Název: Vnímání IT služby v kontextu řízení
Překlad názvu: Perception in IT service management context
Autoři: Vencovský, Filip ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalita; management; očekávání; služba; vnímání; expectation; management; perception; quality; service

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33517

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124723


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet