Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vstup zahraniční firmy na trh EU
Kryuchkov, Dmitriy ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Gunina, Daria (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřená na jeden aspekt mezinárodního obchodu, jehož cílem je prozkoumat vstup běloruské společnosti do zemí Evropské unie, popřípadě její export do Evropské unie. V teoretické části se bude zkoumat mezinárodní obchod a budou popsány jednotlivé metody, které budou nejvíce užívány v praktické části této práce. Jedná se především o situační analýzu 4C, Porterův model pěti sil a mezinárodní marketingový mix. Práce by se měla stát vodítkem pro nové společnosti, které chtějí zahájit svoje mezinárodní podnikání na trhu Evropské unie.
Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha
Kaslová, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Špičáková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je přestavit marketingové aktivity studentské organizace AEGEE-Praha, definovat a analyzovat její konkurenční prostředí a na základě analýzy a dotazníkového šetření navrhnout marketingovou strategii. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako marketingová strategie, marketingová komunikace nebo studentská organizace, dále je pak představení organizace a její lokální aktivity. V praktické části práce popisuji marketingové nástroje, kterých využívá AEGEE-Praha, a hodnotím konkurenci. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které mi pomohlo zjistit, jak se obecně staví mladí lidé ke studentským spolkům, a jaké je jejich povědomí o aktivitách AEGEE-Praha. V práci jsou využity informace z odborné literatury, analýza dotazníkového šetření a vlastní zkušenosti.
Podnikatelský plán investiční činnosti pro rozvoj firmy KUBESO
Bednář, Jan ; Umlauf, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku střešních oken. Specifikuje celý podnikatelský plán investice do rozvoje stávající firmy. Práce analyzuje současnou situaci trhu, vnitřní a vnější prostředí pomoci které je následně sestaven podnikatelský plán za účelem zvyšování tržeb a růstu firmy.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Horák, Tomáš ; Beránek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku posilování konkurenceschopnosti společnosti QUALITY GELATO DOLCE S.R.O., která provozuje cukrárny pod obchodním jménem AIDA. Teoretická část práce se zabývá poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilování konkurenceschopnosti. V praktické části jsou tyto poznatky využity v praxi. V analytické části je identifikována samotná společnost, v této části je společnost analyzována z pohledu vnitřního a vnějšího okolí firmy a na základě těchto výsledků jsou navržena řešení, která by měla vést ke zlepšení svého postavení v konkurenčním boji. Práce poskytuje konkrétní kroky ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku
DVOŘÁK, Tomáš
Diplomová práce se zabývá zásadami tvorby marketingového mixu a cílem práce je na základě principů marketingové činnosti navrhnout postup tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku. Pro diplomovou práci byl vybrán podnik, který se věnuje prodeji, půjčovně, bazaru a servisu lyžařského vybavení. V první části práce je realizována analýza tvorby marketingového mixu ve vybraném podniku a výsledky analýzy objasňují, proč by bylo přijatelné vytvořit marketingový mix pro letní sezónu. V další části práce je navržen postup tvorby marketingového mixu, ve kterém jsou zohledněny možnosti firmy, konkurenční prostředí, ale především potřeby, přání a požadavky zákazníka.
Zavádění procesu Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Kulhánková, Nikola ; Matulík, Ondřej (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je představit možnosti využití Competitive Intelligence pro predikci budoucích kroků konkurence. V první části práce je popsána aktuální situace firmy a teoretická východiska. Ve druhé části práce jsou uvedeny možné metody aplikace systému konkurenčního zpravodajství ve firmě.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí Cíle: Cílem této práce je provést výzkum spokojenosti zákazníků vybraných konkurenčních fitness center a zjistit, se kterými aspekty nabízených služeb jsou návštěvníci nespokojeni a se kterými naopak spokojeni. Šetření má také odhalit nejdůležitější kritéria ovlivňující výběr fitness centra. Na základě výsledků výzkumu budou vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je zvolena metoda osobního dotazování a vzorek respondentů je dostupný, jelikož jsou dotazováni jak současní, tak bývalí zákazníci zvolených fitness center, kteří jsou nejsnáze k dispozici. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků a respondenti jsou oslovováni před vstupy do jednotlivých fitness center. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejdůležitějším faktorem ovlivňujícím výběr fitness centra je cena, následuje čistota provozovny a kvalita vybavení. Fitness centrům je navrženo zaměřit se na tyto faktory. Podle výsledků provedeného výzkumu jsou zákazníci nejvíce spokojeni s ochotou a dostupností zaměstnanců a nejméně s rezervačním systémem. Klíčová slova: osobní dotazování, spokojenost zákazníka, fitness centrum, konkurenční prostředí
Postavení deníku Guardian na britském tiskovém trhu
Šmídová, Radka ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Cihlářová, Gabriela (oponent)
Bakalářská práce "Postavení deníku Guardian na britském tiskovém trhu" se skládá ze tří částí. První část pojednává o masovém tisku a jeho vývoji ve Velké Británii. Stručně je popsána historie vzniku prvních deníků v 18. století, jejich vzestup během průmyslové revoluce v první polovině 19. století, dále potom období, kdy tisku vládli takzvaní tiskoví baroni a druhá polovina 20.století, kdy tisk začaly ovládat velké mediální konglomeráty. Současnost tiskového trhu je zkoumána z pohledu třídního rozdělení, typického pro Velkou Británii, s postupující bulvarizací, která stále více zasahuje seriózní tisk, i v souvislosti s rozšiřující se mocí internetu. Důležitý je také vliv médií na politiku a naopak, obzvlášť ve spojení s vlastnickými vlivy. Celá druhá část je věnována deníku Guardian, především jeho historii počínající v roce 1821, kdy Guardian vznikl v Manchesteru jako regionální noviny s názvem Manchester Guardian, který deníku zůstal až do roku 1959. Jedním z nejzajímavějších aspektů současnosti Guardianu jsou jeho webové stránky listu, spuštěné již v roce 1999. Třetí část práce přináší analýzu rubriky Media Guardian v kontextu ostatních rubrik a obsahu Guardianu v letech 1990 a 2000, ale zabývá se také tématy příspěvků rubriky a jejími autory v obou sledovaných letech.
Firma v konkurenčním prostředí
Dvořáková, Lenka ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku firmy v konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou popsány formy podnikání. Jak popis konkurence dokonalé, tak i nedokonalé. Je zde charakterizován marketingový mix, vnitřní i vnější prostředí firmy a blíže specifikovány vybrané analýzy z obou těchto prostředí. Vlastní práce se zaměřuje na tři mediální agentury, které jsou podrobněji popsány. Jsou charakterizovány také lokality, kde vybrané agentury působí. Od místa působení se odvíjí postavení na trhu těchto firem a tím jejich konkurenceschopnost. Na tyto firmy aplikuji analýzy, konkrétně Porterův model pěti sil a SWOT analýzu. Zaměřuji se také na reklamu, jakož to důležitou součást marketingového mixu, která je pro srovnávané agentury velmi důležitá. Praktická část obsahuje také průzkum a dotazník. Průzkum se zaměřuje na vliv reklamy na veřejnost a dotazník na kulturní akce. V práci jsou porovnány celkové zjištěné tržby, zhodnoceny výsledky analýz, průzkumu i dotazníku a jsou navrženy podněty, kterými by mohly agentury dosáhnout lepšího postavení na trhu.
Analýza konkurenčního prostředí CK
Holbusová, Jana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Alexandria. Jejím cílem je vytvoření uceleného rámce pro systematické provádění konkurenční analýzy. Využívány jsou základních principy Competitive Intelligence respektující specifika trhu cestovních kanceláří. První část představuje cestovní kanceláře obecně, následuje popis konkurenčního a tržního prostředí CK. Další teoretická část se věnuje konkurenčnímu zpravodajství. V praktické části je nastíněno konkrétní možné využití CI.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.