Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání green marketingu a greenwashingu.
Horychová, Tereza ; Šmída, Zbyněk (vedoucí práce) ; Riedl, Marcel (oponent)
Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s oblastí zeleného marketingu (s tzv. green marketingem) a odkrývá i jeho méně známou, stinnou stránku - greenwashing. V práci jsou tyto pojmy definovány a rozebrány z hlediska jejich vývoje, konceptu a typologie. Práce má za cíl zjistit míru výskytu greenwashingu, tedy možnosti dosáhnout environmentální image bez ekologických aktivit a porovnat ji s rozsahem skutečného zeleného marketingu. V praktické části je proveden rozbor 50 nejhodnotnějších společností dnešní doby, které jsou lidmi považovány za šetrné vůči životnímu prostředí. Tímto rozborem jsou získána potřebná data. Výsledků je dosaženo provedením komparativní analýzy, která odhalí, jaké společnosti se greenwashingu dopouští. Vyhodnocením analýzy je zjištěn poměr výskytu green marketingu a greenwashingu, nejčastější výskyt jednotlivých technik greenwashingu a v jakých oborech se greenwashing nejčastěji vyskytuje. Toto vyhodnocení je prezentováno ve výsledcích práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.