Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání green marketingu a greenwashingu.
Horychová, Tereza ; Šmída, Zbyněk (vedoucí práce) ; Riedl, Marcel (oponent)
Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s oblastí zeleného marketingu (s tzv. green marketingem) a odkrývá i jeho méně známou, stinnou stránku - greenwashing. V práci jsou tyto pojmy definovány a rozebrány z hlediska jejich vývoje, konceptu a typologie. Práce má za cíl zjistit míru výskytu greenwashingu, tedy možnosti dosáhnout environmentální image bez ekologických aktivit a porovnat ji s rozsahem skutečného zeleného marketingu. V praktické části je proveden rozbor 50 nejhodnotnějších společností dnešní doby, které jsou lidmi považovány za šetrné vůči životnímu prostředí. Tímto rozborem jsou získána potřebná data. Výsledků je dosaženo provedením komparativní analýzy, která odhalí, jaké společnosti se greenwashingu dopouští. Vyhodnocením analýzy je zjištěn poměr výskytu green marketingu a greenwashingu, nejčastější výskyt jednotlivých technik greenwashingu a v jakých oborech se greenwashing nejčastěji vyskytuje. Toto vyhodnocení je prezentováno ve výsledcích práce.
Green Marketing v Loving Hut
Vu Dinh, Giang ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
První část práce se zabývá pojmem green marketing a jeho historií. Dále jsou uvedena základní pravidla úspěšného green marketingu. V praktické části je stručně představena firma Loving hut a její green marketingové strategie. Následně je pomocí průzkumu zanalyzováno vnímání zákazníků produktů této firmy. Poslední náplní práce je návrh a doporučení pro zlepšení dosavadních green marketingových aktivit. První hypotézu (tj. že mezi zákazníky restaurace Loving Hut tvoří vegani minimální podíl) práce na základě dotazníkového šetření potvrzuje. Druhou hypotézu (tj. že zákazníci Loving Hut vnímají zelené aktivity této firmy) naopak toto šetření vyvrací.
Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Trojánek, Štěpán ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda jsou marketingové komunikace a udržitelný rozvoj ze své podstaty v rozporu, či mohou-li být pro sebe navzájem přínosem a jak tuto synergii uplatnit v praxi. Nejdříve je v obecné rovině zkoumán vliv marketingových komunikací na udržitelný rozvoj, téměř výhradně co se obsahu komunikace týče, a následně je nastíněna role, kterou by marketingové komunikace na cestě za udržitelným rozvojem mohly hrát. V druhé části je nahlíženo na udržitelný rozvoj jako na příležitost pro marketing vč. komunikací a jako vhodná reakce na tuto příležitost je představen tzv. udržitelný marketing. Poté je krátce analyzována současná situace v ČR. Velká část práce je věnována konkrétním komunikačním doporučením pro firmy praktikující udržitelný marketing, ať už v rovině produktu, brandu či celé organizace. Následně jsou tato doporučení ilustrována na hodnocení vybraných tiskových reklam. V závěru práce jsou shrnuty tři způsoby, kterými marketingové komunikace mohou k udržitelnému rozvoji, dle autorova názoru, přispět: přenášení relevantních informací, normalizace udržitelného chování a vzdělávání.
Green marketing
Kymlová, Šárka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce seznamuje čtenáře se základními pojmy týkající se nového směru v marketingu -- tzv. green marketingu. Ukazuje na jeho specifika, popisuje jeho vývoj a možnosti aplikace, včetně často se opakujících chyb. Snaží se poskytnout ucelený pohled na danou problematiku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.