Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Expanze českých výrobních MSP na evropské trhy skrze e-shop Amazon
Chvátal, Tomáš
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu expanze vybrané firmy na zahranič-ní trhy v Evropě prostřednictvím e-shopu Amazon. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je pozornost věnována studiu problematiky za pomoci odborné literatury a odborných článků. Základ praktické části práce tvoří analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Na základě faktorů zjištěných v rámci analytické části práce jsou následně navržena konkrétní doporučení pro vstup firmy na britský a německý trh.
Návrh stratégií pre firmu Pietro Filipi, s.r.o.
Čuchranová, Andrea
Cílem této bakalářské práce je pomocí strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout strategie, které by firmě pomohly ke zlepšení jejího rozvoje a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. První část práce vysvětluje pojmy týkající se strategického řízení na základě odborné literatury. Ve druhé části je rozebrané vnější prostředí použitím PESTE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následně je prostřednictvím Porterova hodnotového řetězce rozebráno vnitřní prostředí firmy. Výsledkem těchto analýz jsou příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. Pomocí EFE a IFE matice jsou vybrány jen ty nejvýznamnější. Na základě SWOT analýzy jsou vypracované jednotlivé návrhy strategií doporučených firmě Pietro Filipi, s. r. o., z nichž je jedna ekonomicky zhodnocena.
Návrh vhodných doporučení pro společnost Služby města Náměšť nad Oslavou s. r. o.
Kořínková, Blanka
Kořínková, B. Návrh vhodných doporučení pro společnost Služby města Náměšť nad Oslavou, s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodná doporučení pro společnost Služby města Náměšť nad Oslavou, s. r. o. V bakalářské práci byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí, na jejímž základě jsou identifikované silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby. Při zpracování bylo vyžito modelu „7S“, PESTE analýzy, SWOT analýzy a je sestavena matice priorit. Bylo zjištěno, že využívání marketingu na sociálních sítích je nejméně nákladné doporučení. Důležité je vytvoření motivovaných zaměstnanců. Doporučení by měla pomoci společnosti k posílení konkurenceschopnosti na trhu.
Propagace firmy Agricoletech, s. r. o. se zaměřením na veletržní aktivity
Horáková, Petra
Horáková, P. Propagace firmy AGRICOLE TECH, s. r. o. se zaměřením na veletržní aktivity. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá návrhem veletržních aktivit pro zemědělskou firmu. V práci je uvedena charakteristika výstav a veletrhů a jejich význam v marketingovém mixu. Dále je zde zpracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi návštěvníky a vystavovateli na zemědělských veletrzích.
Rozvoj obchodních aktivit wellness centra
Urbánková, Andrea ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Ponder a.s., jejíž hlavní náplní je provoz wellness centra 4Comfort. Obsahuje návrh rozvoje obchodních aktivit vedoucí ke zvýšení příjmů v letním období a současně napomáhá snížit výkyvy tržeb, které se vprůběhu roku vyskytují. Návrh je realizován pomocí rozšíření obchodního modelu.
Návrh strategie rozvoje podniku působícího v oblasti vnitrostátní a mezinárodní dopravy
Směšný, Jan ; nova, Karel Kuchtík, hlavní účetní ve společnosti Pars (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategie rozvoje malého podniku, který působí na trhu jako poskytovatel vnitrostátní a mezinárodní nákladní dopravy. Teoretická část práce je zaměřena převážně na charakteristiku metod analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, které jsou následně využity v praktické části práce, ke zjištění současného stavu podniku. Výstupem pak bude návrh strategie rozvoje zkoumaného podniku s důrazem na jeho tržní expanzi.
Rozvoj marketingových aktivit firmy na B2B trhu
Kotasová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem marketingových aktivit firmy na B2B trhu. Teoretická část je zaměřena na B2B marketing, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a na marketingové aktivity na tomto trhu. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy firmy, analýza marketingové politiky a návrh na změnu marketingové politiky firmy. Na základě výsledků analýz jsou navrženy změny, které by posílily postavení firmy na trhu a zvýšily povědomí zákazníků o její existenci.
Návrh podnikatelského záměru - Bio fastfood
Dufková, Aneta ; Ing.Petr Šmídek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit proveditelný podnikatelský plán na založení podniku s rychlým občerstvením nabízející pokrmy z bio produktů, dále pak vegetariánskou a nízkokalorickou stravu tzv.“Bio healthy fastfood“. Obsahuje teoretická východiska nezbytná pro založení podniku. Dále pak analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, zákazníků a konkurence. V závěrečné části je navrženo několik variant předpokladu budoucího vývoje firmy.
Návrh rozvoje obchodně-stavební firmy
Drekslerová, Renáta ; Kruntoradová, Markéta (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám celkovým popisem a možnostmi zvýšení prosperity obchodně – stavební firmy Dreksler. Na základě analýzy vnějšího i vnitřního prostředí firmy, podávám návrhy na celkové zlepšení rozvoje marketingu, obchodních a technických činností, rozvoje finančních prostředků a rozvoje zajištění pracovníků. V závěru byl proveden přínos návrhu pro firmu.
Rozvoj obchodních aktivit
Slanina, David ; Vintr, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit ve společnosti PC Dodo s.r.o. Tato práce je rozdělena na tři části. První část je teoretická a je potřebná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se zabývá analýzou dané firmy a využívá poznatků z teoretické části. Poslední část se zabývá vlastním návrhem řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.