Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 162 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Tomášková, Lenka ; Ing.Jan Seman (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce je návrh vhodné strategie na zefektivnění prodeje seznamovacích zájezdů přes internetové stránky společnosti CA PeLe s.r.o.. V teoretické části se zabývám samotnou definicí elektronického obchodování a internetového marketingu. V analytické části jsem popsala marketingový mix firmy a zanalyzovala konkurenci cestovní a seznamovací agentury. Na základě získaných poznatků jsem navrhla vhodné řešení elektronického obchodování a vhodnou internetovou propagaci.
Návrh eCommerce portálu společnosti ARKOV
Urban, Jiří ; Tichý, Martin (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je doporučit a navrhnout systém, který zefektivní internetovou komunikaci mezi zákazníkem a firmou. Konkrétně se práce bude zabývat zhodnocením možností vytvoření nového e-Commerce portálu firmy a jeho návrhem, včetně on-line propojení s informačním systémem SAP Business One. Výsledkem práce bude doporučený návrh nejlepšího a zároveň cenově dostupného řešení pro firmu.
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Implementation of E-commerce
Šúryová, Tatiana ; Ing. et Ing. Gregor T.Kovács (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the creation a web presentation of e-commerce of a firm. It includes descriptions and analysis of the specific subject. Also it contents suggestion of electronic commerce, which should contribute to a stable position of the firm in this market, to increase awareness among customers and ultimately to increase profits. Then it describes the problems related to implementation of e-commerce and economic evaluation of the proposal for electronic commerce.
Řízení rizik v oblasti provozu elektronického obchodu
Janda, Tomáš ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou provozu elektronického obchodu a analýzou rizik na konkrétním příkladu společnosti, která chce prostřednictvím internetového obchodu prorazit na trh. Práce se opírá o teoretický základ z oblasti elektronického podnikání, elektronického obchodování, funkcí e-obchodu, informačních systémů a inženýrství rizik. Na základě teoretických východisek byla různými metodami zpracována analýza rizik a návrhy, jak těmto rizikům předcházet, případně je mírnit na přijatelnou úroveň.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Širáň, Josef ; Nosek, Zdeněk (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je provedena analýza stránek Zaujmete.cz. Na základě vzniklé analýzy a separace produktu nálepky na nehty, je navržen elektronický obchod pro daný produkt. Součástí práce je i vytvořený nový koncept elektronického obchodu a návrhy pro upoutání zákazníka včetně grafických návrhů.
Internetový marketing elektronického obchodu
Balharová, Lucie ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je na základě podrobné situační analýzy navržena nová marketingová strategie společnosti FAROT s.r.o., která působí na trhu v oblasti fitness a obchoduje se sportovním náčiním, přičemž jsou definovány i dílčí strategie pro jednotlivé prvky marketingového mixu.
Model elektronického obchodu
Jaroš, Petr ; Čihák, Leo (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje vybrané problémy elektronického obchodování. Popisuje současný stav a obsahuje návrh modelu elektronického bankovnictví. Realizace tohoto návrhu povede ke zkvalitnění nabízených služeb.
Založení elektronického obchodu s pneumatikami
Richtr, Roman ; Svoboda, Luděk (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá návrhem podnikatelského plánu pro vytvoření elektronického obchodu s pneumatikami. Součástí návrhu podnikatelského plánu jsou obchodní, marketingový, organizační a finanční plán a riziková politika. Podkladem pro návrh samotný jsou zpracované analýzy vnitřního a vnějšího okolí zakládaného podniku v analytické části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 162 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.