Název: Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti
Překlad názvu: Sales promotions, its structure, economics, accounting and tax context
Autoři: NOVÁKOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: Tématem mé práce je podpora prodeje. Podpora prodeje je jedním z nástrojů nepřímé komunikace v marketingu. Zahrnuje soubor různých motivačních nástrojů převážně krátkodobého charakteru, vytvářených pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých výrobků či služeb. Podpora prodeje dokáže zákazníka okamžitě motivovat k uskutečnění obchodu. Její význam stále roste. Podpora prodeje proto představuje aktuální výhody, které zvláště v současné době hrají velmi významnou roli v konkurenčním boji. Podpora prodeje stejně jako ostatní nástroje propagace souvisí s finančními, účetními, daňovými a dalšími aspekty. Právě jejich vzájemná interakce představuje výsledný efekt podpory prodeje. Vše se promítá do evidence, resp. způsobu vedení účetní a daňové evidence.
Klíčová slova: podpora prodeje; program podpory prodeje; slevy; discount; sales promotions; sales promotions programme
Citace: NOVÁKOVÁ, Jana. Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9570

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-86170


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-20, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet