Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh plánování zakázek a řízení nákladů zakázky
Kloc, Oliver ; Mackovík, Jaroslav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o optimalizaci průběhu činností zakázky v organizaci se zaměřením na tvorbu přidané hodnoty zákazníkovi s ohledem na dodací termín a náklady s tím spojené. Společnost se zabývá internetovým prodejem dárkových košů, prostřednictvím svého elektronického obchodu. Práce navrhuje možné změny v průběhu činností zakázky, které povedou k její optimalizaci, konkrétně ke zkrácení času vyřízení a s tím spojené úspoře nákladů.
Komplexní řešení prodeje zboží
Krhovský, Patrik ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílém této práce je analyzovat, navrhnout a implementovat pokladní systém, který prodejci budou moci využívat s běžně používaným hardware, v základní verzi zdarma a celé nastavení systému by měli zvládnout sami. Díky tomu se prodejci můžou vyhnout novým nákladům na provoz. Systém bude fungovat jako služba na serverech Heroku. Uživatelská i serverová část aplikace je implementována v jazyce JavaScript, kde uživatelská část navíc využívá knihovnu React. Mezi sebou komunikují pomocí dotazovacího jazyku GraphQL. Data jsou uložena v relační databázi PostgreSQL a společně s ní se využívá ještě databáze Redis, pomocí které se spouští úlohy na pozadí.
Návrh a implementace informačního systému pro tvorbu e-shopů na modelu dropshipping
Hodoval, Pavel ; Novák, Lukáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu informačního systému na vytváření eshopů na modelu dropshipping a efektivity vývojového týmu. Cílem práce je na základě této analýzy navrhnout a implementovat technická vylepšení a zavést vybrané principy projektového řízení.
Webový informační systém pro vinařskou firmu
Filípek, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace webového informačního systému pro vinařskou firmu. Tento informační systém umožňuje internetové obchodování, administraci webového portálu a propojení s ekonomickým systémem. Další součástí je webové uživatelské rozhraní. Informační systém je navržen, jako webová aplikace. Pro webové uživatelské rozhraní jsou využity technologie: HTML, CSS, JSP, JavaScript. Logická část aplikace je implementována v jazyku Java 7 s využitím frameworku Spring. Pro databázi je využita technologie PostgreSQL. Webová aplikace je připravena pro spuštění na serveru Apache Tomcat.
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Šašek, Marek ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Při podnikání na internetu je klíčové, aby se o webech, jejich produktech a službách poten-cionální zákazníci nějakým způsobem dozvěděli. Těmito zákazníky jsou na internetu ná-vštěvníci, kteří se na daný web dostanou skrze nějaké médium. Jedním často využívaným médiem, které dokáže návštěvníky přivádět, je právě internetová reklama. Tato práce je zaměřena na placenou internetovou reklamu známou pod zkratkou PPC (Pay per click). Cílem je implementace reklamních kampaní pro konkrétní internetový obchod za účelem zvýšení prodeje. K tomu je využita vyhledávací síť Google a reklamní systém AdWords, jenž je představen v teoretické části práce, kde nechybí ani vymezení základních pojmů z online marketingu a popis principů internetové reklamy. Pro úspěšnou reklamní kampaň je potřebné její měření a vyhodnocování, což je v praktické části prováděno pomocí AdWords a analytického nástroje Google Analytics. Práce je navíc zaměřena i na optimalizaci kampa-ní na základě naměřených dat. Na závěr je zhodnoceno splnění cílů a přínos reklam pro inzerovaný eshop.
Využití online marketingových nástrojů pro eshop Psí tlapka
Chu, Hanna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Tsybyktarov, Aldar (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení e-shopu PsíTlapka.cz a doporučení pro jejich další rozvoj na základě provedených analýz. V teoretické části jsou popsány požadavky na provoz e-shopu z hlediska snadného přístupu pro návštěvníka. Dále je tato část věnována online marketingovým nástrojům, které jsou v dnešní době masivně využívány zejména internetovými obchody plánující zvýšit svoji návštěvnost a zisk. V praktické části je pak analyzován obchod PsíTlapka.cz jak z pohledu celku, tak z hlediska jednotlivých online marketingových nástrojů. Analýza se zaměřuje především na použitelnost webových stránek a SEO. Závěrečná část následně obsahuje vyhodnocení těchto analýz a doporučení pro další rozvoj.
Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu
Myšíková, Adéla ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou komunikaci nově vznikajícímu dámskému eshopu. Tohoto hlavního cíle bude dosaženo na základě marketingového výzkumu. Metody: V této práci bude použit marketingový dotazník, pomocí kterého bude navržena marketingová komunikace pro nově vznikající dámský eshop Activelady.cz. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu byly zjištěny vlastnosti a chování sportovních žen, tedy potenciálních zákaznic nového dámského eshopu Activelady.cz. Následně na základě anonymního dotazníku bylo vytvořeno několik návrhů pro marketingovou komunikaci eshopu se zákaznicemi. Jednotlivé návrhy budou poskytnuty majitelům nového dámského eshopu Activelady.cz ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními zákaznicemi. Klíčová slova: marketingová komunikace, marketingový výzkum, eshop
Bariéry elektronického nakupování
Lech, Josef ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Radka, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat rozvíjecí se oblast elektronického nakupování, identifikovat bariéry a navrhnout řešení, či opatření vedoucí k eliminaci překážek, konkrétně pro eShop O2.cz. K dosažení cílů bylo využito teoretických východisek vypracovaných na základě samostatného studia tematicky zaměřené odborné literatury a dostupných informačních zdrojů. Praktická část byla tvořena za využití dotazování a to jak v elektronické, tak osobní rovině. Získaná data byla analyzována, aby bylo možné ověřit stanoveného hypotézy. Výsledky z dotazníkového šetření poukázaly na nedostatečnou komunikaci bezplatné dopravy a platebních metod eShopu O2.cz, zároveň byla učiněna doporučení pro zlepšení konverzní míry mezi návštěvností a dokončenými objednávkami.
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Ho Si, Quyet ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Horovič, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie prodejny (značky) Gentleport na trhu. Gentleport obchoduje s pánskými doplňky dovozenými z Anglie. Teoretická část obsahuje základní pojmy a definice, které jsou dále využívány v praktické části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí, které obsahuje významné subjekty (konkurence, dodavatel, zákazník) a důležité faktory (politické, ekonomické, sociální, technické) ovlivňující chod společnosti. V závěru práce je celkové hodnocení výsledků analýzy, z čehož bude plynout návrh konkrétních opatření pro zlepšení a optimalizaci provozu obchodu.
Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.