Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu slevových serverů
Sýkora, Petr ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Slevové servery se těší v České republice velkému zájmu již od začátku svého působení v roce 2010. Tato práce se zabývá analýzou slevových serverů a klade si za cíl představení jednotlivých činností, které provozování slevového portálu obnáší, ale také otázku, zda model slevových portálů je dlouhodobě udržitelný. V první kapitole jsou popsány jednotlivé strany, které se hromadného nakupování účastní a marketingový mix slevových portálů. Druhá kapitola se věnuje historii a vývoji slevových serverů. Ve třetí kapitole je představen vybraný server a jeho obchodní strategie, čtvrtá kapitola se věnuje marketingovým aktivitám. Poslední pátá kapitola popisuje výhled do budoucna a možný vývoj v dalších letech.
Pobídky v obchodních vztazích
Vácha, Jan ; Pelák, Jiří (vedoucí práce) ; Ševcovicová, Edita (oponent)
Obsahem diplomové práce jsou pobídky v obchodních vztazích z pohledu účetnictví a daní. Práce je zaměřena zejména na pobídky v nájemních vztazích, skonta, bonusy, slevy a věrnostní programy. Práce diskutuje různé možnosti účetního řešení pobídek z pohledu poskytovatele i příjemce. Zároveň se zabývá i otázkou daňového řešení. Součástí práce je porovnání účetního řešení dle platných českých předpisů a Mezinárodních standardů účetního výkaznictví IFRS.
Směnky a jejich úloha v mezinárodním obchodě
Jinoch, Pavel ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Chaloupka, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat fungování směnek ve vybraných oblastech mezinárodního obchodu, a to s důrazem na jejich zajišťovací a úvěrovou funkci. První kapitola představuje jakýsi úvod do problematiky směnečných vztahů, tj. vymezuje jejich jednotlivé účastníky, blíže specifikuje podstatné náležitosti směnky a rozebírá hlavní efekty vyplývající z aplikace směnečných doložek. Jádrem této části je analýza operací, které lze se směnkami realizovat. Druhá kapitola pojednává o možnostech využití tohoto cenného papíru v rámci bankovních produktů, a sice dokumentárního akreditivu, dokumentárního inkasa, eskontního úvěru a forfaitingu. Poslední kapitola je věnována rozboru blankosměnky, přičemž důraz je kladen zejména na rizika, která jsou s tímto zajišťovacím instrumentem spojená
Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti
NOVÁKOVÁ, Jana
Tématem mé práce je podpora prodeje. Podpora prodeje je jedním z nástrojů nepřímé komunikace v marketingu. Zahrnuje soubor různých motivačních nástrojů převážně krátkodobého charakteru, vytvářených pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých výrobků či služeb. Podpora prodeje dokáže zákazníka okamžitě motivovat k uskutečnění obchodu. Její význam stále roste. Podpora prodeje proto představuje aktuální výhody, které zvláště v současné době hrají velmi významnou roli v konkurenčním boji. Podpora prodeje stejně jako ostatní nástroje propagace souvisí s finančními, účetními, daňovými a dalšími aspekty. Právě jejich vzájemná interakce představuje výsledný efekt podpory prodeje. Vše se promítá do evidence, resp. způsobu vedení účetní a daňové evidence.
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Škodová, Ivana ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Práce zkoumá, z jakého důvodu nabízejí prodejci své produkty na serverech hromadného nakupování. Na základě teorie byly vybrány znaky, které se dají očekávat u dané strategie prodávajícího. Tyto předpoklady jsou testovány v praktické části pomocí dotazníků, které byly zasílány prodejcům. Teorie předpokládala, že při úsporách z rozsahu bude nabídka obsahovat vyšší množství kuponů nutných pro aktivaci slevy. U reklamy se předpokládalo, že budou nabídky obsahovat omezení počtu kuponů na zákazníka. U výkyvů poptávek by mělo být rozhodující období, ke kterému se nabídka vztahuje. Cenová diskriminace by neměla být omezena celkovým množstvím kuponů. Zároveň by v nabídce nemělo být omezené celkové množství kuponů na zákazníka. Výsledkem práce je vyvrácení hypotézy o úsporách z rozsahu. Naopak reklama a výkyvy poptávky již odpovídají předpokladům, které nabízí teorie. Ačkoliv i cenová diskriminace splňovala teoretické předpoklady, nepodařilo se získat dostatečně velký soubor pro potvrzení hypotézy.
