.
Studie názorů klientů - rekreantů na úroveň a možné rezervy služeb Jindřichohradeckých místních drah
Lorencová, Monika ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na studium názorů klientů -- rekreantů na úroveň služeb a propagace Jindřichohradeckých místních drah (JHMD) a hledá možné rezervy, které by pomohly zvýšit poptávku po jejich službách mezi turisty.
Studie názorů místních občanů a podnikatelských subjektů na úroveň a možné rezervy služeb Jindřichohradeckých místních drah
Caklová, Denisa ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění názorů místních občanů a podnikatelských subjektů na úroveň a možné rezervy služeb Jindřichohradeckých místních drah (JHMD). Výsledky budou hodnoceny s ohledem na zájem zlepšit podmínky pro rozhodování managementu JHMD v oblasti zlepšení poskytovaných služeb.
Marketingové aktivity restaurace "Pizzerie Bowling Litovel"
Spáčilová, Eva ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Menšíková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami restaurace "Pizzerie Bowling Litovel", která se snaží si udržet spokojené zákazníky. Teoretická část se zabývá zásady marketingu v oblasti služeb, především pohostinství. Praktická část popisuje současnou situaci restaurace. S využitím marketingového výzkumu a analýzy konkurence aplikuje teorii na reálný projekt a přichází s návrhy a doporučeními ohledně vylepšení marketingu restaurace.
Marketingová strategie vybrané firmy
Nová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii španělské restaurace v Praze a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována firemní strategii obecně, marketingové strategii a odlišnostem marketingu služeb. V praktické části je restaurace představena, jsou charakterizovány její služby a její současná marketingová strategie. Dále se věnuji SWOT analýze, dotazníkovému šetření a finanční analýze, které jsou podklady pro konkrétní doporučení v oblasti marketingového mixu a vytvoření návrhu nové marketingové strategie.
Marketing ve svatební fotografii
TVAROH, Jiří
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.