Název:
Green marketing
Překlad názvu:
Green marketing
Autoři:
Kymlová, Šárka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce seznamuje čtenáře se základními pojmy týkající se nového směru v marketingu -- tzv. green marketingu. Ukazuje na jeho specifika, popisuje jeho vývoj a možnosti aplikace, včetně často se opakujících chyb. Snaží se poskytnout ucelený pohled na danou problematiku.The thesis acquaints readers with the basic ideas of a new trend in marketing -- green marketing. It points out its particularities, historical evolution and potential application, including warning about common mistakes. The thesis aspires to bring an overview of the topic.
Klíčová slova:
biopotraviny; environmentální marketing; green marketing; greenwashing; LCA metoda; Missiva s r.o.; zelený marketing; bioproduct; environmental marketing; green marketing; greenwashing; LCA method; Missiva s r.o.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15072