Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brzdové systémy traktorů
Pazour, Martin ; Prokop, Aleš (oponent) ; Ambróz, Richard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem součastné době používaných brzdových systémů traktorů. V práci jsou také popsány principy a konstrukce brzdových soustav. Dále je rozebrána dynamika brzdění a navržena vhodná brzdová soustava pro traktor do 90kW.
Nápravy moderních osobních automobilů
Tichý, Ondřej ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Zaměřením této bakalářské práce je popis typů používaných náprav a jejich moderní řešení a modifikace, které s sebou přináší použití elektronických a hydraulických systémů. Jsou zde uvedeny jejich vlastnosti. Další část práce pojednává o nápravových diferenciálech a jejich moderních elektronických náhradách. V poslední kapitole jsou zmíněny nejpoužívanější typy brzd, brzdové asistenční systémy a hlavní typy vozidlových kol.
Soustava těles s pasivním účinkem s brzdou
Genco, Ondřej ; Hájek, Petr (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením soustavy těles teorií statiky modelem NNTP. Úvodní část vymezuje základní veličiny a pojmy, popisuje vazby a druhy pasivních účinků. V praktické části se zjišťuje vliv pasivních účinků pro různé pohybové stavy u konkrétní soustavy taženého vozíku. Dále je proveden návrh a srovnání dvou variant mechanických třecích brzd. Numerické hodnoty neznámých parametrů se zjistí řešením soustavy lineárních rovnic v Matlabu.
Zdvihový mechanismus jeřábové kočky
Malár, Martin ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zdvihového mechanismu jeřábové kočky pro břemena o maximální hmotnosti 16 000 kg. Práce je rozdělena na dvě části: část písemnou a část praktickou. V písemné části této práce je řešen výpočet hlavních rozměrů zdvihu a pevnostní kontrola lanového bubnu. Výpočet podléhá veličinám, které jsou dané zadáním. Dále je konkrétně řešena volba elektromotoru a převodovky a následná kontrola zdvihové rychlosti dle požadavků zákazníka. Druhá část obsahuje výrobní výkresy, ve kterých je zahrnuta celková sestava zdvihového mechanismu a další podsestavy a výrobní výkresy.
Pedálová skupina formulového vozidla
Pilčík, Adam ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce vypracovává základní přehled pedálových skupin současných vozidel. Soustředí se na vytvoření počítačového modelu pedálové skupiny a s pomocí výpočtového modelu a simulace napjatosti jednotlivých komponent navrhuje odlehčení.
Pojezdový mechanismus jeřábové kočky nosnosti 25 t
Zicho, Jan ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem pojezdového mechanismu jeřábové kočky pro mostový jeřáb o jmenovité nosnosti 25 000 kg. V rešeršní části práce pojednává o používaných konstrukčních řešení pojezdových mechanismů jeřábových koček. Práce obsahuje konstrukční návrh jednotlivých komponent pojezdového mechanismu, mezi které patří pojezdová kola, hnací a převodové ustrojí, brzdy, hřídele, ložiska a rám. Následně tato práce obsahuje funkční a pevnostní výpočty zmíněných komponent pojezdového mechanismu a jejich kontrolu. Výstupem celé práce je technická dokumentace obsahující výkresy vybraných součástí a výkres sestavy.
Návrh dvouosé automatické vidlicové frézovací hlavy osazené elekrovřetem s aplikací pohonů Harmonic-Drive
Tkadlec, Dušan ; Dosedla, Michal (oponent) ; Holub, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem dvouosé vidlicové frézovací hlavy s možnými variantami náhonu jednotlivých os. Součástí práce je i technicko – ekonomické zhodnocení jednotlivých variant, výpočet dosahovaných potřebných momentů a sil od motorů hlavy a konstrukce natáčení hlavy ve 2 osách. Frézovací hlava má být aplikována na vyvrtávací a frézovací vřeteník daného typu s možností adaptivní výměny elektrovřetena.
Brzdové systémy motorových vozidel
Kotík, Milan
Bakalářská práce popisuje konstrukci brzdových soustav a části, ze kterých se skládají. Vysvětlují princip fungování kotoučových a bubnových brzd. Podrobněji se věnuje popisu kapalinových brzd a vzduchotlakých brzd. Další část se zabývá popisem základních elektronických částí brzd, které se v dnešní době používají. Na závěr je popsána kontrola brzdových systému na stanici technické kontroly.
Pojezdový mechanismus jeřábové kočky nosnosti 25 t
Zicho, Jan ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem pojezdového mechanismu jeřábové kočky pro mostový jeřáb o jmenovité nosnosti 25 000 kg. V rešeršní části práce pojednává o používaných konstrukčních řešení pojezdových mechanismů jeřábových koček. Práce obsahuje konstrukční návrh jednotlivých komponent pojezdového mechanismu, mezi které patří pojezdová kola, hnací a převodové ustrojí, brzdy, hřídele, ložiska a rám. Následně tato práce obsahuje funkční a pevnostní výpočty zmíněných komponent pojezdového mechanismu a jejich kontrolu. Výstupem celé práce je technická dokumentace obsahující výkresy vybraných součástí a výkres sestavy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.