Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření vývojové platformy Unity pro vizuální programování
Horký, Lukáš ; Hynek, Jiří (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je tvorba rozšíření pro vývojovou platformu Unity, které umožní tvorbu počítačových her od návrhu herní logiky po samotné programování scén na vizuální úrovni. Rozšíření pak tvoří abstraktní vrstvu mezi návrháři, kteří spravují herní prvky na logické úrovni a mezi programátory, kteří se starají o implementaci některých částí, jejichž tvorbu není možno automatizovat. Usnadňuje pak některé návrhové procesy a iterace vývoje eliminací potřeby ručního programování na místech, které automatizovat možno je a umožňuje se soustředit na samotný proces vývoje.
Internet věcí s uzly na bázi PNVM
Korejtko, Tomáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou Internet of Things (IoT) a otevřených technologických řešení s tím souvisejících. Konkrétně se zaměřuje na softwarová řešení v oblasti chytrého domu kompatibilní s platformou Raspberry Pi a protokolem MQTT. Dále se práce zabývá studiem Petri Net Virtual Machine (PNVM) a jeho potenciální aplikace v IoT. Cílem práce je navrhnout integraci PNVM v IoT za pomoci existujících prostředků kompatibilních s MQTT a implementovat demonstrační aplikaci pro chytrý dům.
Podpora návrhových vzorů ve vývojových prostředích
Šindelář, Štěpán ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Stárka, Jakub (oponent)
Návrhový vzor je popis komunikujících objektů a tříd, které jsou přizpůsobeny tak, aby řešily obecný návrhový problém v konkrétním kontextu. Hlavním cílem návrhových vzorů je dosáhnout znovu použitelnosti a flexibility návrhu. Této flexibility je ovšem většinou dosaženo pomocí tvorby nových tříd. Členové vývojového týmu často nemají dost času pro tvorbu klasické textové dokumentace, a tedy vazba mezi třídami a návrhovým vzorem, který implementují, je ztracena. Navíc nesprávné pochopení podstaty návrhového vzoru může způsobit komunikační chyby mezi programátory nebo dokonce chyby v softwaru. V této práci je představena sada nástrojů nazvaná Patters4Net určená pro platformu .NET. Programátoři mohou za pomoci Patters4Net označit návrhové vzory ve svém kódu pomocí speciálních atributů. Tato dokumentace může být následně využita pro verifikaci správné implementace některých vzorů a ke generování interaktivních diagramů podobných UML třídním diagramům, které ale zohledňují vazbu mezi třídami a implementovanými vzory.
Generování sekvenčních diagramů z modelů Petriho sítí
Kelemen, Erik ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Táto práca se zaoberá transformáciou modelu systému popísaného objektovo orientovanou Petriho sieťou na sekvenčný diagram, ktorý umožňuje spätné mapovanie aktivít sekvenčného diagramu do popisu modelu. K riešeniu je použitá diskrétna simulácia modelu popísaná jazykom PNtalk. Výsledkom práce je plne automatický generátor, ktorý pomocou dát z diskrétnej simulácie vygeneruje sekvenčný diagram. Pre generátor je dôležitá minimálna strata informácie zo simulácie a prezentácia validného sekvenčného diagramu.
Vývoj software řízený testem
Navrátil, Dušan ; Rychlý, Marek (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce představuje agilní metodologii zvanou vývoj řízený testy a ilustruje její použití na ukázkovém příkladě pomocí testovacího nástroje. Během ilustrace jsou vysvětleny techniky sloužící k dosažení cíle softwarového projektu. Dále je diskutován vliv vývoje řízeného testy na kvalitu sofwarového produktu.
Program pro interaktivní sestavování rodokmenů
Navrátilová, Eva ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci aplikace pro interaktivní sestavování rodokmenů. Vyvinutá aplikace uživatelům umožňuje importovat a exportovat genealogická data ve formátu GEDCOM, tato data dále upravovat a zobrazovat a exportovat rodové diagramy. Program je navržen s důrazem na modularitu. Aplikace je implemetována v jazyce C++ za využití frameworku Qt. Program byl otestován uživateli z řad českých a slovenských genealogů a byl proveden a vyhodnocen průzkum jejich spokojenosti s aplikací.
Database System for Laboratory Equipment Tracking
Helienek, Denis ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
The goal of this thesis is service delivery of a database system for laboratory equipment tracking for Porsche Engineering Services, s.r.o . The mentioned service has been delivered by the following service management framework guidelines with the focus on software engineering aspects. The final product is an information system implemented in Django, associated with the mobile application implemented in Swift programming language and uses the MariaDB database. This system establishes better inventory management of the laboratory and offers many possibilities for future extension. The entire service contributes to time and costs savings for the company.
Podpora managementu harmonogramu v agilním vývoji produktu
Bližňák, Andrej ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá riešením problematiky z oblasti riadenia projektov a konkrétnejšie z oblasti riadenia harmonogramu s prvkami agilných techník. Následne je skúmané prostredie malých firiem, na základe čoho vznikol návrh systému. Tento systém je potom implementovaný a testovaný. Na záver sú diskutované možnosti ďalšieho rozšírenia.
ICT odborníci v České republice
Český statistický úřad
Zaměřeno na vývoj ICT specialistů a techniků, ICT absolventy vysokých škol, jejich platové podmínky a uplatnění.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Rozšíření vývojové platformy Unity pro vizuální programování
Horký, Lukáš ; Hynek, Jiří (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je tvorba rozšíření pro vývojovou platformu Unity, které umožní tvorbu počítačových her od návrhu herní logiky po samotné programování scén na vizuální úrovni. Rozšíření pak tvoří abstraktní vrstvu mezi návrháři, kteří spravují herní prvky na logické úrovni a mezi programátory, kteří se starají o implementaci některých částí, jejichž tvorbu není možno automatizovat. Usnadňuje pak některé návrhové procesy a iterace vývoje eliminací potřeby ručního programování na místech, které automatizovat možno je a umožňuje se soustředit na samotný proces vývoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.