Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní grafická prezentace dat na WWW
Škrobánek, Kristián ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá interaktivní grafickou reprezentací velkého množství dat,tak aby byl uživateli poskytnut co nejlepší přehled o požadovaných informacích. Po prů-zkumu možností a technologií zabývajících se danou problematikou, byl určen vhodný ná-stroj, vymyšlen koncept a následně navrhnuta samotná data zobrazující aplikace. Mezivýhody tohoto řešení patří přehlednost, rychlost zobrazení, snadná manipulace a intui-tivní průzkum dat. První část práce se zabývá technologiemi, přístupy a návrhem řešeníproblému, druhá pak detaily realizace a testováním aplikace.
WYSIWYG editor pro výuku OOP v Javě
CHOVANEC, Adam
Tato práce je o vytvoření výukového programu, který umožní uživateli lépe porozumět principům OOP a Javě samotné. Jedná se spíše o praktickou část práce, kde výstupem bude samotný program. Hlavní složkou tohoto programu je intuitivnost a možnost tvořit si za pomoci grafických prvků vlastní struktury. Teoretická část by se zaobírala principy OOP. V současné době není moc programů pro začínající programátory, ale co je hlavní, nedokážou myslet objektově. Proto by mohl právě tento program pomoci přimět studenty myslet jinak.
Analýza hlasivkových pulzů
Příkazský, David ; Staněk, Miroslav (oponent) ; Sigmund, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá odhadem hlasivkových pulzů z řečového záznamu. Je zde popsán proces tvorby řeči, dále popis přístrojů pro měření hlasivkových pulzů, přehled softwarových nástrojů umožňující odhad hlasivkových pulzů z řečového signálu. Popis metody IAIF a Sahoo –vy metody pro odhad hlasivkových pulzů. Pro snadnější ovládání zmíněných metod je vytvořeno grafické uživatelské prostředí (GUI) v programu MATLAB.
Vizualizace informací v inteligentní domácnosti
Sakin, Martin ; Viktorin, Jan (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci grafické aplikace zobrazující stav inteligentní domácnosti. Aplikace běží přímo na adaptéru, který komunikuje se senzory a akčními členy. Její grafický výstup je možné zobrazit přes konektor HDMI nebo vzdáleně přes X-Server. Aplikace je implementována v jazyce C++ a využitím grafických knihoven Qt. Cílem je jednoduše a přehledně zobrazit důležité informace o domácnosti i v případě výpadku LAN sítě.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Kendra, Matej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech pro detekci gest - Kinect a Leap Motion. Projekt je zaměřen na vyhodnocení aspektů návrhu deskové hry s těmito prvky a také na potřebnou kalibraci obrazu projektoru a Leap Motionu. Část projektu je věnována popisu deskové hry Osadníci z Katanu, z jejichž pravidel je vytvořena specifikace a možnosti hráče. Podle těchto znalostí je pak popsán návrh hrací sestavy a návrh několika typů rozhraní hry. Práce jednoduchým způsobem popisuje implementaci hry a v závěrečných kapitolách popisuje způsob testování vytvořeného rozhraní. Posledním obsaženým tématem je vyhodnocení z pohledu testovaných uživatelů.
Použití umělých neuronových sítí pro klasifikaci srdečních cyklů
Doležalová, Radka ; Vítek, Martin (oponent) ; Ronzhina, Marina (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím neuronových sítí při klasifikaci EKG. Nejdříve je problematika EKG a neuronových sítí rozebrána teoreticky, v další části je popsáno využití Neural Network Toolboxu pro samotnou tvorbu sítě a vytvoření grafického uživatelského rozhraní v prostředí Matlab. Na učení i testování jsou zde použita EKG data získána při experimentu na králičích izolovaných srdcích, konkrétně jednotlivé cykly (QRST segmenty) z ortogonálního svodu X ze sedmi fází experimentu. Výsledkem práce je GUI, které umožňuje nastavení různých parametrů a struktury neuronové sítě, která je schopná po naučení klasifikovat srdeční cykly podle jejich morfologie do sedmi skupin.
Emulátor koncových prvků inteligentní domácnosti
Brychtová, Hana ; Viktorin, Jan (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci aplikace s grafickým rozhraním emulující činnost koncových zařízení systému inteligentní domácnosti. Tato zařízení slouží k měření veličin a ovládání spínačů. Aplikace je řešena pomocí grafických a síťových knihoven Qt v jazyce C++. Výsledkem je program, který umožňuje jednoduché testování v uživatelsky přívětivém prostředí. Přínosem této práce je umožnění paralelního vývoje serverové aplikace a jejího testování s vývojem hardwarových koncových zařízení.
Uživatelské rozhraní pro zaznamenávání činností
Mešár, Marek ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje proces tvorby aplikace určené na zaznamenávání činností a jejího grafického uživatelského rozhraní. Na úvod bude čtenář stručně seznámen s technikami spravování času a zaznamenávání činností. Jsou zde také uvedeny příklady existujících softwarových řešení k dané problematice. Další kapitola se zaobírá fází návrhu projektu. Dvě následující kapitoly popisují implementační fázi datové a aplikační vrstvy projektu. Autor v nich uvádí vybrané implementační techniky, některé vyskytnuté problémy a jejích řešení. Fáze testování a její výsledky jsou uvedeny v poslední kapitole.
Osobní multimediální knihovna
Koukal, Jan ; Dvořák, Radim (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo seznámit se se specifikacemi multimediálních souborů a jejich atributů a také prostudovat možnosti, kterých lze využít pro jejich správu. Dále bylo nutné zaměřit se na již hotová řešení podobného typu, z nichž bylo možné se inspirovat a čerpat zkušenosti. Cílem práce bylo z nabytých zkušeností a poznatků navrhnout funkční multiplatformní aplikaci, která bude umožňovat efektivní správu a prohlížení těchto souborů a poskytovat tak uživateli dostatek relevantních informací. V další části pak byla aplikace implementována a testována a představuje plně funkční výsledek celé práce.
Generování uživatelského rozhraní pro Workflow systém
Šímová, Kateřina ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Pospíšil, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá automatickým generováním uživatelského rozhraní z definovaných metadat, zejména generováním uživatelských formulářů. Dále řeší úpravy metadat a čtení a ukládání uživatelských dat ve formulářích. V práce se obecně pojednává o pojmu workflow a workflow systémech, pro které implementovaný generátor určený. Práce rozebírá možnosti preprezentace workflow dat a vhodné technologie k implementování zadaného problému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.