Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Získávání a výběr zaměstnanců - hráčů do klubu NHL
Routa, Marek ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Šmíd, David (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na získávání a výběr zaměstnanců ve velice specifickém prostředí, kterým je prostředí klubů NHL a získávaní hráčů do účastnických klubů. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na obecné postupy a principy těchto personálních činností (získávání a výběru) na základě poznatků získaných z odborné literatury. Praktická část je soustředěna na získávání a výběr zaměstnanců-hráčů do klubu NHL. Bakalářská práce pojednává zejména o procesu headhuntingu zaměstnanců-hráčů a procesem jejich následného výběru. Podklady k sepsání této části jsou rozhovor a korespondence se skauty týmů NHL, interní dokumenty a informace veřejně dostupné. Cílem této bakalářské práce je popis procesu získávání a výběru hráčů do A týmu NHL a jeho zhodnocení. Na závěr je uveden také návrh možných vylepšení tohoto procesu.
Získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti České aerolonie, a.s.
Vlčková, Veronika ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá získáváním a výběrem zaměstnanců ve společnosti České aerolinie, a.s. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků z oblasti personálních činností a výběru zaměstnanců. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a popis konkrétních procesů získávání a výběru zaměstnanců v podniku. Cílem práce byla identifikace silných a slabých stránek společnosti v oblasti vybraných personálních činností. V práci byly použity metody zjišťování procesů: dotazníkové šetření, rozhovory poskytnuté manažerkou lidských zdrojů a analýza interních materiálů. Přínosem práce byly návrhy na zlepšení personálních procesů a zefektivnění činností.
Nové postupy v Recruitmentu
Roubíčková, Michaela ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Quigley, Martin John David (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými postupy v procesu získávání zaměstnanců. Pozornost je věnována novým trendům, zejména on-line recruitmentu a s ním souvisejícím sociálním sítím. Hlavním cílem práce je zhodnocení procesu získávání zaměstnanců v konkrétní společnosti se zaměřením na zjištění, zda a případně v jaké míře vybraná společnost zaměřuje pozornost na vnější prostředí, akceptuje současné trendy a aplikuje nové postupy vzískávání zaměstnanců. Na základě kvalitativního šetření byla provedena analýza současného stavu procesu získávání. Pomocí její komparace s teoretickými východisky byly nalezeny silné a slabé stránky procesu. Bylo zjištěno, že se analyzovaná společnost snaží nové trendy akceptovat, avšak ve využívání nových postupů byly objeveny nedostatky, které by mohly být eliminovány pomocí zavedení formulovaných optimalizačních návrhů.
Proces získávání a výběru zaměstnanců ve výrobní společnosti
Pátková, Markéta ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Šmíd, David (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza procesu získávání a výběru zaměstnanců ve výrobní společnosti. Na základě získaných informací a poznatků jsou identifikovány silné a slabé stránky tohoto procesu. Přínos práce spočívá ve stanovení konkrétních zlepšujících doporučení v této oblasti, která společnosti pomohou zvýšit efektivnost získávání a výběru zaměstnanců. Podkladem pro empirickou část práce jsou nejprve rozhovory se zaměstnanci HR oddělení a analýza interních materiálů. Tento systém je porovnán s obecně platnými teoretickými principy. Ve druhé fázi je využito dotazníkového šetření ve spolupráci s nově přijatými zaměstnanci a se zaměstnanci HR oddělení společnosti. Respondenti jsou dotazováni na spokojenost s postupy, které jsou uplatňovány při přijetí do zaměstnání. Zaměstnancům HR oddělení jsou položeny otázky týkající se postupu využívaného při náboru pracovníků.
Získávání a výběr zaměstnanců do kulturních NNO
Tichá, Alžběta ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Benyovszky, Selma (oponent)
Tato práce se zabývá personálními procesy získávání a výběru zaměstnanců v kulturních nestátních neziskových organizacích. Cílem práce je popsat metody používané při získávání a výběru zaměstnanců v těchto organizacích, srovnat tyto metody s teoretickými metodami získávání a výběru zaměstnanců a identifikovat specifika získávání a výběru zaměstnanců, tak jak je vnímají hlavní aktéři procesů. Teoretická část popisuje hlavní přístupy k získávání a výběru zaměstnanců, definuje nestátní neziskové organizace obecně a následně jejich část, která se věnuje zprostředkováním kulturních aktivit veřejnosti. Empirická část práce využívá kvalitativního designu a hloubkových rozhovorů s vedoucími pracovníky kulturních NNO k popsání metod získávání a výběru zaměstnanců a k odhalení specifik kulturních NNO v těchto procesech.
