Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvoření korporátní a business strategie AQE advisors a.s.
Hebron, David ; Pařil, Vilem (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zapracování návrhu korporátní strategie, vedoucí k vymezení jednotlivých SBU a základních směrů tvorby následné obchodní strategie. Práce obsahuje teoretické poznatky související s problematikou návrhu strategie a strategickou analýzou současného stavu společnosti.
Návrh implementace metody Balanced Scorecard ve společnosti
Lojdová, Marie ; Bühn, František (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem implementace metody Balanced Scorecard ve společnosti. Cílem práce je zvýšení efektivity strategického řízení, čehož bude dosaženo právě správnou implementací této metody. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy oblasti strategického řízení společnosti a dále je popsána metoda BSC, postup její implementace a rizika. Praktická část je zaměřena na tvorbu strategie firmy a implementaci modelu BSC v konkrétní společnosti. Jako pomocný nástroj pro rozhodování managementu byl vytvořen model fuzzy a poté veden dialog s fuzzy expertním systémem.
Business Development of the Company
Tamajka, Lukáš ; Henzl, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
This master´s thesis suggests a business plan for further progress of an existing company “i-Studio Ltd”. It is looking at opportunities in already operating branch. It is trying to suggest a project which would lead to better profitability, expenditure and stabilizing of current market share and also strengthen the company name. The aim of thesis therefore is, on the base of an analysis, to propose such a project, where previous results and experiences are going to be used, to make competitiveness and further progress of the company better.
Volba informační strategie nového elektronického obchodu
Slunečko, Miroslav ; Michalko, Miroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou nového elektronického obchodu a volbou jeho informační strategie. Zvolené řešení podpoří dosažení vytyčených firemních cílů za pomoci efektivnějšího využití informačních technologií.
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Proposal of Strategy Developing Competitiveness of Trading Company
Hořáková, Lucie ; Pejcha, Hynek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this master´s thesis the issue of developing competitiveness within a small trading company is discussed. Within the theoretical review, strategy and competitiveness as well as the main strategical analysis frameworks are described. The analytical part consists of a strategical macro- and micro- environmental analysis as well as internal analysis of the company. The outcome of the analytical part defines the company´s current position within the market and highlights relevant problematic issues which exist within the company. On the basis of a literature review and a strategic analysis, the conclusions and recommendations are elaborated on for the company with the intention to reduce found drawbacks and thus help the company to find a strategy which will enhance its competitiveness.
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The work introduces service-oriented economy paradigms in a broader context and shows their influence on corporate and business strategies. It tries to put together traditional corporate and business strategy models and the new emerging service science. The work points out major ideas of the service-oriented economy in a confrontation with the traditional product-oriented economy. As a result of the comparison, the work shows a need for a new approach in business behavior coming out of current efforts in the world. As the final result, the work brings in practical set of recommendations for corporate and business strategy formulation in service economy. In the practical part of the thesis, the results are demonstrated and applied to the strategy of a selected company.
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh strategie finančního řízení společnosti Metalurgie Rumburk s.r.o.
Zezulová, Svatava ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Havlová, Kristýna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení dosavadního finančního řízení podniku Metalurgie Rumburk s.r.o. a jeho výsledků od roku 2008 do roku 2014 za použití metod strategické a finanční analýzy, následná identifikace silných a slabých stránek tohoto finančního řízení a v neposlední řadě také formulace základní finanční strategie. Práce je rozdělena na dvě části. První je část teoretická, která popisuje teoretický základ a metody strategické a finanční analýzy a pojmů s nimi souvisejícími. Ve druhé, praktické, části práce jsou poznatky popsané v teoretické části v praxi aplikovány na zkoumaný podnik a vyhodnoceny jejich výsledky s důrazem na příčinné souvislosti vývoje. Nejpodstatnější zjištění všech použitých analýz jsou shrnuty v závěru práce, kde na jejich základě definuji silné a slabé stránky finančního řízení podniku. Finanční strategie je navržena takovým způsobem, aby využívala silných stránek podniku a aby eliminovala stránky slabé spolu s jejich důsledky. Některé z hlavních závěrů této práce jsou např. to, že podnik byl schopný překonat silné působení celosvětové ekonomické krize nebo že poslední z analyzovaných roků byl pro něj, co se ekonomických výsledků týče, nejúspěšnější z celého období.
The Strategy of Virtual Reality media a.s. in the international markets
Grmanová, Barbora ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Berith, Július (oponent)
Cílem práce je na základě analýzy současné podnikové strategie podniku Virtual Reality Media a.s. na mezinárodních trzích, zhodnocení a navržení možností jejího vylepšení. Hlavní činností podniku je výzkum, vývoj, výroba a prodej leteckých simulátorů. V prostředí silné konkurence a se zaměřením na takto specifický produkt není pro podnik snadné získat zákazníka. Práce je zaměřena na analýzu vnějšího prostředí a analýzu vnitřních faktorů podniku za pomoci SWOT analýzy. Na závěr práce je navržena podniková strategie pro Virtual Reality Media a.s., která má za cíl vylepšit pozici a konkurenční postavení podniku na mezinárodních trzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.