Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza práce personálního oddělení za účelem zvýšení jeho významu a efektivity
Holzerová, Petra ; Smejkalová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá rozborem činností personálního oddělení za účelem zvýšení jeho významu a efektivity. Teoretická část přibližuje problematiku dle odborníků z praxe citované literatury. Praktická část je zaměřena na výzkum činností personalistů a personálních procesů. Na základě provedených analýz jsou v závěru práce navržena doporučení pro podnik.
Rodiče dítěte s postižením
ČAPKOVÁ, Daniela
Tato bakalářská práce se zaměřuje na životní zvláštnosti a zkušenosti rodičů, kterým se narodilo dítě s postižením. Cílem bakalářské práce je, pomocí prováděných rozhovorů zjistit, jakým způsobem je jejich život ovlivňován, limitován, či obohacován postižením jejich dítěte. Dále se práce zaměřuje na to, jaký vliv má tento fakt na vztah mezi rodiči, z jakých opor rodiče čerpali energii, případně jak byl ovlivněn jejich profesní život. Teoretická část se zabývá partnerstvím a následným rodičovstvím obecně, dále specifikuje zátěž spojenou s postižením dítěte a jeho pozitivní, či negativní vliv na manželský vztah. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu, pro který byl zvolen polostrukturovaný rozhovor s rodiči. Rozhovory byly prováděny na výzkumném souboru, tvořeným šesti dobrovolníky, tedy třemi páry. Rozhovor byl prováděn s oběma rodiči současně, kvůli možnosti poskytnutí psychické opory partnera a kvůli možnosti vzájemného doplňování se mezi rodiči. Jak bylo předpokládáno, byly nalezeny rozdíly v postoji matek a otců k této životní situaci.
Očekávání rodičů od poskytovaných sociálních služeb Kaňka o.p.s. Tábor
BERANOVÁ, Diana
V současné době se na poli sociálních služeb, které se věnují dětem se zdravotním postižením a jejich rodinám, rozmáhá zakládání neziskových organizací. Jedná se tedy o stále více aktuální téma. Cílem této práce na téma: Očekávání rodičů od poskytovaných sociálních služeb Kaňka o.p.s. Tábor je identifikovat očekávání rodičů ohledně poskytovaných sociálních služeb Kaňka o.p.s. Tábor. V rámci této výzkumné práce byla definována následující výzkumná otázka: Shodují se očekávání rodičů s poskytovanými sociálními službami? Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část je věnována oblasti rodiny, rodinného prostředí, které je pro děti se zdravotním postižením základním kamenem jejich života. Také rodičů dítěte se zdravotním postižením v kontextu s poskytovanými sociálními službami charakteristickými pro tyto rodiny dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách. Zde je upřesněna sociální služba rané péče, osobní asistence a denní stacionář, které nabízí zařízení Kaňka o.p.s. Tábor. Dále jsou zde uvedeny jednotlivé terapie realizované pro děti se zdravotním postižením. Terapie se zdají být pro tyto děti smysluplné už jen tím, že se děti během terapií zklidní, zabaví, odreagují a dále rozvíjí. Také druhy speciálních pomůcek, které se při činnostech s těmito dětmi hojně využívají a které usnadňují práci nejenom rodinám, ale i dalším pečujícím osobám. Příklady neziskových organizací v jihočeském kraji, které poskytují podobné sociální služby jako organizace Kaňka o.p.s. Tábor a v neposlední řadě se teoretická část věnuje termínu samotného očekávání, očekávání rodičů od sociálních služeb prolínající individuální plánování sociálních služeb, díky kterému se daná organizace může aktivně a lépe zapojit do procesu očekávání od sociálních služeb. Empirická část pojednává o zařízení Kaňka o.p.s. Tábor z hlediska poskytovaných sociálních služeb rodinám dětí se zdravotním postižením, které dané zařízení navštěvují. Do empirické části mimo jiné spadají i ostatní služby, které organizace Kaňka nabízí. Jedná se tedy o terapeutické činnosti, volnočasové aktivity a kroužky, rehabilitačně integrační pobyty, jednorázové aktivity atd. Tato část je také obohacena o základní kazuistiky jednotlivých klientů, jejichž rodiny byly součástí výzkumu. Na základě těchto kazuistik je zřetelnější, kteří klienti se zdravotním postižením zařízení Kaňka o.p.s. skutečně navštěvují. S ohledem na stanovený cíl práce byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie, metoda dotazování, technika polostrukturovaného rozhovoru. Výzkum byl realizován na poli organizace Kaňka o.p.s. Tábor a účastnilo se ho dvacet respondentů. Pro zpracování tohoto výzkumu byla zvolena metoda záměrného výběru, a to deset rodičů, jejichž děti navštěvují zařízení Kaňka o.p.s. Tábor a využívají zde sociální služby a deset rodičů, jejichž děti také navštěvují tuto organizaci a využívají nejenom sociální služby, ale i povinnou školní docházku. V diplomové práci byly stanoveny okruhy otázek, které se týkají dané problematiky očekávání od poskytovaných sociálních služeb Kaňka o.p.s. Tábor. Při zpracování, systematizaci a interpretaci dat bylo využito selektivní kódování v rámci metody obsahové analýzy. Byly vytvořeny kategorie, které usnadňují organizaci a klasifikaci dat. Výsledky diplomové práce ukázaly, že výzkumu se účastnily převážně ženy věkové kategorie v rozmezí 40 50 let a jednalo se nejčastěji o matky těchto dětí. Valná většina rodičů objevila toto zařízení prostřednictvím svých známých a tuto organizaci si vybrali na základě krátké vzdálenosti od jejich bydliště a také, protože se domnívají, že je zařízení kvalitní a tudíž poskytuje i kvalitní sociální služby. Od těchto poskytovaných sociálních služeb očekávají rodiče, jejichž děti užívají v zařízení Kaňka pouze sociální služby zejména spokojenost a radost svého dítěte.
Vnímání IT služby v kontextu řízení
Vencovský, Filip ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Vnímání je fenomén, který přichází do styku s IT službou na několika místech, přičemž v každém z těchto míst mohou být identifikována určitá rizika. Na základě rešerše IT literatury ITIL Service Design, Quality management for IT services a dalších byly identifikovány tři zásadní problémy: problém externalizace potřeb businessu, problém tvorby specifikace služby a problém interpretace specifikace a smluv. K vysvětlení problému jsou použity náhledy z oborů kognitivní a sociální psychologie, filosofie, marketingu a práva. Z relevantních tvrzení je sestaven syntetický model, který hlavní problémy přehledně vysvětluje.
Příchod vysokoškolsky vzdělaných sester na ošetřovací jednotku - očekávání a realita
LESZKOWOVÁ, Dana
Každá doba má své požadavky na úroveň vzdělání a systém vzdělávání ošetřovatelských pracovníků. Člověk, který chce obstát ve své profesi, potřebuje patřičné znalosti. Požadavky na vzdělání jsou dány technickými možnostmi i politickým uspořádáním společnosti. Dříve si ošetřovatelky vystačily s bylinkami a znalostmi předanými z generace na generaci. Dnešní doba je dobou počítačů a obrovského technického pokroku. Ošetřovatelství se stává plnohodnotnou a samostatnou vědní disciplínou. Tento pokrok zvyšuje nároky na vzdělávání zdravotnických pracovníků. Vyžaduje si vysokoškolsky vzdělané odborníky. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaká očekávání měly sestry během studia na vysoké škole a jaká byla realita při jejich nástupu na ošetřovací jednotku. V práci bylo stanoveno 6 výzkumných otázek. Pro tuto práci bylo použito kvalitativní výzkumné šetření. Pro získání informací byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovor obsahoval 25 základních otázek, některé byly rozšířeny o doplňující otázky. Rozhovory byly písemně zaznamenávány a následně zpracovány. Z rozhovorů byly vytvořeny kazuistiky. Nejdůležitější výsledky výzkumného šetření byly zpracovány do kategorizačních tabulek. Výzkumný soubor tvořilo 10 respondentů, kteří pracují v různých typech zdravotnických zařízení v Prachaticích, Českých Budějovicích a v Praze. Z výzkumu vyplývá, že většina sester uplatňuje v praxi nové poznatky získané během studia. Získané výsledky mohou složit jako podnět pro další zkoumání metodou kvantitativního výzkumného šetření.
Očekávání versus realita práce sester na kardiochirurgickém oddělení
BÁRTOVÁ, Marie
V bakalářské práci jsem se zabývala očekáváním sester před jejich příchodem do praxe a konfrontací s realitou práce na oddělení. Očekávání hraje velice významnou roli při zvládání ošetřovatelského povolání. Je zde spousta faktorů, které ho mohou ovlivnit a to, jak negativně tak pozitivně. Rychlé tempo v současných zdravotnických zařízeních od sestry vyžaduje, aby posuzovala, předvídala a hodnotila stav pacientů a během několika minut na něj reagovala tak, aby péče o nemocné byla maximálně účinná a koordinovaná. Tento úkol je obtížný pro každého, ale pro sestru, která je zdravotnictvím zklamána, je to úkol nemožný. Proto je korespondence mezi očekáváním a výslednou realitou práce, tak důležitá.
Výkonnost kapitálových trhů a relativní entropie Tsalise
Vošvrda, Miloslav
Koncept výkonnosti kapitálových trhů je centrálním pojmem v teorii finančních trhů. Tento pojem je obecně užívaný k popsání kapitálového trhu, ve kterém je relevantní informace.
What students expect and what they see: ideology, identity and the Double Auction classroom experiment
Austin, Andrew ; Wilcox, N. T.
Many economists find that classroom experiments using the Double Auction (DA) trading institution are an effective pedagogical tool in introductory economics classes.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.