|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
|
| |
| |
|
Komplexní optimalizace firemního webu
Luska, Filip ; Škoruba, Jan (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na celkovou optimalizaci stávající webové prezentace firmy Genius web za pomoci responzivního řešení, vhodnější struktury, uživatelsky přívětivějšího grafického prostředí, optimalizace pro vyhledávače a marketingu. Vytvořené řešení umožňuje návštěvníkovi pohodlný přístup z jakéhokoli známého zařízení bez narušení struktury webu či nutnosti manuálního nastavení pro dané zařízení. V delším časovém horizontu pak lepší dostupnost díky dobrému umístění ve výsledcích vyhledávání webového prohlížeče.
|
|
Podnikatelský záměr
Bohatová, Kristýna ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem. Cílem této práce je sestavení 3 návrhů, díky kterým by firma Camaieu mohla na trhu lépe obstát, snížit náklady a především zvýšit zisk. Teoretická část je zaměřená na samotný podnikatelský záměr, nejčastější chyby při podnikání, subjekty trhu a také na cíle podniku. V praktické části najdeme konkrétní návrhy.
|
|
Podnikatelský záměr
Bohatová, Kristýna ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem. Cílem této práce je sestavení 3 návrhů, díky kterým by firma Camaieu mohla na trhu lépe obstát, snížit náklady a především zvýšit zisk. Teoretická část je zaměřená na samotný podnikatelský záměr, nejčastější chyby při podnikání, subjekty trhu a také na cíle podniku. V praktické části najdeme konkrétní návrhy.
|
|
Využití firemní kultury k prospěchu firmy
Horňák, Kamil ; Burjanek,, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení fungování společnosti, ta má totiž několik zádrhelů v organizaci a kontrole práce. Je zapotřebí zlepšit způsob motivace, protože zaměstnanci společnosti-obchodní zástupci jsou víceméně na volné noze a je zapotřebí je k zvýšené pracovitosti více nadchnout. Další oblastí je samotná spokojenost zaměstnanců, kde je zapotřebí zainventovat do společnosti, do výpočetní techniky, vozového parku atd.
|
|
Analýza podnikatelského prostředí
Stískalová, Radka ; Kubajura, Pavel (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou podnikatelského prostředí firmy ALBO okna – dveře, s.r.o.. Pomocí SWOT analýzy, pasportizace a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil bude provedena analýza podnikatelského prostředí, ve kterém se firma nachází. Práce rovněž obsahuje zhodnocení příležitostí a rizik plynoucích z daného podnikatelského prostředí.
|
|
Návrh strategie firmy
Dubnický, Peter ; Štěrba, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Podnikání v oboru IT se za poslední léta poměrně výrazně mění. Společnost M Computers s.r.o., podnikající převážně v oblasti prodeje hardware dnes stojí před rozhodnutím, jak na dané změny reagovat a zvýšit tak svou konkurenceschopnost. Cílem předkládané diplomové práce je pomocí metod strategické analýzy prozkoumat současnou pozici společnosti, závěry analýz relevantně zhodnotit a stanovit návrh strategie firmy do roku 2009.
|
|
Řízení průběhu zakázky výrobou
Smrtníková, Lucie ; Hajný, Václav (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se budu zabývat Řízením průběhu zakázky výrobou. K tomuto tématu jsem si vybrala konkrétní firmu, u které jsem čerpala podklady a následně zpracovávala postup realizace zakázky. V práci jsem se dále zaměřila na analýzu současné firemní situace a zabývala se vlastními návrhy řešení. Tyto návrhy jsem aplikovala a následně posoudila jejich přínos.
|