Využití internetu pro získávání talentů
Bárta, Tomáš ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce předkládá aktuální poznatky k problematice využití internetu pro získávání talentů. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry organizace tyto poznatky v praxi akcentují. Za tímto účelem je v první kapitole předložena kompilace odborných zdrojů z oblasti řízení talentů. Cílem je definovat pojem talent a zasadit koncepci řízení talentů do celkové personální práce v organizaci. Ve druhé kapitole je předložena kompilace odborných zdrojů z oblasti získávání zaměstnanců se zaměřením na případná specifika získávání talentovaných jedinců. Ve třetí kapitole jsou představeny aktuální poznatky z oblasti získávání zaměstnanců a talentů prostřednictvím internetu. V další části práce jsou všechny předložené poznatky podrobeny konfrontaci s praxí tří konkrétních organizací a to pomocí analýzy jejich online dokumentů určených pro získávání zaměstnanců a talentů. Na základě této analýzy se prokazuje, že zkoumané organizace aktuální trendy a poznatky do značné míry akcentují. Klíčová slova: řízení talentů, získávání zaměstnanců, internet, e-recruitment, kariérní stránky, pracovní portál, sociální síť, social recruitng.
Rozdílné pohledy zúčastněných stran při získávání a výběru absolventů vysokých škol
Beerová, Michala ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
4 Abstrakt Diplomová práce s názvem Rozdílné pohledy zúčastněných stran při získávání a výběru absolventů vysokých škol pojednává o možnostech realizace výběrového a náborového procesu pro absolventy. Práce zohledňuje názory jednotlivých představitelů tohoto procesu: personálního oddělení a absolventů. Práce je rozdělena na pětidílnou teoretickou část, ve které je nastíněna základní terminologie a popsány personální činnosti související se získáváním a výběrem absolventů. Dále je diskutována role absolventa a jeho psychologický profil. V dalších kapitolách jsou rozebrány vlivy, které s danou problematikou souvisí. Poslední kapitola teoretické části popisuje dostupné výzkumy a šetření a souvisí s hodnocením výběrových řízení ze stran účastníků. Empirická část se zaměřuje na nábor a výběr absolventů v pěti různých společnostech. Využíván je kvalitativní přístup pomocí polostrukturovaných rozhovorů, které probíhaly s personalisty a absolventy. Empirická část obsahuje srovnání procesů v jednotlivých společnostech, zhodnocení internetových stránek v kontextu náboru absolventů a diskuzi nad aspekty těchto procesů jako je vnímaná délka výběrových řízení, platová očekávání absolventů a mimo jiné i zjištění, co bylo pro absolventy nejdůležitější při zvažování pracovní nabídky. Klíčová slova: Výběrové řízení,...
Komparace personálního marketingu v neziskovém a ziskovém sektoru
Kotyk, Václav ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je charakteristika a analýza personálního marketingu jako nástroje řízení lidských zdrojů a objasnění jeho přínosu i významu pro jak neziskové organizace, tak i podniky z korporátní sféry a následná komparace v těchto sektorech, vycházející z předpokladu, že existují rozdíly mezi personálním marketingem společností v ziskovém a neziskovém sektoru. Konkrétně je pak praktické využití personálního marketingu demonstrováno a analyzováno na příkladu národního zastoupení mezinárodní studentské organizace AIESEC, AIESEC Česká republika, jako zástupce neziskové sféry a pro porovnání odlišného přístupu, metod a strategií je využita nejmenovaná společnost z oblasti finančních služeb, Finanční instituce XY, a.s., jako zástupce korporátní sféry. Hlavní využívané prostředky interního i externího personálního marketingu jsou v práci vyhodnoceny pomocí kvantitativní analýzy z dostupných dat i kvalitativní analýzy na základě osobní zkušenosti či diskuze se zástupci Finanční instituce. Na základě těchto údajů jsou porovnány a potvrzeny existující odlišnosti v přístupech k personálnímu marketingu i ve využívání jeho jednotlivých kanálů. Rovněž jsou v práci analyzována možná rizika a navržena možná řešení i postupy ke zlepšení aktuální situace, spočívající ve vzájemné inspiraci a spolupráci ziskového a neziskového sektoru, která povede ke zvýšení efektivity personálního marketingu obou sektorů.
Získávání a výběr zaměstnanců
Bratránková, Kateřina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Uhlíková, Iva (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat personální činnosti získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti MAFRA, a.s. a navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení jejich efektivnosti. V teoretické části práce je vymezen teoretický základ personální práce, personálních činností získávání a výběru zaměstnanců a profilu moderního recruitera. Součástí praktické části je analýza činností získávání a výběru zaměstnanců, vlastní výzkum realizovaný v podobě dotazníkového šetření a rozhovoru s recruiterkou společnosti. V poslední části jsou na základě provedené analýzy a výzkumu navržena doporučení vedoucí ke zvýšení efektivnosti těchto personálních činností.
Získávání a výběr pracovníků
Fatrdlová, Anita ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Alice, Alice (oponent)
Předmětem této diplomové práce je výběr pracovníků prostřednictvím personální agentury PŘEDVÝBĚR.CZ. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické části a vlastní šetření. Teoretická část definuje pojmy spojené s tématem a dle logického rámce popisuje průběh výběrových řízení. Informace k této části práce byly získány studiem odborné literatury. Ve vlastním zpracování je nejprve popsána společnost, ve které bylo provedeno šetření. Následuje analýza dat získaných z polostrukturovaných rozhovorů a to jak s vedením společnosti, tak i s personálními konzultantkami. Na závěr práce jsou vytvořena doporučení, která jsou vytvořena na základě získaných dat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.