Potřeby a zájmy mládeže v oblasti cestovního ruchu
Černá, Jana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Valovičová, Eliška (oponent)
Práce je věnována cestovnímu ruchu mládeže se zaměřením na potřeby a zájmy. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu tohoto segmentu a marketingovým výzkumem. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření s cílem zjistit preference studentů vybraných vysokých škol v návaznosti na služby poskytované cestovními kancelářemi. Získaná data jsou následně porovnána s informacemi uvedenými v teoretické části a slouží jako východiska pro marketingové doporučení cestovní kanceláři Autoturist, a. s.
Analýza slevových serverů typu Groupon.com
Nedvídek, Daniel ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Dudáková, Tereza (oponent)
Práce se zabývá prodejem zboží a služeb přes slevové servery typu Groupon.com, které jsou novinkou na českém internetu. Součástí práce je popis principu, na kterém je tento model prodeje založen, jeho vznik, vývoj a možné alternativy prodeje. Dále důvody, proč je tento prodej v dnešní době, tak populární, a to z pohledu prodávajících, kupujících i zprostředkovatelů. Ve své práci jsem použil model, kterým se pokusím vysvětlit závislost počtu prodaných kusů na zvolených proměnných. Model je založen na datech z již proběhnutých prodejů na českých slevových serverech. Dále ve své práci interpretuji výsledky svých dotazníků, které byly vyplněny, jak prodávajícími, tak i kupujícími.
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Majstrová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Hromadné nakupování se slevou se v posledním roce stalo na českém internetu značně rozšířeným trendem. Tato práce se zabývá fenoménem hromadných slev a klade si za cíl zjistit, jak tento systém funguje a proč k němu jednotlivé strany přistupují. První kapitola uvádí, jak se hromadné nakupování vyvíjelo ve světě a jak jej nyní chápeme v ČR. V druhé kapitole je představeno několik důvodů, které motivují zákazníky a podnikatele k zapojení do systému a marketingové aktivity zprostředkovatelů, které na zákazníky při rozhodování působí. Třetí kapitola detailně popisuje celý proces spjatý se slevovými aktivitami a kapitola čtvrtá analyzuje názor českých zákazníků a podnikatelů na slevové kampaně.
Servery hromadného nakupování
Kopřiva, Michal ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Špecián, Petr (oponent)
Práce analyzuje systém šíření slev pomocí serverů hromadného nakupování. Hromadné nakupování je vymezeno jako druh distribuce kuponů, které jsou jedním z druhů slev. Následná analýza na datech o prodejích a dotazníkovém šetření shrnuje, že limity, které charakterizují hromadné nakupování, nejsou výrobci příliš využívány. Dále ukazuje, že společenský aspekt prodeje je zásadní odlišností od ostatních druhů kuponů. Analýza sortimentu zjišťuje, že se jeho struktura zásadně liší od klasických kuponů. Servery hromadného nakupování prodávají hlavně novinky na trhu a služby se společenským rozměrem.
Tvorba a aplikace systému řízení pohledávek v konkrétním podniku
DOLEŽALOVÁ, Lenka
Tématem bakalářské práce je tvorba a aplikace systému řízení pohledávek v konkrétním podniku. Cílem této práce je provést analýzu současného stavu přidělování výše rabatů, posouzení základních kritérií rozhodovacího procesu {--} splatnost faktur, upomínací cyklus, konkurence v dané oblasti, hodnocení v různých časových horizontech. Prakticky aplikovat vlastní návrh systému řízení pohledávek, analyzovat dopad nového systému na rentabilitu a platební schopnost podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.