Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Crowdfunding: Metody, možnosti a využití v českém hudebním průmyslu
Prošková, Radka ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice crowdfundingu, jeho metodám a možnostem, s ohledem na využití v oblasti českého hudebního průmyslu. První část práce objasňuje základní pojmy z oblasti fundraisingu a snaží se tak definovat crowdfunding a zasadit jeho mechanismy jak do historického kontextu, tak do kontextu alternativního financování kultury v současnosti. Formou eseje jsou zde nastíněny proměny hudebního průmyslu na světovém i domácím trhu od druhé poloviny dvacátého století po současnost, v nichž je možné spatřovat prvotní impulzy k vyhledávání alternativních zdrojů financování kultury, zejména hudby. Teoretická část dále vysvětluje, jak probíhají nebo by měly probíhat crowdfundingové kampaně a jaká jsou jejich specifika. Práce mapuje vznik a fungování crowfundingu v zahraničí a v českém prostředí, zaměřuje se na provozovatele poskytující platformu k realizaci crowdfundingových kampaní a provádí jejich analýzu a porovnání. Výzkumná část práce pak popisuje mechanismy crowdfundingových kampaní, zaměřených na hudbu v českém prostředí, v praxi. Prostřednictvím dvou případových studií přináší kvalitativní analýzu úspěšných hudebních projektů, které využily v letech 2012 a 2014 možnosti crowdfundingu v českém hudebním průmyslu. Součástí obou studií jsou nestrukturované rozhovory se zadavateli a tvůrci kampaní, z nichž plynou specifika, výhody i nedostatky využití crowdfundingu v hudbě.
Revealing the Hidden Symbols and Agendas within Music Videos
Turski, Andrew ; ANGIOLILLO, Mary Carmel (vedoucí práce) ; DVOŘÁK, Tomáš (oponent)
The objective of this thesis is to explain and better understand the reoccurring themes and symbols in the music industry that are seen as evil, and which are commonly associated with the infamous, secret society: The Illuminati. It is important to know the significance of these themes and symbols, and the effect they have on the viewers on a subconscious level. This, in turn, allows a better understanding of the future of the American music industry (which, in part, influences the future of society). The paper begins with a brief overview of the Illuminati and their main objectives. Moving towards a history of symbols used, the basis of this research is an analysis of various music videos (including a live performance) and how they affect the public through two negative ways: instilling a satanic presence through rituals and reinforcing sexual perversion. In conclusion, there are many themes and symbols that appear repeatedly in the music industry that should not be ignored due to their significance. Although the spectrum of music videos that have these negative effects is quite broad and difficult to summarize in one study, this research will act as a stepping stone into a much needed realm of exploration
Prezentace české kultury v zahraničí – možnosti exportu české alternativní hudby
Rejchrt, Oskar ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zkoumání možností, jak lze podporovat export současné české alternativní hudby. Autora práce zajímá, jakou roli hrají v zahraničí v tomto oboru takzvané exportní kanceláře a proč tato kancelář neexistuje i v České republice. Úvodní část práce se věnuje formám podpory české alternativní hudby ze státního sektoru, ze soukromého sektoru a z finančních prostředků Evropské unie. Následuje popis stávající fáze vývoje české hudebně exportní kanceláře a popis aktuálních snah o její zřízení. Třetí pasáž teoretické části práce popisuje vybrané exportní kanceláře v zahraničí. Praktická část hloubkově analyzuje fungování dvou vybraných exportních kanceláří v zahraničí a jednoho fungujícího českého exportního projektu. Závěrem formuluje autor práce, na základě předchozích zjištění a analýz, vlastní doporučení a rady pro vznikající českou exportní kancelář.
Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Špicová, Jarmila ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými nástroji digitálního marketingu a je-jich využitím v hudebním průmyslu. Cílem mé diplomové práce je analýza dostupných nástrojů a následné vymezení míry užívání. Hlavní výzkumná otázka zní Jaké nástroje digitálního marketingu jsou v současné době nejvíce používané v hudebním průmyslu?. K řešení této otázky jsem zvolila výzkumných metod pozorování, studia dokumentů a písemného dotazování aplikovaných na Českou republiku. Přínosem této práce je návod na zefektivnění užívání jednotlivých nástrojů digitálního marketingu pro hudebníky České republiky.
Rockový fanoušek jako příjemce marketingové komunikace
Palounek, Martin ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zaměřuje na získání informací o rockovém fanouškovi, které budou využitelné pro potřeby marketingové komunikace. Popisuje, jak se rockeři odlišují od běžné populace v základních popisných charakteristikách, hodnotách, názorech, postojích a životním stylu. Tyto rozdíly zkoumá také na úrovni jednotlivých dílčích žánrů a zároveň se snaží nalézt společné prvky. Zabývá se poselstvím, symbolikou a hlavními myšlenkami rockové hudby, přičemž se soustřeďuje i na a historický a společenský kontext vzniku a vývoje žánru a významných subžánrů. Nahlíží do problematiky sociálních skupin a detailněji popisuje vybrané subkultury. Shrnuje nejnovější poznatky z oblasti hudební sociologie a marketingu hudby a tyto poznatky propojuje v kontextu rockového žánru. Zároveň se také snaží k rocku a jeho subžánrům přiřadit konkrétní archetyp. V rámci práce vycházíme z předpokladů, že rockoví fanoušci se v některých ohledech významně liší od zbytku populace a že významné odlišnosti můžeme nalézt i na úrovni subžánrů. Zároveň však také očekáváme, že některá specifika jsou společná všem dílčím žánrům. Domníváme se, že umělci a hudební marketéři k marketingové komunikaci přistupují spíše intuitivně a v komunikaci s fanouškem využívají symboliky, historických odkazů a archetypů. Samotný výzkum sestává ze tří okruhů. Prvním je analýza sekundárních dat databáze MML-TGI společnosti Median za rok 2013, použitými metodami byla obecná a křížová analýza, jejichž cílem bylo nalézt diference mezi jednotlivými žánry a subžánry v popisných charakteristikách, hodnotovém systému a výrocích o životním stylu. Dále byla provedena obsahová analýza přední strany obalů nejvýznamnějších rockových alb za účelem hlubšího prozkoumání rockové symboliky. Poslední část práce je tvořena rozhovory s profesionály v oblasti hudebního průmyslu, kteří odpovídali na otázky týkající se charakteristiky žánru, fanoušků a praxe v marketingové komunikaci.
Strategie prezentace hudební skupiny
Kaderková, Aneta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nedvěd, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trendů v oblasti prezentace hudebních skupin a možností praktické aplikace vhodných vzorců v případě tvorby komunikační strategie hudební skupiny Bek Ofis. Výzkumnou metodou této práce je dotazování.
Ekonomická analýza loudness war
Vilím, Tomáš ; Melzochová, Jitka (vedoucí práce) ; Svoboda, Miroslav (oponent)
Cílem práce je zjistit, zda fenomén loudness war (války hlasitostí) ovlivňuje úspěch individuálních písniček na žebříčku Billboard Hot 100. V teoretické části je ekonomickému publiku představena tato spíše technická problematika, následně je zmapován distribuční řetězec hudebních nahrávek a v míře nezbytné je nahlédnuto i do rozhodování spotřebitelů. Po identifikaci několika faktorů, u kterých existující teorie předpokládá významný vliv na umístění na žebříčku, následuje sestavení modelu využívajícího metodu nejmenších čtverců pro zodpovězení zmíněné otázky. Nepotvrdilo se, že je větší míra komprese dynamiky korelována s lepším umístěním v hitparádě, proto považuji existenci loudness war za selhání trhu.
Specifika amerického maloobchodního trhu s hudbou
Beránek, Tadeáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice maloobchodního trhu Spojených států amerických. Především se zaměřuje na trh nahrané hudby a jeho specifika. Práce je koncipovaná jako tři hlavní části, jež jsou propojeny hlavním tématem a vzájemně se doplňují. První část slouží jako teoretický úvod do problematiky hudebního trhu USA. Je zde zmíněna základní terminologie, analýza podnikatelského prostředí USA a porovnání trhu hudebních nahrávek s ostatními zábavními trhy. Druhá část pojednává o historii trhu a především o jeho ekonomických výkonech -- tržbách a prodaných kusech ve sledovaném období 1989-2012. Poslední část zevrubně zkoumá hudební business, jeho subjekty a procesy. Dílčí kapitoly analyzují hudebního spotřebitele, zaměřující se na autorské právo a finanční aspekty nahrávání a vydávání hudebních nahrávek.
Dopad internetu na hudební průmysl ve vybraných zemích
Frídl, Adam ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem internetu na obchod s hudbou. Porovnává zhoršující se stav v České republice se situací v Německu, kde je trend opačný. Součástí této práce je i analýza dotazníkového šetření pro zjištění příčin pro tyto trendy, z čehož plynou i následná doporučení. Vypracován je rovněž rozbor současných internetových obchodů v ČR a predikace nejúspěšnějších z nich na tuzemském trhu včetně odůvodnění.
Analýza aktivit jihokorejských firem z hudebního průmyslu na evropských trzích
Vohradská, Zuzana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Práce se zabývá analýzou aktivit jihokorejských firem z oblasti hudebního průmyslu na trzích v Evropě, a to na základě dotazníkového šetření. První část práce se zaměřuje na teorii a popisuje korejskou populární hudbu, průřez její historií, významné společnosti v odvětví a aktivitu na zahraničních trzích. V dalších teoretických kapitolách následuje definování základních marketingových pojmů, teorie marketingového výzkumu, jeho metod a vyhodnocení a využití, marketingový výzkum v kultuře, souhrn ekonomické situace v Jižní Korei a rozdíly v obchodním jednání Korejců a Evropanů. V praktické části práce autorka podrobněji popisuje vybrané firmy, jejich produkt a aktivity v Evropě. Následuje úvod k výzkumu a informace o dotazníkovém šetření. V poslední části práce je již samotné vyhodnocení a interpretace zjištěných výsledků, závěry plynoucí ze získaných informací a navrhovaná řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.